|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Vooral leuk als er iemand in zit ja. Pissen tegen een slaperig hoofd achter glas heerscht. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Hmmm. Ik zal speciaal voor jou vast een koperdraadje om mijn auto spannen en aansluiten op de accu. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Goede voorbereiding ja! |
|
quote:als mij dat lukt moet jij er toch ook wel in passen hoor. |
|
quote:Ligt er ook aan hoeveel bier je al in je mik hebt hoor. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Een beetje vent is altijd in alcoholische topvorm en hoeft dus niet te oefenen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Waarom ga ik eigenlijk op de camping staan terwijl er aardig wat familie van me in Steenwijk woont en een slaapplek aanbiedt? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Omdat met een zatte kop raaskallend rondhupsen misschien niet zo goed valt bij je familie? Boeiender |
|
quote:Om bij mij te zijn ja? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Psssst, Ziona. Er gaan geruchten dat Dentz elders slaapt en er een plek op de camping vrijkomt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ROFL What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Neuh, dat zijn ze wel gewend. @ Grey: @ XXL: vrees van niet, dan hebben we een verdrietige Grey dit weekend. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Hmwoh, met Ziona is het ook leuk biertjes tikken maar die heb ik al vaker gezien dan jou dit jaar. Zelfs nuchter een paar keer. Ideaal zou zijn beide maar goed, da's net zoiets als een reünie van de originele Metallica line-up. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb er zin in! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nieuw shirt uitproberen enzo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Niet tegen mijn auto aanzeiken eh!!! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Blij dat wij 's nachts weer weg gaan Je moeder. |
|
Trein ftw |
|
Ook daar kan je tegenaan pissen Je moeder. |
|
Had ik al gezegd dat ik een lift en een slaapplek heb? Dus ik kan lekker lang blijven èn drinken! |
|
quote:Duh! Die bak heerscht man! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wat voor een auto is het? Je moeder. |
|
Ibiza 1.8. Zeg maar "Seat Ibize Cupra Light". Enige verschil is iets ander dashboard en een 5-bak ipv een 6-bak. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Leuk speeltje! Nee daar zal ik iig niet tegenaan pissen hoor Je moeder. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |