|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik ga alleen als de Grindbashers komen, anders hoeft t voor mij niet zo Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
hahaha... we komen als 't mee zit ook met z'n 3 en! |
|
quote:Jajajajajajajaja, maar moeen jullie ook speuln dan??????????? Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
first things first: braindead! |
|
quote: Zo ken ik een band die 5 van de 10 meest gevraagde stijlen combineert, en die worden ook maar niet benaderd... Héél bizar. Bruce Banner |
|
quote:Oh die. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Alsof die bands boeien. Het gros van de mensen daar hangt toch gezellig te zuipen aan de andere kant van het gebouw. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Juist! Bareuh... |
|
http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
quote: Hé! Ziet er gaaf uit. Ik denk dat ik www.stonehengefestival.nl maar laat doorverwijzen naar die pagina. Scheelt mij weer een hoop werk. |
|
quote: Zoals elk jaar zal death aardig overheersen. Maar let op! Als het meezit maken we op korte termijn 2 bands bekend die, op zijn zachtst gezegt, aardig afwijken van de rest van de programmering. En wat betreft die poll... Tja, het oude liedje; je moet het doen met wat beschikbaar is. En we proberen er echt rekening mee te houden. Maar het gaat ons ook weer te ver om een goede band met aantrekkelijke aanbieding te laten schieten omdat ie niet aan de poll-verwachtingen voldoet. De poll is voor ons een richtlijn maar geen regel. |
|
Aanwazig: - Greycloak - MMayo - w817tjes - Dentz - FRNK en Oni - BlackWizard - XXL - Mevrouw XXL - Onweerwolf - Jack Blue - Mira - Levithmong - MR. N - Sadness Exposed |
|
quote: Wij hebben anders nog geen e-mail van je gekregen hoor. Bruce Banner |
|
quote: Gaan de optredens zo slecht dat je intens met je band moet gaan leuren? |
|
quote: Ja, verschrikkelijk slecht! Kijk maar op http://elexorien.com/?page_id=6 Nee hoor, maar een beetje spam kan nooit kwaad. Toevallig dat dit nou net in 2 threads mbt concerten in de regio Zwolle gebeurt. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-02-2009 22:18] Bruce Banner |
|
Bla |
|
quote: Update, laatst toegevoegde bands: Nox Deadcell Hanzel und Gretyl |
|
quote: Boeiender |
|
quote: Wreede poep. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Sorry, ik hoorde een roddel over Vreid... Bla |
|
quote: Klopt. Daar wordt aan gewerkt. We hebben nl. nog veel te weinig black metal. Nog helemaal niks geloof ik. Maar Vreid is nog heeeeeel pril dus de kans is groter dat het niet door gaat dan wel. Maar we doen ons best! |
|
Ik dacht te vernemen dat Vreid zelf wel geïnteresseerd was... |
|
quote: Nee hoor. Echt niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Mee eens. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |