|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Hell jawel Eindhoven Metal Meeting - Satyricon - Nile - Entombed - Thyrfing - Legion of the Damned - Impaled Nazarene - Equilibrium - Grave - Merauder - The Devil's Blood - Shining - Deströyer 666 - Krisiun - Skyforger - Negura Bunget - Genetic Wisdom - Elite - Darkened Nocturn Slaughtercult - Hackneyed - Ulcerate - Serpent Cult - Devious zaterdag 19 december 2009 * 1 dag, 4 area's en 18 bands! Voorverkoop start 27 juni 2009 Entreeprijs: € 25 early bird prijs tot 1 augustus Locatie: Grote zaal + Kleine zaal + Café + Foyer Effenaar, Eindhoven, The Netherlands Aanvang: 15:00 uur Zaal open: 14:00 uur http://www.effenaar.nl/event.php?e_id=1417 [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 12-09-2009 9:30] |
|
En er komen nog 14 bands bij Omfg.. dat komt horned_reaper hier nu natuurlijk ook te pas en te onpas posten... |
|
quote: Nog 14 bands? Naja, als ze allemaal poep zijn maakt dat ook niet uit natuurlijk.. Heidevolk? |
|
Skyforger zal ook spelen. |
|
:O Moet ik bij zijn! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
horned_reaper, geef Sjaakie zijn account terug! |
|
Helaas Judge, ik weet wel zeker dat ze spelen die dag. |
|
had eigenlijk wel verwacht dat dit in Dynamo zou zijn of is dit een samenwerking? Is toch TMR of niet? |
|
Effenaar heeft een veel grotere bezoekers capaciteit dan Dynamo. |
|
Effenaar is idd wel een tikkie groter dan Dynamo ja. Misschien eens kijken of we de afterparty in Dynamo kunnen gaan doen |
|
Op zich een leuk idee, Eindhoven Metal Meeting. Nu maar hopen dat de overig 14 bands wel de moeite waard zijn. |
|
quote: aha ja, makes sense. Ben nog niet zo lang wakker... |
|
Dit komt in plaats van de Arnhem Metal Meeting ? |
|
Hm ja, dat ziet er wel uit als iets waar ik bij aanwezig moet zijn! (tot nu toe dan) |
|
Dit is in inderdaad het feestje van TMR, dus dan weet je dat er nog wel meer leuks bij zal komen. Al een goed begin zo! Die dag is ook Geldersch Metaal Treffen, maar lijkt erop dat ik toch maar naar Eindhoven zal gaan... |
|
Ik zie hier al 2 gave namen tussen staan |
|
quote: Daar maak je geen grapjes over! |
|
Geloof me, ik maak absoluut geen grap. |
|
Hier ben ik zo ongelooflijk bij aanwezig. En daarna kruip ik beschonken naar huis. Hell.. yeahhhh. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: ...Context is er ook bij? Bruce Banner |
|
Leuk idee, maar natuurlijk wel veulste ver weg I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Een man wel, als chauffeur |
|
Oehhh, even in de gaten houden dit feestje! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Had iemand al ELEXORIEN gezegd? Bruce Banner |
|
Nee. Waarom zou iemand dat zeggen ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Volgende pagina |