|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Reken er maar niet op... We zijn hier in NL, dus geen alcohol bij tankstations, daarvoor moet je naar Duitsland gaan (of ms België, maar daar kom ik bijna nooit). |
|
En als je van de Texaco terug moet lopen naar het centrum ben je ook weer even bezig. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Er zit een C1000 in de woonwijk tussen spoor en snelweg. Paar jaar terug ook wezen shoppen. Ah, google is onze vriend. http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s_q&hl=nl&geocode=&q=%27t+Schar+3+steenwijk&sll=52.469397,5.509644&sspn=3.085362,10.821533&ie=UTF8&ll=52.794069,6.131058&spn=0.011963,0.042272&z=15 [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 18-07-2009 15:40] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
- Greycloak - MMayo - w817tjes - Dentz - FRNK en Oni - BlackWizard - XXL - Mevrouw XXL - Onweerwolf - Jack Blue - Mira - Levithmong - MR. N - Sadness Exposed - Gallina - LL (mits de nijmeegse vierdaagse niet op die dag valt) - Carnagath - De Ulk - Meatgrinder - MetalJan - Bloodcorpse - Verstikking - Vlekkie - Ziona - Regeer - HerrieGerrie (Herrie is meneer dread hier) - Tucker 10-4 Harley - Ingrimd - Blastmaster - New World Order + 2 - Henke - Daan Acces - Marc Beëlzebub Judas - TheWill2 - XnegativeX - NecRobert - d00my iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Zeuren? Geregeld? uhh... Hier even een laatste reactie van je uit een mail die wij voor het laatst kregen op 11 Maart> __________________________________________________ "Dat vindt ik bijzonder tof. Zo zou ik het graag willen regelen. Doen we er nog een t-shirt bij, vanwege het ongemak en de ergernis. Hoe ik ga regelen dat je de vrijkaartjes krijgt weet ik nog niet; het kan via de gastenlijst of via de ticketservice van Paylogic. Dat moet ik nog even uitzoeken maar dat komt wel goed. Het t-shirt ga ik op Stonehenge persoonlijk aan je overhandigen zodat dát in ieder geval niet in het honderd loopt. Bedankt voor je begrip en we houden contact." ___________________________________________________ Niet voor een t-shirt of het 1 of ander, maar hiermee was het in ieder geval niet duidelijk wat de bedoeling is en de laatste mail die we verstuurden (19 Mrt) met foto's waarvan we achteraf nog een mailtje bij stuurde dat het niet een vrijwiligger was die erop afgebeeld stond hebben we ook nooit een reactie gekregen. Hier is dus in elk geval niks duidelijk geworden. Dus je hebt toch iets gemist, mer goed tis toch al te laat, voor verdere dingen stuur ik de laatste mail nog maar eens op en dan mag Nomad het zelf verder met je uitzoeken, ik heb daar namelijk geen zin in. Ik stuur hem gewoon op zoals toen met het latere mailtje erachteraan. |
|
quote: Maar ik schreef dus: Hoe ik ga regelen dat je de vrijkaartjes krijgt weet ik nog niet; het kan via de gastenlijst of via de ticketservice van Paylogic. Dat moet ik nog even uitzoeken maar dat komt wel goed. Nogmaals: Dat komt wel goed. Waarom wordt daaraan getwijfeld? Moet ik dan op élke mail reageren? Als ik niks aan de correspondentie toe te voegen heb wordt er ook geen mail verstuurd. Ik snap niet wat het probleem is. We hebben nog een week te gaan; de laatste week krijgen de gasten bericht en thats it. quote: Maar wat valt er dan uit te zoeken? Nogmaals; ik snap niet wat het probleem is. |
|
quote: Voornamelijk zou het al fijn geweest zijn om een reactie terug te krijgen over bijvoorbeeld de foto's..of de persoon jullie wel of niet bekend voorkwam e.d. Want er wordt om dingen gevraagd waar wij op reageren en waar we dan ook weer een reactie op terugverwachten, al was het maar iets van o komt me niet bekend voor, ik bedoel maar. quote: Als zoiets pas een week van te voren bekend wordt gemaakt had dat er wel bij mogen staan, wij komen uit Limburg en het is hier niet zo van o even de biezen pakken en gaan, hier moeten we namelijk ruim van te voren even verlof aanvragen, een oppas regelen, een kattenvoerster, centjes opzij zetten etc.. Dus misschien snap je nu deze reactie??? En ja, dat hadden we voor Stonehenge over, want het was er immers wel gezellig. |
|
quote: Bij mij werkt het als volgt; ik zeg de gasten toe dat ze kunnen komen en de bevestiging volgt later. Maar de eerste toezegging is feitelijk voldoende. Als ik schrijf "dat komt wel goed" dan is 't toch geregeld? Ik had niet het idee dat er nog wat van me verwacht werd dan behalve óf een paylogic kaartje óf een naam voor de gastenlijst. Nou, die volgt deze week dus. |
|
quote: Dan had je dit net zo duidelijk als nu even erbij moeten zetten, want ik weet van te voren niet hoe het dus bij jou werkt en "dat komt goed" is voor mij niet duidelijk genoeg om er een gok op te wagen. En qua verwachtingen ging het gewoon om een goede compensatie, meer niet, het was immers nog altijd iets wat van iemand gestolen werdt door iemand op jullie terrein of het nu een medewerker was of wat dan ook, het was in elk geval achter de toonbank beland en daar kon het later weer opgehaald worden en was er dus niet. De kaartjes zouden ons echt een worst zijn geweest, want als dit niet gebeurd was waren we evengoed gekomen. Alleen hoe er met de situatie omgegaan wordt bevalt me niet, want in het begin moest we een adres achterlaten en zou het geregeld worden..na een half jr niks te horen vroeg ik er hier nogmaals naar en toen was het ook van "maar dat was toch al geregeld?" en dan nu dit weer. |
|
quote: Hoe duidelijk kan 'dat komt goed' zijn? Als ik zeg dat het goed komt dan kan je er prat op gaan dat het goed komt. Ik sta voor wat ik zeg. Jammer dat daar aan getwijfeld wordt maar, achteraf, kan ik me dat gezien de voorgeschiedenis wel enigszins voorstellen. quote: Dat het in het begin niet goed afgehandeld is ben ik met je eens. Maar daar had ik niet zoveel vat op. Feitelijk is de Buze verantwoordelijk voor wat er daar gebeurt en van daar uit is de boel slecht geregeld. Ik heb twee keer geïnformeerd of alles mbt die ring geregeld had en twee keer kreeg ik te horen dat dat het geval was. Vervolgens moet ik hier op het forum lezen dat er niks gebeurt is. Pas vanaf dát moment kon ik wat doen en heb ik geprobeerd alles zo goed mogelijk te regelen. quote: Laatste keer: "Komt goed!". Misschien kort door de bocht maar duidelijker kan ik het niet maken. En inmiddels begrijp ik uit de mail van jou dat jullie misschien helemaal niet komen. Da's nou klote want ik ga door roeien en ruiten om de boel te regelen en dan lijkt het er op dan vanwege te hoog geplaatste verwachtingen het feest niet door gaat? Kom op, jullie staan op de gastenlijst, het shirt ligt klaar. Afspraak is afspraak ! 15e keer! Dat laat je toch niet schieten? |
|
Niet lullig naar jullie beide ofzo (jullie zijn beide leuk volk) maar mag dit op de mail...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Goed plan. |
|
Oh ja, ik ging ook nog iets voor jou fiksen... Oops.. |
|
quote: Maar eh niet om lullig te doen, maar is het bezoeken van terrein Stonehenge niet op eigen risico? Dat als er wordt gejat of kwijt geraakt en weet ik wat, dit ook eigen risico is. Ken maar weinig festivals die vrijkaartjes enzo aanbieden om iets op te lossen eigenlijk. Meestal is het weg = pech, hoe lullig dan ook. |
|
Heeft iemand nog een slaapplek voor me of een lift naar Nijmegen? |
|
quote:...camping..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja kan dat nog? Hoe? |
|
quote:Je kunt nog tot woensdag reserveren. Check de stonehenge website onder kopje camping waar je heen moet mailen of stuur een mailtje naar het mailadres in mijn profiel. [/quote MMayo] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-07-2009 19:45] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Oh fijn! Kan ik meteen mijn nieuwe bekkentas uitproberen. |
|
quote:Neem je ook even een tas mee voor al je andere botten? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Huid. Hoe dan ook, wat een pokke-eind lopen zeg! Hallo dan! |
|
quote:...lopen..? Dit is toch veel leuker? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ik ben het niet heel vaak 100% met je eens maar voor deze keer: +1 Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Fotootje maken van de neus die jouw eigendom in bewaring neemt. Wie heeft er geen cam op de foon tegenwoordig..? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-07-2009 16:27] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |