IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Opmerkingen op uiterlijkheden Vorige pagina | Volgende pagina
PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 05-09-2002 17:57 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins




Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 05-09-2002 17:58 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 5 september 2002 17:56 schreef Vargen666 het volgende:
Mijn mammie zegt ook dat ik een aantrekkelijke jongen ben. Maar elke moeder vindt haar kind mooi, dus dat telt niet he Azzie! Mammie's kunnen idd niet objectief kijken.

Maar gelukkig weten Azzie en ik van onszelf dat we jonge goden zijn.


Ik heb geen moeder nodig om het te bevestigen...



Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 05-09-2002 17:59 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 5 september 2002 17:57 schreef Vampie het volgende:
Wat een lieve moeder


Dank u, dat is ze ook!!!!




helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 05-09-2002 18:02 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com



Hey, wat voor een shirt is dat, met zo'n kruis?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 05-09-2002 18:05 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 18:02 schreef helmet het volgende:


Hey, wat voor een shirt is dat, met zo'n kruis?

Gewoon, het niet extreem linke shirt van mayhem

in het kruis staan zeg maar 2 omgekeerde kruizen.
op de mouwen (longsleeve) staan aan beide kanten van die SS skulls.

Kortom, leuk shirt


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 05-09-2002 18:05 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

jesus neukende cristus, een beetje overdreven border is dat.




PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 05-09-2002 18:06 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

nou idd



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 05-09-2002 18:06 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

gniffel...jezus neukende christus...die moet ik onthouden


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 05-09-2002 18:07 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Sterker nog, hier een plaatje:


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 05-09-2002 18:07 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 5 september 2002 18:05 schreef Azagthoth het volgende:
jesus neukende cristus, een beetje overdreven border is dat.
Eh ja, m'n penseel stond nogal breed ingesteld geloof ik. En ja, het is een image voor het geval hij z'n link aan zou passen, dan was de grap weg namelijk.

En nu weer ontopic

[Dit bericht is gewijzigd door helmet op 05-09-2002 18:07]


I'm not being rude. You're just insignificant.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 05-09-2002 18:08 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 5 september 2002 18:07 schreef helmet het volgende:
Eh ja, m'n penseel stond nogal breed ingesteld geloof ik. En ja, het is een image voor het geval hij z'n link aan zou passen, dan was de grap weg namelijk.

En nu weer ontopic


oh, ik dacht dat het een nieuwe moderator truukje was ofzo....



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 05-09-2002 18:12 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik vind mijn zoon ook een aantrekkelijke vent(nou ja vent...knulletje)..maar komt dat echt alleen omdat ik zijn moeder ben?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-09-2002 18:16 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

maatschappij zuigt


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-09-2002 18:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind het een beetje een libelle topic, sorry hoor. Ik denk dat er veel projectie is, als veel mensen vinden dat je boos kijkt... veel mensen kijken gewoon 'boos'. En onzekere mensen leggen dat uit als 'rare blik'. Terwijl je, als je je er niet druk om maakt, die zgn. 'rare blikken' niet eens ziet.


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 05-09-2002 18:46 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

me bij naam was voodoo wijf op school
en heks en satan enz enz
jah en of ik me borsten niet zou vergroten, ik vind ze wel goed dus jah waarom zou ik, en me neus daar vinden ze ook iets mis mee, naa sommige dan,
maar jah ik kan me er niet druk om maken, alleen om buurjongetje van 7 een grote mond dat die heeft. loop me soms helemaal uit te schelden. maar jah


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 05-09-2002 18:59 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

heheh als ik zo rondloop krijg ik niet zoveel rare blikken (ja ik krijg ze wel maar ik ben al sinds klein af aan spuuglelijk dusdat valt me niet echt op )
totdat ik me discman opendraai, dan wordt et toch echt wel vermakelijk om die mensen allemaal verschrikt op te zijn kijken als ik langskom gelopen
ik kleed me overigens niet echt "metal" dus daar krijg ik weinig opmerkingen over wel over mn haar, dat langer begint te worden


My madness, my sadness


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 05-09-2002 19:01 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Spuuglelijk? foto?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-09-2002 19:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ik zou vrouwen die wat negatief tegen complimenten aankijken wat naiviteit/ voordeel van de twijfel willen aanraden: niet iedereen zegt dat om wat bij je te bereiken; men zou het nl. ook gewoon nog wel eens kunnen menen. Het is nogal cynisch te denken dat alleen negativiteit eerlijk is.

Zelf kan ik trouwens heel evil kijken en daardoor heb ik mij wel eens uit een aantal knokpartijen kunnen bluffen tegen een overmacht/ opgefokte drugskonijnen.

Mensen vinden mij óf aardig mooi om te zien, denk ik dan, óf foeilelijk; maar het valt me op dat die 'kritische' mensen bijna altijd zélf zo lelijk als de nacht zijn!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2002 19:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 16:31 schreef mcoenen het volgende:
Ja anneke, shut up

Zelfs op ZM maken sommige mensen zich er schuldig aan (heb t al twee keer ervaren dat ik voor dik of lelijk werd uitgemaakt) ach ja, gelukkig weet ik zelf wel beter en wat ik waard ben, maar leuk om te horen is t natuurlijk niet.

Marcel


nee idd, is echt niet leuk als er een heel verhaal van je wordt gemaakt (met foto) dat je lelijk bent en een kut karakter (zou) heb(t)(en)


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 05-09-2002 19:49 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

Ik krijg de hele dag opmerkingen over mijn uiterlijk, maar ik vind het soms meestal wel grappig : -)

Ik vind het altijd leuk als er van die hele kleine kindjes stil gaan staan om je aan te kijken! Of van die bejaarden die stiekem vanuit hun ooghoeken naar me loeren, en als ik ze dan aankijk ze heel snel en betrapt de andere kant opkijken. Echt opmerkingen krijg ik van leeftijdsgenoten, maar goed dat soort mensen doen het vaak om hun eigen onzekerheden van zich af te praten door anderen te bekritiseren op een hele negatieve manier. Anderzijds bekritiseer ik hen ook, dus dan zou het wel heel hypocriet zijn als ik daar over ging lopen zeuren. Maar goed, dat ik nu echt trots kan zijn op mijn leeftijdsgenoten die vaak wel erg textiel arm en overdreven opgemaakt door het leven gaan...: p


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 05-09-2002 20:04 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 19:01 schreef Vampie het volgende:
Spuuglelijk? foto?

heb je msn of icq?
geen zin om die ene debiele webcam fotot die ik nog heb hier neer te pleure


My madness, my sadness


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 05-09-2002 20:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 september 2002 17:56 schreef Vargen666 het volgende:
Mijn mammie zegt ook dat ik een aantrekkelijke jongen ben. Maar elke moeder vindt haar kind mooi, dus dat telt niet he Azzie!...


Dacht je dat? Ik krijg van mijn ma mijn hele leven al te horen dat ik een soort kortgeknipte kakker zou moeten zijn!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-09-2002 20:14]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 05-09-2002 20:26 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Af en toe rare blikken, Soms "Hey Hardrocker!"

Domme Mensen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2002 20:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 20:13 schreef Mutilator het volgende:
Dacht je dat? Ik krijg van mijn ma mijn hele leven al te horen dat ik een soort kortgeknipte kakker zou moeten zijn!


niet doen hoor, zonde van zo'n knappe jongen.

tja dit weekend ook weer: waarom draag je geen kleurige kleren zoals *zusje* en waarom verf je je haar. en wat moet je toch met die langharige jongens.......... blaa.

ondertussen ben ik wel hun enige gelukte kind.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2002 20:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 20:26 schreef elmar het volgende:
Af en toe rare blikken, Soms "Hey Hardrocker!"

Domme Mensen


haha jah, had ik laatst in ede, zwervers riepen me na, "he hardrocker, heb je leren pijpen" (vanwege broek)


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen