Om het geneuzel even af te sluiten..
quote:
Op 19 juli 2009 18:00 schreef XXL het volgende:
Heb je een foto van die ring? Ik wordt nu wel erg nieuwsgierig waarom hij zo gevaarlijk is dat hij aan de ingang moet worden ingenomen.
Is hij trouwens enorm veel waard of kleeft er emotionele waarde aan of is het gewoon 1 van die brute ringen waar half de metalscene mee loopt?
In dat laatste geval snap ik namelijk heel de ophef niet zo en lijkt het mij meer een principe kwestie ( iemand heeft iets ingenomen en ik heb het niet terug gekregen) te zijn.
In het geval van (emotionele) waarde kan ik me er nog iets bij voorstellen. Waarbij ik wel van mening ben dat aan puur emotionele waarde (het zou bijvoorbeeld om een trouw-, of verlovingsring kunnen gaan) geen prijskaartje gehangen kan worden.
Verder: beveiliging of niet, in vrijwel elke uitgaansgelegenheid geldt bij het afgeven aan bijvoorbeeld de garderobe of wat dan ook dat alles op eigen verantwoording is en niemand aansprakelijk is in geval van vermissing. Of dat iets is waar ik me in kan vinden: Nee!!!!
Persoonlijk ben ik erg argwanend en geef ik nergens wat af.
Je kunt je spullen meestal wel (bij een goede bekende) in de auto leggen.
Ik stuur je de antwoorden wel naar je hyve, want anders komt er op mijn reactie weer van allerlei vraagjes en dan komt er geen ende aan. Okeetjes?
quote:
Op 19 juli 2009 19:12 schreef Deathwish het volgende:
Lijkt mij toch gewoon een verzekeringskwestie dan?
Kon, maar we hebben vanaf het begin netjes ons adres en telefoonnummer achtergelaten, de avond dat we weg gingen op het terrein dusch en was verzekeringsrompslomp niet nodig, want het zou geregeld worden.
quote:
Op 19 juli 2009 19:15 schreef MMayo het volgende:
@ BerserkerWoman
Zelfs dan is het op eigen risico. Jammer dat de beveiliging dat soort dingen in neemt, maar schijnbaar is dat nodig.
quote:
Wellicht deed de beveiling iets te goed hun werk, kan me overigens niet voorstellen waarom je een ring zou innemen maar goed..
De ring was het hoofd(skull) van een van een adelaar? met de punt van de snavel tegen de vinger gedrukt als het ware en er zaten verder geen uitsteeksels aan en was geheel glad (lijkt op deze, alleen is deze kleiner>
link) Tuurlijk kan dat hard aankomen, maar de andere ringen die hij omhad werden niet in beslag genomen terwijl die toch aardig harder konden aankomen, kijk maar tussen de stonehenge foto's daar staan ze volgens mij wel bij..
quote:
Maar dan nog, Gerrit heeft het toch mooi opgelost door gratis entree enzovoorts? Als ik alles zo lees lijkt het mij duidelijk dat het voor elkaar is, maar jij ervaarde dat anders? Aniejweej, vervelend gebeuren al met al.
Ik vind Gerrit ook een aardige gast en op een groter festival zou er echt niet iemand zijn geweest die zich daar de moeite voor zou doen, maar al met al is het traag verlopen, zoals ik al zei, we hebben die avond het adres en tel. achtergelaten en het zou uitgezocht en geregeld worden, na een half jr niks te horen gekregen heb ik het hier weer aangehaald, omdat ik toen zag dat hij hier poste, dat was in Maart, toen gaf hij dit aan:
quote:
Op 5 maart 2009 21:03 schreef sadness exposed het volgende:
Wat!? Is dat nu nóg niet geregeld!?
Laat Nomad mij effe PM-en met zijn naam, rekeningnummer en kosten van dat ding. Dan regel ik het nu zelf wel.
Blijkbaar was het na de mailtjes voor hem afgesloten, maar voor ons was er nog niks duidelijk en zo is dit onderwerp hier dus ontstaan. En de rest wordt duidelijk als je het nog eens naleest.
En eerlijk gezegd begint me dit onderwerp me nu ook behoorlijk te vervelen, ik moet Gerrit ook nog mailen en ga dat zo meteen eens doen, Stonehenge halen we niet, dat is gewoonweg te kort bij..we zien wel hoe het verder gaat.
Blurgh i'm done.
Anyway tot Occultfest dan maar
Sorry @Grey, ik moet altijd antwoorden anders krijg ik geen voldoening
Ik had net zo goed ook op XXL kunnen reageren hier, @ XXL > Heb je nog meer verklaring nodig?
[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 20-07-2009 14:19]