|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
En anders heeft een ander dubbel geluk!!! Bareuh... |
|
Ik ga voor het eerst naar dit festival. Is er nog iets wat ik ECHT moet weten? |
|
quote: Dat je volgend jaar de laatste zaterdag van juli alvast vrij moet houden in je agenda, dit feestje is erg verslavend... [Dit bericht is gewijzigd door w817tjes op 22-07-2009 21:32] |
|
quote: Bands zijn niet belangrijk. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Spelen er bands dan? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
- Greycloak - MMayo - w817tjes - Dentz - FRNK en Oni - BlackWizard - XXL - Mevrouw XXL - Onweerwolf - Jack Blue - Mira - Levithmong - MR. N - Sadness Exposed - Gallina - LL (mits de nijmeegse vierdaagse niet op die dag valt) - Carnagath - De Ulk - Meatgrinder - MetalJan - Bloodcorpse - Verstikking - Vlekkie - Ziona - Regeer - HerrieGerrie (Herrie is meneer dread hier) - Tucker 10-4 Harley - Ingrimd - Blastmaster - New World Order + 2 - Henke - Daan Acces - Marc Beëlzebub Judas - TheWill2 - XnegativeX - NecRobert - d00my - Buried_alive - mascha - Hades Toch nog maar een ticket gekocht vandaag, ik vergat het echt de hele tijd |
|
quote: Wel belangrijk, maar of je nog weet welke band wanneer gespeeld heeft en of ze gespeeld hebben is altijd maar de vraag. Boeiender |
|
quote: IMMOLATION!!! En verder.. ehh |
|
quote: Jazeker spelen er bands! Te weten: Eeeeh... Wacht effe.... . . . |
|
|
|
quote: Jaha! Ga NIET onvoorbereid heen! Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Practice makes perfect. Het volgende last-minute oefen schema werkt in de regel vrij goed: Donderdag: Begin de dag met 1 halve liter Schultenbräu. Skip ontbijt. Laat 'm inzinken, roep 'Slayeeeer!' en sla (rustig!) het volgende blik achterover. Herhaal dit tot je (het) zat bent. Vrijdag: Begin de dag met een kwaliteitsbiertje (Warsteiner/Jupiler/Palm). (Skip ontbijt). Géén Schultenbräu! Dat bocht was donderdag bedoelt om je weerstand op peil te brengen. Deze vrijdag trainen we je lever! Kwaliteitsbier is in dit geval nodig omdat de Schultenbräu (misschien wel onbewust) jouw goede smaak qua bier aangetast heeft. Werk in een redelijk tempo een stuk of wat kwaliteits-biertjes weg. Ga op tijd naar bed en (dit is heel belangrijk) werk op de rand van je bed nog even twee Grolsch Kanon weg. Dit is feitelijk de 'startpiloot' onder de bieren en zorgt er voor dat jouw lever nét die trap onder z'n kont krijgt die 't de volgende dag nodig heeft. Zaterdag: Misschien voel je je niet fit en een tikkie wazig maar dat is nou nét de gemoedstoestand die je nodig hebt om succesvol Stonehenge te overleven. Veel plezier! |
|
En wat nou als je niet drinkt? Kaartje te kooooop! Je moeder. |
|
quote: Dan kunnen we elkaar een hand geven. |
|
Hehe Zin in zaterdag! Je moeder. |
|
quote: Daar lijkt het wel op. De weersverwachting trekt aardig positief bij. Zoals het nu lijkt; 's morgens kans op een buitje, in de loop van de dag wordt het droog. Ik wens de kampeerders wel veel sterkte want ik heb het idee dat die op vrijdag wel aardig wat water over zich heen krijgen. Ik duim voor jullie! [Dit bericht is gewijzigd door sadness exposed op 23-07-2009 10:17] |
|
Scheelt ze weer een douche he Je moeder. |
|
Inderdaad, scheelt in douchemuntjes. Morgen alweer lekker (hopelijk droog) op de camping zitten, hmmmmmmmm |
|
- Greycloak - MMayo - w817tjes - Dentz - FRNK en Oni - BlackWizard - XXL - Mevrouw XXL - Onweerwolf - Jack Blue - Mira - Levithmong - MR. N - Sadness Exposed - Gallina - LL (mits de nijmeegse vierdaagse niet op die dag valt) - Carnagath - De Ulk - Meatgrinder - MetalJan - Bloodcorpse - Verstikking - Vlekkie - Ziona - Regeer - HerrieGerrie (Herrie is meneer dread hier) - Tucker 10-4 Harley - Ingrimd - Blastmaster - New World Order + 2 - Henke - Daan Acces - Marc Beëlzebub Judas - TheWill2 - XnegativeX - NecRobert - d00my - Buried_alive - mascha - Hades - H-K - karnivoor Je moeder. |
|
Jep. Hopelijk om 13.30 droog aan een biertje. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Wij komen rond 16.00 uur aan op station Steenwijk, dan nog even een supermarktje om de koelbox te vullen en dan komen we gezellig meepilzen |
|
Weet je al waar die supermarkt zit? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Dat stond hier ergens in dit topic een paar pagina's terug meen ik. Moet het nog even opzoeken. |
|
Lang leve Google maps Je moeder. |
|
quote: Ik was je al voor Jaap. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |