|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Ach, uhm, beter een keer teveel dan een keer te weinig he... Je moeder. |
|
@MMayo: Kan ik misschien nog een plekje reserveren voor de camping? |
|
np: HOUWITSER - TRIP OF FIRE!!1 Je moeder. |
|
Zo, ook net maar even een ticket gekocht |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: En misschien nog 1 reservatie voor mijn broer die op het laatste moment nog besluit mee te gaan (zowel vrijdag als zaterdag op de camping)? Dan komt er 1 tentje bij. Ik mail er wel even over. |
|
Ook maar vast en roeiboot gekocht, die ga ik nodig hebben vrees ik ... ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: @ Dentz, krijgen we met z'n tweetjes een pattietent de lucht in denk je? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Present zaterdag. Met 2kg glas en staal van Canon |
|
quote: Crap |
|
quote:Nee echt, ik vind het mooi! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Zeker wel, eitje. Ik sleep ook nog iemand mee die dan wel aan het werk zet. Kijk eens op je gmail chat geval. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Nee, camping is vol. Heb gebeld met de eigenaar, we nemen geen reserveringen meer aan. quote: Nope, kan niet meer, zie bovenstaande reactie. |
|
quote: Camping terrein zag er nog goed uit, tenminste dat veld wel omdat daar geen auto's overheen rijden. Ben benieuwd, was al bang dat ik een snorkel mee zou moeten nemen |
|
Kan ik nog reserveren voor de camping? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Geloof dat jij de 2e was die reserveerde voor de camping, van de 80 personen. |
|
Ik dan? Mag ik naast Dentz? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Heb ik dan ook tweede keus als het op een plek aankomt? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: In mijn bbqdampen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Jij was de eerste die reserveerde haha, net als vorig jaar en geloof ook het jaar daarvoor. Keurig netjes op tijd Ben benieuwd of het allemaal op het veld past als iedereen die heeft gereserveerd, ook daadwerkelijk komt opdagen. Denk dat het dan wel gezellig met 5 tenten op 1 plaats staan gaat worden quote: Ja nieuw systeem, tent opzetten op volgorde van binnenkomst reservering. Jij moet dus wachten tot Gaycloak er is voor je een plek kunt uitzoeken. Allemaal in de rij!! Hoppakee! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 23-07-2009 13:44] |
|
quote: Jij wel popje. Wel in je eigen tent natuurlijk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Roeiboot? Snorkel? Onzin. Stonehenge is altijd mooi weer. Je weet toch! |
|
quote:Ik heersch. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gaan er nog mensen naar de pre-party? Best mogelijk dat de jongens van Absu en Immolation daar ook zijn aangezien die vrijdags al arriveren. Maar ook heel goed mogelijk dat ze geen zin hebben in die herrie aan de kop maar je weet maar nooit! We gaan ze in elk geval vragen of ze een kijkje willen komen nemen. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |