|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Das mooi hoor Buurman.... Maar je bent en blijft een mooiweerrocker door je instelling. Boeiender |
|
quote: Hoe laat ben jij/jullie er ongeveer denk je? Ik zelf vertrek tegen half 5 uit Zwolle, rechtstreeks vanaf het werk. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 21-07-2009 14:53] |
|
Denk dat ik alleen kom. Roelf doet weer vaag en dat die er om 10 uur al moet zijn de volgende dag, wil fiets mee, bla,bla,bla... Maar goed... ik verwacht hier ergens tussen 15:00 en 16:00 uur uit Blijham-City te vertrekken. |
|
Ticket voor Stonehenge te koop €18,- incl. wegens verhindering. Laat een bericht achter bij interesse, verzenden kan t/m morgen nog. |
|
quote: Dat restaurant kan ik wel aanbevelen. Onbeperkt goed eten en zuipen voor 30 euris. Zit bij mij in de straat dus ik kom er nog al eens. Met zijn allen om de BBQ heen staan daar met een pils in de hand. Gezellig. |
|
Gelukkig wonen we niet in engeland want anders zou maar voorzichtig zijn met het regelen van een BBQ via internet: Britse politie verhindert Facebook-barbecue Uitgegeven: 21 juli 2009 12:30 Laatst gewijzigd: 21 juli 2009 12:34 AMSTERDAM - Een grote politiemacht heeft zaterdag een einde gemaakt aan het verjaardagsfeest van een 30-jarige buschauffeur uit het Engelse Exeter. De man hield een barbecue voor een selecte groep vrienden en familie, maar de politie vreesde dat er sprake was van een illegale 'rave'. Volgens de BBC zag Andrew Poole toen hij de barbecue stond op te stoken een aantal busjes van de oproerpolitie het privéterrein oprijden. Ook cirkelde een helikopter boven de grill. Hele nacht Poole had via Facebook in totaal zeventien gasten uitgenodigd, meldt de Daily Mail. Hij had op de duur van het evenement op de site aangegeven als 'de hele nacht', omdat hij vermoedde dat sommige gasten wellicht zouden willen blijven slapen. Het feestterrein bevond zich op flinke afstand van de bewoonde wereld, en de muziek stond nog niet aan. Poole trachtte uit te leggen dat hij gewoon zijn verjaardag vierde, en vroeg de politie de speciale dag niet te bederven. Hamburgers Toch waren de agenten volgens Poole niet voor rede vatbaar. "Ze bleven er maar op hameren dat het feest op internet was aangekondigd. Ze weigerden te geloven dat het geen rave was." "Wat ze in feite hebben gedaan, is verhinderen dat vijftien mensen hamburgers hebben gegeten", zegt hij tegen de BBC. Bezorgd Een politiewoordvoerster verdedigt het ingrijpen. "We waren erg bezorgd over de manier waarop dit evenement op internet was aangekondigd, als een 'all-night party'. Als we het feest hadden laten doorgaan, hadden we waarschijnlijk later veel meer manschappen en materieel moeten inzetten." Arrestaties In Groot-Brittannië lopen regelmatig feestjes uit de hand als berichten daarover op internet verspreid worden. Op dezelfde dag leidde een op Facebook aangekondigd buurtfeest in Hampshire tot ongeregeldheden toen zo'n honderd losgeslagen jongeren verschenen. De politie verrichtte toen verschillende arrestaties. © NU.nl/Wieland van Dijk Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Jo Bianca, ik heb nog een kaartje nodig, dus als je hem kwijt wil? Gr. Wietze |
|
quote:Dacht dat jij niet op fora zat? Goed... mijn ticket vervalt dus, want was die van Blackterror... |
|
Klopt, maar ik zag dat ik nog inloggevens had. [Dit bericht is gewijzigd door BlackTerror op 21-07-2009 19:29] |
|
quote:Op ZM sinds: Dinsdag 14 Maart 2006 - 21:34.34 Hm. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Bij de weg. Sleep jij een partytent mee? En hoelaat ben je op de camping vrijdag? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:13:00 vrij, beetje inkopies doen... Ik -kan- er rond 16:30 zijn. Partytent... Hmmm... Moet wel heel blijven wegens moet mee naar Wacken. Hebben we die nodig? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Als het regent wel. Weer of geen weer, ik hoop om 13.30 aan het bier te zitten aldaar. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Golere. Eens zien of ik er dan ook wat eerder kan zijn. Gezellig vroeg bieren is loik. Maar met wind + regen is een partytent nog niet leuk tenzij bosrand. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Volgens Mayo staan we weer op hetzelfde veld als vorig jaar en dat is redelijk beschut. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Mail! Je moeder. |
|
- Greycloak - MMayo - w817tjes - Dentz - FRNK en Oni - BlackWizard - XXL - Mevrouw XXL - Onweerwolf - Jack Blue - Mira - Levithmong - MR. N - Sadness Exposed - Gallina - LL (mits de nijmeegse vierdaagse niet op die dag valt) - Carnagath - De Ulk - Meatgrinder - MetalJan - Bloodcorpse - Verstikking - Vlekkie - Ziona - Regeer - HerrieGerrie (Herrie is meneer dread hier) - Tucker 10-4 Harley - Ingrimd - Blastmaster - New World Order + 2 - Henke - Daan Acces - Marc Beëlzebub Judas - TheWill2 - XnegativeX - NecRobert - d00my - Buried_alive - mascha iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Zelfde veldje inderdaad, aldus de camping eigenaar. |
|
quote:Dan hoop ik dat het niet gaat regenen; die ellende moet ook mee naar Wacken, liefst droog... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: quote: quote: Vrij logisch dan, ja. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Best wel, kan me namelijk niet herinneren dat ik een eigen camping runde. edit: buhh, nog steeds kloteweer in de weerplanning, flauw. Oh en hopen dat meneer weer beter is voor het weekend. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-07-2009 7:58] |
|
Niet miepen, gewoon gaan!1 Je moeder. |
|
5 kaartjes geregeld Stonehenge: Rain or shine (hoewel die rain absoluut geen traditie is) |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |