|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Houwitser! Gaafheid! Aanwazig: - Greycloak - MMayo - w817tjes - Dentz - FRNK en Oni - BlackWizard - XXL - Mevrouw XXL - Onweerwolf @The Witch: Gefeliciteerd! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hey thanx! Zijn er erg blij mee alleen geen festivals deze zomer he he lekker rustig dus! see you at occultfest! |
|
Ik weet wel dat ik heel erg kapot achter de bar ga staan, de vrijdag voor Stonehenge is de laatste dag van de Nijmeegse Vierdaagse. Bier tappen met 200 km in je poten word nog leuk! |
|
quote:Goh leuk, en dan je eigen tent nog opzetten @ camping... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Moedig davidoff.... Jij liever dan ik! blijf lekker op het terras rotten in Nijmegen vrijdag, lijkt me beter Maar succes No passion no life |
|
.... En zaterdag natuurlijk uitslapen .. Maar zal aan je denken No passion no life |
|
quote: Jij bent er wel vrijdagmiddag, op de camping? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
@ tent opzetten. Busje for teh winnnnnn.... [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 01-02-2009 13:01] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Aanwazig: - Greycloak - MMayo - w817tjes - Dentz - FRNK en Oni - BlackWizard - XXL - Mevrouw XXL - Onweerwolf - Jack Blue IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Valt dit jaar niet in m'n vakantie, dus waarschijnlijk na een jaar afwezigheid, deze keer wel weer aanwezig. spelfout weggehaald... |
|
tof kunne we mooi eens weer bier drinken! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote:Ofcourse my horse. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Niet verder zoeken: Elexorien boeken. Enzo.. Bruce Banner |
|
Nu het vast staat .... heb ik even mijn creatieve geest laten werken http://www.metalshots.com/impression/impression_SH2009.php |
|
quote:Gefeliciteerd! |
|
ja gefeliciteerd zeg! |
|
We zijn halverwege. Tot nu toe: Erebus, Houwitser, Kouwe Makkers, Victimizer, en de verse boekingen: Expulsion en Laethora! |
|
Gaaf, Expulsion! |
|
quote: Goed zo! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ook nog wat andere genres of wordt het weer Braindead 2 zoals de laatste 2 jaren? Erg eenzijdig helaas. Ik weet dat Deathmetal altijd al de overhand had, maar eerder had je toch ook nog wel wat meer andere genres erbij staan. En waarom een poll als er toch niets mee gedaan wordt? Ondanks alles toch waarschijnlijk wel weer aanwezig, al zal het voor de gezelligheid zijn en niet voor de bands... |
|
quote: Consider it done! Bla |
|
[Dit bericht is gewijzigd door BlackWizard op 13-02-2009 12:09] |
|
Aanwazig: - Greycloak - MMayo - w817tjes - Dentz - FRNK en Oni - BlackWizard - XXL - Mevrouw XXL - Onweerwolf - Jack Blue - Mira - Levithmong Bla |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |