|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Ik heb geen moeder nodig om het te bevestigen... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Dank u, dat is ze ook!!!! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hey, wat voor een shirt is dat, met zo'n kruis? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
jesus neukende cristus, een beetje overdreven border is dat. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
nou idd |
|
gniffel...jezus neukende christus...die moet ik onthouden Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Sterker nog, hier een plaatje: |
|
quote:Eh ja, m'n penseel stond nogal breed ingesteld geloof ik. En ja, het is een image voor het geval hij z'n link aan zou passen, dan was de grap weg namelijk. En nu weer ontopic [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 05-09-2002 18:07] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: oh, ik dacht dat het een nieuwe moderator truukje was ofzo.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik vind mijn zoon ook een aantrekkelijke vent(nou ja vent...knulletje)..maar komt dat echt alleen omdat ik zijn moeder ben? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
maatschappij zuigt |
|
Ik vind het een beetje een libelle topic, sorry hoor. Ik denk dat er veel projectie is, als veel mensen vinden dat je boos kijkt... veel mensen kijken gewoon 'boos'. En onzekere mensen leggen dat uit als 'rare blik'. Terwijl je, als je je er niet druk om maakt, die zgn. 'rare blikken' niet eens ziet. |
|
me bij naam was voodoo wijf op school en heks en satan enz enz jah en of ik me borsten niet zou vergroten, ik vind ze wel goed dus jah waarom zou ik, en me neus daar vinden ze ook iets mis mee, naa sommige dan, maar jah ik kan me er niet druk om maken, alleen om buurjongetje van 7 een grote mond dat die heeft. loop me soms helemaal uit te schelden. maar jah |
|
heheh als ik zo rondloop krijg ik niet zoveel rare blikken (ja ik krijg ze wel maar ik ben al sinds klein af aan spuuglelijk dusdat valt me niet echt op ) totdat ik me discman opendraai, dan wordt et toch echt wel vermakelijk om die mensen allemaal verschrikt op te zijn kijken als ik langskom gelopen ik kleed me overigens niet echt "metal" dus daar krijg ik weinig opmerkingen over wel over mn haar, dat langer begint te worden My madness, my sadness |
|
Spuuglelijk? foto? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik zou vrouwen die wat negatief tegen complimenten aankijken wat naiviteit/ voordeel van de twijfel willen aanraden: niet iedereen zegt dat om wat bij je te bereiken; men zou het nl. ook gewoon nog wel eens kunnen menen. Het is nogal cynisch te denken dat alleen negativiteit eerlijk is. Zelf kan ik trouwens heel evil kijken en daardoor heb ik mij wel eens uit een aantal knokpartijen kunnen bluffen tegen een overmacht/ opgefokte drugskonijnen. Mensen vinden mij óf aardig mooi om te zien, denk ik dan, óf foeilelijk; maar het valt me op dat die 'kritische' mensen bijna altijd zélf zo lelijk als de nacht zijn! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: nee idd, is echt niet leuk als er een heel verhaal van je wordt gemaakt (met foto) dat je lelijk bent en een kut karakter (zou) heb(t)(en) |
|
Ik krijg de hele dag opmerkingen over mijn uiterlijk, maar ik vind het soms meestal wel grappig : -) Ik vind het altijd leuk als er van die hele kleine kindjes stil gaan staan om je aan te kijken! Of van die bejaarden die stiekem vanuit hun ooghoeken naar me loeren, en als ik ze dan aankijk ze heel snel en betrapt de andere kant opkijken. Echt opmerkingen krijg ik van leeftijdsgenoten, maar goed dat soort mensen doen het vaak om hun eigen onzekerheden van zich af te praten door anderen te bekritiseren op een hele negatieve manier. Anderzijds bekritiseer ik hen ook, dus dan zou het wel heel hypocriet zijn als ik daar over ging lopen zeuren. Maar goed, dat ik nu echt trots kan zijn op mijn leeftijdsgenoten die vaak wel erg textiel arm en overdreven opgemaakt door het leven gaan...: p |
|
quote: heb je msn of icq? geen zin om die ene debiele webcam fotot die ik nog heb hier neer te pleure My madness, my sadness |
|
quote: Dacht je dat? Ik krijg van mijn ma mijn hele leven al te horen dat ik een soort kortgeknipte kakker zou moeten zijn! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-09-2002 20:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Af en toe rare blikken, Soms "Hey Hardrocker!" Domme Mensen |
|
quote: niet doen hoor, zonde van zo'n knappe jongen. tja dit weekend ook weer: waarom draag je geen kleurige kleren zoals *zusje* en waarom verf je je haar. en wat moet je toch met die langharige jongens.......... blaa. ondertussen ben ik wel hun enige gelukte kind. |
|
quote: haha jah, had ik laatst in ede, zwervers riepen me na, "he hardrocker, heb je leren pijpen" (vanwege broek) |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |