|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hej Onweerwolfie al over weten te halen voor een luxe kampeersessie op camping weltevree? |
|
Flink wat handjes schudden, want ik heb nog geen enkele ZM'er daadwerkelijk ontmoet. Behalve meridian dan. |
|
quote: Dat lijkt me wat overdreven voor 1 persoon een hele caravan huren (Huurprijs, schoonmaakkosten etc, je weet hoe dat gaat...) Ik slaap zelf natuurlijk in m'n camper en dat kan overal. Ik zoek wel een B&B ofzo. Bla |
|
Kaartje binnen! Boeiender |
|
Ik had begrepen van een of andere Frans dat er een bbq werd georganiseerd de dag van te voren? Leuk!! Hoe dan ook, ik wil ook gaan, moet alleen nog een kaartje bestellen. Weet iemand toevallig: als ik met Frans dus samen een tent deel, moet ik dan ook een campingplek reseveren (Frans heeft dat al wel gedaan) euu? |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat heeft hij dan verkeerd begrepen. Een groepje gaat er bbq-en, wie mee wil doen moet zelf zijn vreten meenemen en aanschuiven (eventueel eigen wegwerp bbq en andere benodigdheden meeslepen, het is ieder voor zich zeg maar en geen georganiseerde extra activiteit). En je moet zelf maar reserveren, Frans heeft voor 1 persoon gereserveerd. De kosten worden er niet meer of minder van, die zijn simpelweg per persoon. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-06-2009 20:48] |
|
BBQ'en is zóóó 2008. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik dacht dat jij onderhand wel een meeneem magnetron zou meebrengen voor je opwarm maaltijd (en een Senseo). [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 16-06-2009 23:32] |
|
Grote kans dat ik er bij ben. Eigenlijk alleen om Houwitser, maar goed, wordt ongetwijfeld wel gezellig. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Jij wel kramperen? Ah toeeeee? |
|
quote: Ik ben echt een enorm saaie zak geworden, dus als ik ga wordt het waarschijnlijk avec Japio met den auto. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Tsssk. We zijn niet eens naar Waldrock geweest, kan oe best wel in Steenwijk komen kramperen en Jaap ook. |
|
quote: Nee, zo gek is het nog niet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Jammer. |
|
MMayo, camping al geregeld? Het is zo koud in de meelboks zonder bevestiging. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hoe zit het met last-minute boekingen qua camping? Boeiender |
|
Jij komt toch niet kramperen he? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Pfffffff, ik kampeerde al bij Stonehenge toen jij nog geen grindcore kon spellen joh. Boeiender |
|
Gaan we dan samen met een rol wc papier onder de arm naar het toilet lopen? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Hehe, ik weet niet óf ik ga kreperen, maar zo ja lijkt me dat een erg fijn vooruitzicht. Boeiender |
|
:') ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Nah. Boeiender |
|
quote: Wat precies moet ik regelen dan? quote: Ligt eraan hoe last minute jouw last minute is. Te laat is te laat en dat is wanneer ik de boel doorstuur aan de camping eigenaar. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |