|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vertrouw wel gewoon op mijn gasbrandertje en als expiriment voor wacken een zak van de AH met in aanmaakzooi gedrenkte briquetten. Zak in de bbq, 4 hoeken aansteken en klaar is xxl. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb een 2 pitter, geniaal ding. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Dat vraag ik me nog steeds af Jij hebt em dus niet voor me gepakt, kan ik dat iig uitsluiten haha. En wel wat gemist zo te zien @ BBQ lol [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 27-07-2009 22:43] |
|
quote: Godverdomme, wat een bult lelijke mensen zeg. |
|
We kunnen niet allemaal zo lekker en knap als jij zijn schat! Bla |
|
quote: Lelijk of niet; Mira heeft Gerrit en mij mooi op de foto gezet. Dat lukt niet iedereen. [Dit bericht is gewijzigd door Semistultus op 28-07-2009 10:01] |
|
Is inderdaad een erg leuke foto Andre |
|
quote: Elke foto waar ik op sta is per definitie mislukt. |
|
quote: Dat zei Quasimodo ook en kijk eens hoe beroemd die is geworden. |
|
quote: Ik vind deze wel gelukt hoor! Bla |
|
*kuch* Kip ei? TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: "This is SPARTAAAAAAAAAAAAA!" Sorry. Kon 't niet laten. |
|
T was verdomme net een week te vroeg.... Beetje vergist + net terug van vakantie.. Jammer dat ik het gemist heb, maar gelukkig komt occultfest er nog aan! |
|
quote: Klopt, dan moeten we maar weer eens een biertje doen Life doesn't get much better than this! |
|
wanneer krijgen we de feestbeelden te zien die de stonehenge camera crew gefilmd heeft?! nogmaals mijn 4e stonehenge was weer cool tot volgend jaar |
|
Tsja, ik had ook weer niet anders verwacht! Als er ook maar eens iets anders is qua kleding of muziek dan is dat gelijk weer een shock in het metalwereldje... jammer! Maar al met al... uiteraard weer een geweldig leuk feessie!!, volgend jaar weer!!! Maar dan maar met de gebruikelijke bands en een metalshirt met legerbroek?! Mij maakt t niet uit... ik vermaak me altijd! |
|
was een mooi feestje ja Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: That's the spirit! |
|
quote: Doe niet zo zielig! Zo slecht waren de reacties heus niet. Ik zou dan graag eens zien hoe er gereageerd zou worden als er tijdens een of ander goth-electro feestje een snoeiharde death metal band zou optreden. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: Awwwwwwwwwwww, ik vind je wel leuk in het kittige pakje hoor! (ook in andere kleding overigens) Boeiender |
|
Is hier ook fotomateriaal van? Ben wel benieuwd wat dan zo'n shock in het metalwereldje veroorzaakt.. Absu: Immolation: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
woest, immolation fillempies, wat was dat woest How about a nice cup of shut the fuck up! |
|
quote: Een kerel met een bezem op z'n kop blijkbaar. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
anyway, de Buze is dus afgefikt TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |