IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Stonehenge Festival - Zaterdag 25 Juli 2009 - Steenwijk Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-07-2009 14:29 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 21 juli 2009 12:50 schreef MR. N het volgende:
Hehe, mooiweerrocker dat je bent!

He, vooralsnog ziet het er naar uit dat ik gewoon ga hoor

Je moeder.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-07-2009 14:41 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 juli 2009 14:29 schreef karnivoor het volgende:
He, vooralsnog ziet het er naar uit dat ik gewoon ga hoor

Das mooi hoor Buurman.... Maar je bent en blijft een mooiweerrocker door je instelling.

Boeiender

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-07-2009 14:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2009 14:26 schreef Regeer het volgende:
Zal iig mijn partytent meebrengen dan...

Hoe laat ben jij/jullie er ongeveer denk je? Ik zelf vertrek tegen half 5 uit Zwolle, rechtstreeks vanaf het werk.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-07-2009 14:53]

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 21-07-2009 15:13 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

Denk dat ik alleen kom.
Roelf doet weer vaag en dat die er om 10 uur al moet zijn de volgende dag, wil fiets mee, bla,bla,bla...
Maar goed... ik verwacht hier ergens tussen 15:00 en 16:00 uur uit Blijham-City te vertrekken.

BlackTerror
Usericon van BlackTerror
Posted 21-07-2009 16:56 by BlackTerror Wijzig reactieProfiel van BlackTerrorQuote dit bericht

Ticket voor Stonehenge te koop €18,- incl. wegens verhindering. Laat een bericht achter bij interesse, verzenden kan t/m morgen nog.

sadness exposed
Usericon van sadness exposed
Posted 21-07-2009 17:33 by sadness exposed Wijzig reactieProfiel van sadness exposedQuote dit berichthttp://www.mix105.nl/hardrock

quote:
Op 21 juli 2009 14:06 schreef MMayo het volgende:
Buh inderdaad zeg, wat een klote weer!

We kunnen natuurlijk ook ipv koken en bbq-en (als het echt klote weer is) naar de Opschepper in Steenwijk gaan. BBQ restaurant http://www.restaurantdeopschepper.nl/ en schuilen bij de pre party in cafe de Zwetser met wat van die metalbands.

Of gewoon heel hard hopen dat het weer een beetje beter gaat worden! Heeft er niet toevallig iemand een stevige party of leger tent die hij/zij wil meebrengen?

Dat restaurant kan ik wel aanbevelen. Onbeperkt goed eten en zuipen voor 30 euris. Zit bij mij in de straat dus ik kom er nog al eens. Met zijn allen om de BBQ heen staan daar met een pils in de hand. Gezellig.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-07-2009 17:37 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Gelukkig wonen we niet in engeland want anders zou maar voorzichtig zijn met het regelen van een BBQ via internet:

Britse politie verhindert Facebook-barbecue
Uitgegeven: 21 juli 2009 12:30
Laatst gewijzigd: 21 juli 2009 12:34
AMSTERDAM - Een grote politiemacht heeft zaterdag een einde gemaakt aan het verjaardagsfeest van een 30-jarige buschauffeur uit het Engelse Exeter.

De man hield een barbecue voor een selecte groep vrienden en familie, maar de politie vreesde dat er sprake was van een illegale 'rave'.

Volgens de BBC zag Andrew Poole toen hij de barbecue stond op te stoken een aantal busjes van de oproerpolitie het privéterrein oprijden. Ook cirkelde een helikopter boven de grill.

Hele nacht

Poole had via Facebook in totaal zeventien gasten uitgenodigd, meldt de Daily Mail. Hij had op de duur van het evenement op de site aangegeven als 'de hele nacht', omdat hij vermoedde dat sommige gasten wellicht zouden willen blijven slapen.

Het feestterrein bevond zich op flinke afstand van de bewoonde wereld, en de muziek stond nog niet aan. Poole trachtte uit te leggen dat hij gewoon zijn verjaardag vierde, en vroeg de politie de speciale dag niet te bederven.

Hamburgers

Toch waren de agenten volgens Poole niet voor rede vatbaar. "Ze bleven er maar op hameren dat het feest op internet was aangekondigd. Ze weigerden te geloven dat het geen rave was."

"Wat ze in feite hebben gedaan, is verhinderen dat vijftien mensen hamburgers hebben gegeten", zegt hij tegen de BBC.

Bezorgd

Een politiewoordvoerster verdedigt het ingrijpen. "We waren erg bezorgd over de manier waarop dit evenement op internet was aangekondigd, als een 'all-night party'. Als we het feest hadden laten doorgaan, hadden we waarschijnlijk later veel meer manschappen en materieel moeten inzetten."

Arrestaties

In Groot-Brittannië lopen regelmatig feestjes uit de hand als berichten daarover op internet verspreid worden. Op dezelfde dag leidde een op Facebook aangekondigd buurtfeest in Hampshire tot ongeregeldheden toen zo'n honderd losgeslagen jongeren verschenen. De politie verrichtte toen verschillende arrestaties.
© NU.nl/Wieland van Dijk

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 21-07-2009 17:42 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 21 juli 2009 16:56 schreef BlackTerror het volgende:
Ticket voor Stonehenge te koop €18,- incl. wegens verhindering. Laat een bericht achter bij interesse, verzenden kan t/m morgen nog.

Jo Bianca, ik heb nog een kaartje nodig, dus als je hem kwijt wil?

Gr.
Wietze

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 21-07-2009 19:06 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 21 juli 2009 16:56 schreef BlackTerror het volgende:
Dacht dat jij niet op fora zat? Goed... mijn ticket vervalt dus, want was die van Blackterror...

BlackTerror
Usericon van BlackTerror
Posted 21-07-2009 19:29 by BlackTerror Wijzig reactieProfiel van BlackTerrorQuote dit bericht

Klopt, maar ik zag dat ik nog inloggevens had.

[Dit bericht is gewijzigd door BlackTerror op 21-07-2009 19:29]

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-07-2009 19:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2009 19:29 schreef BlackTerror het volgende:
Klopt, maar ik zag dat ik nog inloggevens had.

Op ZM sinds: Dinsdag 14 Maart 2006 - 21:34.34

Hm.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-07-2009 19:40 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2009 19:34 schreef Greycloak het volgende:
Op ZM sinds: Dinsdag 14 Maart 2006 - 21:34.34

Hm.

Bij de weg. Sleep jij een partytent mee? En hoelaat ben je op de camping vrijdag?

... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-07-2009 19:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2009 19:40 schreef Dentz het volgende:
Bij de weg. Sleep jij een partytent mee? En hoelaat ben je op de camping vrijdag?
13:00 vrij, beetje inkopies doen... Ik -kan- er rond 16:30 zijn.
Partytent... Hmmm... Moet wel heel blijven wegens moet mee naar Wacken. Hebben we die nodig?

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-07-2009 19:42 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Als het regent wel. Weer of geen weer, ik hoop om 13.30 aan het bier te zitten aldaar.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-07-2009 19:44 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2009 19:42 schreef Dentz het volgende:
Als het regent wel. Weer of geen weer, ik hoop om 13.30 aan het bier te zitten aldaar.
Golere.
Eens zien of ik er dan ook wat eerder kan zijn. Gezellig vroeg bieren is loik.
Maar met wind + regen is een partytent nog niet leuk tenzij bosrand.

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-07-2009 19:45 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Volgens Mayo staan we weer op hetzelfde veld als vorig jaar en dat is redelijk beschut.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-07-2009 20:14 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 21 juli 2009 12:13 schreef Ziona het volgende:
Oh, komt dat even mooi uit. Mail me!

Mail!

Je moeder.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 21-07-2009 20:31 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

- Greycloak
- MMayo
- w817tjes
- Dentz
- FRNK en Oni
- BlackWizard
- XXL
- Mevrouw XXL
- Onweerwolf
- Jack Blue
- Mira
- Levithmong
- MR. N
- Sadness Exposed
- Gallina
- LL (mits de nijmeegse vierdaagse niet op die dag valt)
- Carnagath
- De Ulk
- Meatgrinder
- MetalJan
- Bloodcorpse
- Verstikking
- Vlekkie
- Ziona
- Regeer
- HerrieGerrie (Herrie is meneer dread hier)
- Tucker 10-4 Harley
- Ingrimd
- Blastmaster
- New World Order + 2
- Henke
- Daan Acces
- Marc Beëlzebub Judas
- TheWill2
- XnegativeX
- NecRobert
- d00my
- Buried_alive
- mascha

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 21-07-2009 20:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2009 19:45 schreef Dentz het volgende:
Volgens Mayo staan we weer op hetzelfde veld als vorig jaar en dat is redelijk beschut.

Zelfde veldje inderdaad, aldus de camping eigenaar.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-07-2009 21:12 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2009 19:45 schreef Dentz het volgende:
Dan hoop ik dat het niet gaat regenen; die ellende moet ook mee naar Wacken, liefst droog...

Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-07-2009 21:13 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-07-2009 21:30 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2009 20:53 schreef XXL het volgende:
Ik heb geloof ik het idee achter die camping niet zo door.

Is die hele camping nou gereserveerd voor Stonehenge en kom je er dat weekend alleen via Mayo op, of begrijp ik dat nou verkeerd?

Anders kan Ziona toch zelf even bellen voor een plekje op de camping?

quote:
Op 20 juli 2009 7:38 schreef MMayo het volgende:
Nee dat heb je niet verkeerd begrepen.

quote:
Op 21 juli 2009 20:35 schreef MMayo het volgende:
Zelfde veldje inderdaad, aldus de camping eigenaar.

Vrij logisch dan, ja.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-07-2009 7:47 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2009 21:30 schreef XXL het volgende:
Vrij logisch dan, ja.

Best wel, kan me namelijk niet herinneren dat ik een eigen camping runde.

edit: buhh, nog steeds kloteweer in de weerplanning, flauw. Oh en hopen dat meneer weer beter is voor het weekend.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-07-2009 7:58]

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-07-2009 11:38 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Niet miepen, gewoon gaan!1

Je moeder.

BlackWizard
Usericon van BlackWizard
Posted 22-07-2009 11:49 by BlackWizard Wijzig reactieProfiel van BlackWizardQuote dit berichthttp://www.myspace.com/merlijnpoolman

5 kaartjes geregeld

Stonehenge: Rain or shine (hoewel die rain absoluut geen traditie is)

Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com