![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, of Slayer. Bruce Banner ![]() |
|
quote: ZLE00! Kadaster metal. ![]() |
|
Folk metalbandjes mogen er wel zijn @ Stonehenge. ![]() Death metal is ook wel goed, hihi. My heart would feel to be a crime, unless it trembled with the strings. ![]() |
|
quote: Kadaver heerscht! see you at occultfest! ![]() |
|
quote: Wat raar dat ik nog steeds geen mail heb gehad van stonehenge. Goed, laat die gage maar zitten, maar over de kratten bier onderhandel ik niet ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Mail krijgen van Stonehenge kan nogal moeizaam verlopen, zo blijkt weer ![]() ![]() |
|
quote: We krijgen geen respons op de laatste mail, dusch laat mer zitten. Jammer dat dan weer wel ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Ah zunde, had je met plezier weer de taxi ingemotiveerd... ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ghehe jup :') Tjah paar mailtjes gestuurd, paar keer mail terug gehad, maar nog geen duidelijkheid en wachten nog steeds af op reactie van de laatste mail ![]() ![]() |
|
quote: Inderdaad, het is toch een mooie aanbieding ![]() ![]() |
|
quote: Dat zeker! Ik had je meteen geboekt ![]() ![]() ![]() |
|
Helaas ben ik niet geboekt ![]() Nu ook nog maar eens dat campingplaatsje regelen. EDIT: Campingvraagje. Is het aan te raden om al de dag van tevoren te komen kamperen? Oftewel, zijn er dan al Stonehenge-gangers en dergelijke? Ben aan het overwegen om dan gezellig een dagje van tevoren te komen. [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 08-06-2009 14:49] ![]() |
|
quote: En what about Occultfest dit jaar? ![]() see you at occultfest! ![]() |
|
quote: Zeker doen! Erg gezellige bende altijd op die camping! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: De dag van tevoren dus ook? Mooi, dan ga ik dat zeker doen. Van de zaterdag op de zondag moet sowieso wel, aangezien ik 3-4 uur reistijd heb met het openbaar vervoer. ![]() |
|
Jazeker! Er gaan altijd al verscheidene mensen op de vrijdag reeds heen, waaronder ikzelf dus en ik moet zeggen dat het me uiterst goed bevalt. ![]() |
|
Top, dan val ik je wel aan op de vrijdagavond ![]() ![]() |
|
quote:Onzin, je kunt ook prima slapen op de parkeerplaats bij het station. ![]() |
|
quote: Maar daar is geen bier! ![]() |
|
quote: Ja hoor dat is gezellig, sluit je gewoon aan bij de overige ZM kamperende Stonehenge gangers en neem wat te vreten voor de bbq mee. ![]() ![]() Ik ben zelf nogal dom geweest, ik was "vergeten" dat ik dan ging kamperen en moet nu dus werken tot 18 uur. Potdorie! Dan maar wat later bbq-en voor mij ghehe. ![]() ![]() |
|
Mmayo, you've got mail. Ik kom de vrijdag mooi mee bbq'en ![]() ![]() |
|
quote: Gezellig! ![]() Ik zal eens even die mailbox checken, stonden er meer in. Gezellige boel! ![]() |
|
quote: Gezien ![]() quote: Doe jij dan eens even heeeeul snel reserveren! ![]() ![]() |
|
quote: Stuur je geen bevestigingen? ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |