IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Opmerkingen op uiterlijkheden Volgende pagina
Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-09-2002 13:54 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Voila ga hier de discussie maar verder...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-09-2002 13:55 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

25% van de tijd die ik spendeer in het gezelschap van mensen buiten familie om, wordt ik wel aangekeken of hoor ik giegelende meisjes iets fluisteren.
Official scapegoat.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2002 13:58 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja mensen die commentaar geven op mijnchagerijnige hoofd (ik kan slecht tegen zonlicht, knijp ogen snel samen, zie er dan heel bood uit)

mensen die zeggen dat ik lelijk ben.

mensen die roepen dat ik kelly familie ben

kleine kindjes die gaan huilen

bejaarden die me vies aankijken

mensen die niet naast me durven te staan, etc.


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-09-2002 13:59 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

'k Vraag me nu echt wel af waarom? Op je foto's zie je er toch normaal uit..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-09-2002 14:00 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ikzelf krijg meestal opmerking over m'n d-cupje.. Ben na twaalf jaar opmerkingn ondertussen al zeer mondig geworden op dat gebied. Je moet echt niet op je kop laten zitten hoor..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2002 14:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

het is altijd de vraag waarom? soms zie (zag) ik er welleens iets extremer uit, ik kan me dan best voorstellen dat mensen zoiets hebben van: wat is dit, dit ken ik niet, dus is het raar (zo werkt de mens nu eenmaal)

moet ook zeggen dat het erg buurt gebonden is, als je in de "slechtere" wijken loopt is er veel meer commentaar van mensen.

tja veelal kortzichtigheid, of mensen die zich zelf beter willen voelen door iemand anders af te zeiken.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 05-09-2002 14:01 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Serker nog ik zou zelf durven beweren dat ghoullie een knappe vrouw is.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 14:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm ..

Ik ben vrij groot manneke, krijg wel eens te horen dat ik dik zou zijn, wat ik zelf wel mee vind vallen.

Heb er eigenlijk nog nooit van vreemden een opmerking over gehad.
Vrienden van mij zijn of erg dun of beetje als mij dus dat is zowiezo een freakshow, en die boeit het dan ook niet ..


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-09-2002 14:03 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik krijg altijd opmerkingen over mijn sik.

Toen ik hem lekker lang had (ik heb hem nu weer een stuk afgeknipt), maakte ik het zelfs zo nu en dan mee dat iemand eraan trok, om te kijken of-ie echt was of zo...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 05-09-2002 14:03 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

"Als je lacht, ben je mooi. Maar als je gewoon kijkt, lijk je boos en ben je héél lelijk."

"Wat ben jij knap! ..Of nee, bah, toch niet."

Ik heb daar dan altijd een grapje voor klaar, maar achteraf..auw.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 05-09-2002 14:04 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik heb volgens mij alles al eens naar m'n kop gesmeten gekregen:
lelijk! varken!heks! spook!Kelly! diktiet!hoer! Adams Family! etc. etc.

Mensen zijn niet echt bepaald origineel..en het sissende satan heb ik nui ook wel gehoord! Als je me leijk vind moet je vooral niet kijken!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2002 14:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 14:01 schreef Dargull het volgende:
Serker nog ik zou zelf durven beweren dat ghoullie een knappe vrouw is.

dank je

ik heb zoiets van ik ben zo lang onzeker geweest, en voor wie, voor die mensen die echt alleen maar lopen te zeiken, en waar je eigenlijk toch niets aan hebt.

nu ben ik daar voor een groot gedeelte wel overheen, en draag ik wat ik leuk vind.
Bovendien heb ik vrienden waar ik het erg goed mee kan vinden, en die wel zoiets hebben van "je bent een gezellige meid" etc.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-09-2002 14:06 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Het uiterlijk is de weerspiegeling van het innerlijk.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 14:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Crap.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2002 14:07 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 14:03 schreef mislyd het volgende:
"Als je lacht, ben je mooi. Maar als je gewoon kijkt, lijk je boos en ben je héél lelijk."

"Wat ben jij knap! ..Of nee, bah, toch niet."

Ik heb daar dan altijd een grapje voor klaar, maar achteraf..auw.


zo jij bent echt wel knap, knap lelijk.
wat ben jij een stuk, en stuk ongeluk

ja mensen zijn echt origineel.


oja op graspop zei een vriend van mij dat ik een dikke kont had, en afgelopen zaterdag vroeg iemand mij of ik niet grotere tieten wilde hebben........



btw alt-x ik ben ook zo'n sik plukker, ik zal me inhouden (die dingen vragen er gewoon om)


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 05-09-2002 14:11 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Ik krijg er over het algemeen maar eentje naar m'n hoofd gesmeten:
"Knip je haar eens af, je lijkt wel een wijf zo!"

Denk dat de enige gepaste reactie daarop iets van "Jaloers" betreft, want typisch genoeg zijn 't nog voornamelijk meisjes die dat schreeuwen ook.

quote:
Op 5 september 2002 14:04 schreef Vampie het volgende:
Ik heb volgens mij alles al eens naar m'n kop gesmeten gekregen en het sissende satan heb ik nui ook wel gehoord!
Ach, we weten nu hoe we ze aan moeten pakken he lief? Iemand nog fietssleuteltjes nodig van een grietje wat in blinde paniek weggerend is (met achterlating van fiets dus) toen ik op 'r af kwam wandelen (voor de zesde keer)?


I'm not being rude. You're just insignificant.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-09-2002 14:12 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 14:07 schreef ghoulliette het volgende:
(...)
btw alt-x ik ben ook zo'n sik plukker, ik zal me inhouden (die dingen vragen er gewoon om)


Hmmm... Oh oh...

Nou ja, je hebt nu nog ff pech, want hij is nu heel erg kort. Om de zo veel tijd laat ik hem opnieuw groeien en ik heb hem vorige week pas afgeknipt.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-09-2002 14:15 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

jah zulke dingen hoor ik ook weleens, van joh als je ouder bent, ga je dan je borsten laten vergroten en dat soort dingen. Ik bedoel, man zeik niet ik ben net 18 ik ben nog in de groei en me c-cupje ben ik toch al blij mee. En ook inderdaad dat van de Kelly Family, heks,lijkenneuker, dat soort dingen maar ik ben t zo onderhand gewend. Het ergste wat ik een keer heb meegemaakt is dat er op school een marokkaan rondliep die me leuk scheen te vinden en het niet kon hebben dat ik hem een creep vond en die heeft toen allerlei verhalen over mij rond lopen strooien dat ik het met dieren deed en dat ik dieren offerde dat soort shit. Ik heb me er heel boos om gemaakt, maar nu heb ik zoiets van sjeez als je zo loopt te zeiken, misschien ben je dan wel jaloers, of zit je gewoon zelf niet lekker in je vel. Dat soort mensen moet je alleen maar medelijden mee hebben eigenlijk.

Dus Ghouillie, je moet je er allemaal helemaal niets van aantrekken, want je bent echt een heel knap meisje en een hele toffe meid voor zover ik weet! Gewoon van je afbijten!


Kankerlul


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 05-09-2002 14:15 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Vreemd hoe ik negatieve kritiek woord voor woord onthouden heb, na al die jaren, terwijl complimenten het ene oor in gaan en het andere weer uit.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 05-09-2002 14:17 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

jah dat heb ik ook, maar dingen die je kwetsen en vervelende dingen blijven meestal toch langer hangen.


Kankerlul


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-09-2002 14:17 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Ik snap soms niet waarom sommige mensen het zo moeilijk hebben met complimenten. Ik ken veel mensen die als je ze een compliment geeft direct denken dat je iets van hen nodig hebt ofzo...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 05-09-2002 14:19 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 14:11 schreef helmet het volgende:
Ik krijg er over het algemeen maar eentje naar m'n hoofd gesmeten:
"Knip je haar eens af, je lijkt wel een wijf zo!"

Denk dat de enige gepaste reactie daarop iets van "Jaloers" betreft, want typisch genoeg zijn 't nog voornamelijk meisjes die dat schreeuwen ook.

Ach, we weten nu hoe we ze aan moeten pakken he lief? Iemand nog fietssleuteltjes nodig van een grietje wat in blinde paniek weggerend is (met achterlating van fiets dus) toen ik op 'r af kwam wandelen (voor de zesde keer)?


grin..ik vond dat kleine meisje in de drogist zo leuk: 'kan ie wel auto rijden dan'? whahaha lief!

En die trutjes...hmpf! die haddenthuis wat uit teleggen.

Kleine kinderen zijn vaak leuk..vriendinnetje van zoon vond mij een prinses


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 05-09-2002 14:21 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 5 september 2002 14:17 schreef Sharteel het volgende:
Ik snap soms niet waarom sommige mensen het zo moeilijk hebben met complimenten. Ik ken veel mensen die als je ze een compliment geeft direct denken dat je iets van hen nodig hebt ofzo...

Dat zei ik toch niet? Ik wil verdorie stapels complimenten krijgen!
Ik onthou gewoon negatieve dingen makkelijker..

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 05-09-2002 14:21]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2002 14:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 14:17 schreef Sharteel het volgende:
Ik snap soms niet waarom sommige mensen het zo moeilijk hebben met complimenten. Ik ken veel mensen die als je ze een compliment geeft direct denken dat je iets van hen nodig hebt ofzo...


ik heb complimentjes ook pas sinds een jaar ofzo leren accepteren.

als iemand iets zei dan was het zo van, "nee dat kan niet". tot dat iemand maar door bleef zeuren tot dat ik dank je zei


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 05-09-2002 14:22 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ik heb altijd alleen maar lachende en fluisterende kinderen om me heen. vooral die trance opmaakt sletjes kunnen er wat van.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 05-09-2002 14:24 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik kan niet tegen complimenten.


bla...bla...bla...


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen