|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Er zijn nog 100 foto's! Bla |
|
quote: Balen, ik wilde net de woonkamer met die plaatjes van jou behangen. |
|
Dat mag scheet! Maar online, op forums en myspace graag bronvermelding.. Bla |
|
quote: rechtermuisklik --> eigenschappen --> metalshots |
|
quote: +1 lache foto's en volgende keer minder van de kaart raken, frnk! |
|
quote: Prima hoor. Remy leeft zich lekker uit op andermans nippeltjes quote: Volgens mij zijn de jouwe moeilijk te missen, zelfs al zouden ze niet expliciet aangegeven zijn. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: Toen ik je in de zaal voor Houwitser tegenkwam, keek je echt van de wereld, niet te zuinig Uurtje ervoor leek je perfect helder, hoe doe je dat toch! Je moeder. |
|
Frnk die kan dat! |
|
Zal zijn glaasje 'cola' geweest zijn Life doesn't get much better than this! |
|
hehe jah eerst merk ik zowat niks en ineens hakt alles er tegelijk in ofzo. Ik kan me ook bar weinig herinneren van 's avonds. 't Is de leeftijd I guess : opasmiley: [edit]oja lol @ h-k (en; oja! jij was er ook! :p) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-07-2009 21:16] |
|
quote: Haha OJA!! Geniaal! Hee proef eens, dit is toch gewoon cola. *snif* nee daar zit iets doorheen. Nee hoor, proef niets! *gloek gloek gloek* op! De held! |
|
"Maar het is echt alleen maar cola hoor!" Ja hoor Frank! :') Je moeder. |
|
|
|
quote: Baco zit in blikjes! Ja Frnk, maar dat blikje hebben ze in beker overgegoten. Niet waar! Eigenwijze donder! |
|
quote: Ah, bij jou ook al? Buurman, heb je je jas wel zelfstandig terug gevonden? Boeiender |
|
quote: Ja we hadden even een discussie, compleet met langs lopende mensen laten proeven en vragen of het cola of baco was. Overigens, hulde voor de wijn! Mooi man, frisdrank beker helemaal vol gieten met wijn voor 1 muntje. |
|
quote: Hehe, leek het Popfront wel qua wijn ja. Boeiender |
|
quote: Volgend jaar Hedon formaat, halve liters wijn! Yay!! |
|
Oh ja, de BBQ. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Godver wat een steekvlam was dat, als je niet achteruit was gestapt was er wel meer verbrand dan die armharen van je.. de tering. Lamp olie en open vuur.. onverstaaaandig! |
|
Het brande niet eens en ik was dat gedamp van Erwin zat. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Jawel brande wel.. onderin maar het ging jullie niet snel genoeg. En mijn bbqtje belachelijk maken, terwijl die wel direct fikte. Wehehe. Wel respect voor jou en je deerne hoor, met jullie gebakken aardappels op zondagochtend. |
|
Lampolie en bbq aanmaken gaat prima zolang je later niet gaat bijspuiten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: ..... te laaaaat |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |