IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Opmerkingen op uiterlijkheden Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2002 14:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 14:22 schreef Heosphoros het volgende:
Ik heb altijd alleen maar lachende en fluisterende kinderen om me heen. vooral die trance opmaakt sletjes kunnen er wat van.


haha ja en dan hier ook nog, het zit je niet mee


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-09-2002 14:27 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 5 september 2002 14:21 schreef mislyd het volgende:
Dat zei ik toch niet? Ik wil verdorie stapels complimenten krijgen!
Ik onthou gewoon negatieve dingen makkelijker..


Hehe.. ik had het ook niet op jou hoor.. Maar je post deed me daar gewoon aan denken...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-09-2002 14:28 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 5 september 2002 14:24 schreef Lady Rose het volgende:
Ik kan niet tegen complimenten.


Mag ik vragen waarom niet?


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 05-09-2002 14:36 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 14:28 schreef Sharteel het volgende:
Mag ik vragen waarom niet?


Ik weet het niet. IK geloof het gewoon niet. Ik denk altijd dat iemand een grapje maakt dus ik neem complimenten altijd met een kilo zout.


bla...bla...bla...


Rammoth
I see undead people.
Usericon van Rammoth
Posted 05-09-2002 14:50 by Rammoth Wijzig reactieProfiel van RammothQuote dit bericht

die buitenlanders hebben een soort complot tegen mij en zeggen allemaal op dezelfde manier sssssatan!! als ze me zien...

heel irritant... zelfs al kennen ze elkaar niet zeggen ze het... zal wel in hun genen zitten ofzo

en tja, word overal aangekeken, door oudjes wat kwaadaardiger als anderen en door jongeren alsof ik gek ben

en ik word nogal buitengesloten op school omdat ik in een klas zit met allemaal arabieren...

...zucht...

als ze maar niet aan me komen vind ik alles best, behalve dat ik me behoorlijk aan ze irriteer


Don't touch me. I'm evil.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2002 14:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja marokanen hebben echt grote moeite met metalheads.

zat drie jaar lang bij eentje in de klas. ik zou sex hebben met gitaren, en ik was een hippie een punkie een satankindje (echt heel logisch)

volgens mij zouden veel marokkanen graag naar metal luisteren, maar mag het niet, daarom zijn ze nu zo gefrustreerd


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-09-2002 15:22 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ach ik krijg ook het gebruikelijke

Mensen die over je praten en naar je wijzen
Kindjes die naar je staren en ouders die hun boos toefluisteren dat ze een andere kant op moeten kijken
Ouderen die de straat oversteken als ze je zien
Spiegels die barsten
Dieren die in paniek wegrennen
Planten die spontaan sterven
Angels weep and heaven cries

En ja, soms overdrijf ik wat...


Zenial


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 05-09-2002 15:27 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik heb niet het idee dat mensen comentaar hebben op me zogenaamde metal uiterlijk. Ze vinden me gewoon ranzig dik ofzo en me kop staat ze niet aan. Terwijl ik altijd zo lief kijk


bla...bla...bla...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-09-2002 15:35 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Misschien hou ik weer beter mijn mond, maar ja.. Effe mijn persoonlijke mening en niet naar iemand gericht..
Maar volgens mij trek je je die opmerkingen alleen maar aan, omdat je ze zelf gelooft. Als je zelf geen problemen hebt met een scheve neus, overgewicht of weet ik veel wat, dan laat je die opmerkingen toch voor wat ze zijn... En als je zelf problemen hebt met de scheve neus of het overgewicht enzovoort, doe er dan wat aan... Da's niet altijd even gemakkelijk of goedkoop, weet ik wel. Maar ik heb het genoeg in m'n eigen omgeving gezien. Iemand voetl zich aangestaard vanwege haar - in dit geval - overgewicht. Ze zegt elke keer: goh, de maatschappij is toch verdraait, al die slanke figuurtjes die ze oplegt, ik voel me goed in m'n vel. Terwijl het duidelijk niet zo is, want elke keer als ze weer aangestaard wordt krijgt ze een vreetbui. Ga dan naar de diëtist is mijn idee he..
Ik vind het bovendien nogal gemakkelijk om de schuld op andere mensen te steken.. Ze zijn niet tolerant genoeg.. Alsof metalheads zelf zo'n tolerante mensen zijn. En geef toe, als je iemand van dertig in een omajurk ofzo ziet, dan lach je die toch ook uit. Da's even raar als hoe sommige metalheads erbij lopen... It's only human...

Ik heb wel uit bepaalde verhalen begrepen dat mensen soms echt op ze af komen om kwetsende opmerkingen te maken. Da's iets helemaal anders dan raar bekeken worden en ik begrijp best dat dat kwetst. Probeer er op zo'n momenten gewoon als de sterkste uit te komen, al is het maar door een kushandje en een killerblik - zoals lady rose of vampie zei...


[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 05-09-2002 15:36]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 05-09-2002 15:36 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Maar ik vindt het niet erg dat ze me raar aankijken of uitlachen, ik kies er zelf om om er zo bij te lopen. Als je het erg vindt loop je er toch zoals iedereen bij!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-09-2002 15:37 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 5 september 2002 15:36 schreef Heosphoros het volgende:
Maar ik vindt het niet erg dat ze me raar aankijken of uitlachen, ik kies er zelf om om er zo bij te lopen. Als je het erg vindt loop je er toch zoals iedereen bij!


Voila.. that's what i mean..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 15:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 15:35 schreef Sharteel het volgende:
Misschien hou ik weer beter mijn mond, maar ja.. Effe mijn persoonlijke mening en niet naar iemand gericht..
Maar volgens mij trek je je die opmerkingen alleen maar aan, omdat je ze zelf gelooft. Als je zelf geen problemen hebt met een scheve neus, overgewicht of weet ik veel wat, dan laat je die opmerkingen toch voor wat ze zijn... En als je zelf problemen hebt met de scheve neus of het overgewicht enzovoort, doe er dan wat aan... Da's niet altijd even gemakkelijk of goedkoop, weet ik wel. Maar ik heb het genoeg in m'n eigen omgeving gezien. Iemand voetl zich aangestaard vanwege haar - in dit geval - overgewicht. Ze zegt elke keer: goh, de maatschappij is toch verdraait, al die slanke figuurtjes die ze oplegt, ik voel me goed in m'n vel. Terwijl het duidelijk niet zo is, want elke keer als ze weer aangestaard wordt krijgt ze een vreetbui. Ga dan naar de diëtist is mijn idee he..
Ik vind het bovendien nogal gemakkelijk om de schuld op andere mensen te steken.. Ze zijn niet tolerant genoeg.. Alsof metalheads zelf zo'n tolerante mensen zijn. En geef toe, als je iemand van dertig in een omajurk ofzo ziet, dan lach je die toch ook uit. Da's even raar als hoe sommige metalheads erbij lopen... It's only human...

Ik heb wel uit bepaalde verhalen begrepen dat mensen soms echt op ze af komen om kwetsende opmerkingen te maken. Da's iets helemaal anders dan raar bekeken worden en ik begrijp best dat dat kwetst. Probeer er op zo'n momenten gewoon als de sterkste uit te komen, al is het maar door een kushandje en een killerblik - zoals lady rose of vampie zei...


driewerf


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 05-09-2002 15:38 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Af en toe een vreemde blik, maar daar blijft het bij.


Bazzio Attacks!!!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-09-2002 15:41 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 september 2002 15:35 schreef Sharteel het volgende:
En als je zelf problemen hebt met de scheve neus of het overgewicht enzovoort, doe er dan wat aan...

Da's niet altijd mogelijk schat...


Zenial


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 05-09-2002 15:41 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Maar omdat ik vandaag (voor de 1ste keer)in de lange stoffe jas loopt noem iedereen, maar dan ook IEDEREEN me "MATRIIIIIIIIIIX!!!"

Echt... die gasten hebben een IQ van een vis.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-09-2002 15:43 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 5 september 2002 15:41 schreef Zenial het volgende:
Da's niet altijd mogelijk schat...


Leer het dan accepteren.. Waarom zoveel energie steken in je slecht voelen?

Ik zeg dat ik me zelf nooit slecht voel.. Maar ik weiger er nog energie in te steken. Ik hou me gewoon voor dat ik zodner de klotemomenten de goei niet zou kunnen apprecieren..

Maar dit wordt een heel andere discussie zo...

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 05-09-2002 15:44]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 05-09-2002 15:45 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 5 september 2002 15:43 schreef Sharteel het volgende:
Waarom zoveel energie steken in je slecht voelen?
Waarom zo veel energie steken in het andere mensen slecht laten voelen?


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 15:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 15:41 schreef Heosphoros het volgende:
Maar omdat ik vandaag (voor de 1ste keer)in de lange stoffe jas loopt noem iedereen, maar dan ook IEDEREEN me "MATRIIIIIIIIIIX!!!"

Echt... die gasten hebben een IQ van een vis.


Als jij in de zomer met een lange jas aan gaat lopen, dan mag je ook uitgelachen worden.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 05-09-2002 15:46 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Idd
Ik ga die ziele poeten toch niet de macht geven dat ik me kut ga voelen omdat zij zo triest zijn.
Ja het doet pijn als iemand op je afloopt en zegt dat je lelijk bent, maar zolang mijn spiegel niet breekt als ik er in kijk of dat ik spontaan in tranen uitbarst als ik mezelf zie vind ik het niet zo'n groot probleem. Ik geef toe ik ben onzeker over me lijf. Ik zal nooit vrijwillig in een badpak gaan lopen ozo. Maar ik heb geen mega complex. Ik loop wel een redelijk strake truitjes en daar voel ik me prima bij.
Het is allemaal een kwestie van gevoel en dat heeft nix met metal te maken.


bla...bla...bla...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-09-2002 15:47 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 5 september 2002 15:45 schreef helmet het volgende:
Waarom zo veel energie steken in het andere mensen slecht laten voelen?


Ook waar.. Maar je zal nooit controle hebben over wat andere mensen doen. Zeker al die klojo's die denken dat ze het warm water hebben uitgevonden en denken dat ze eender wat mogen zeggen over anderen (en meestal zelf geen kritiek kunnen verdragen). Over wat je zelf voelt en denkt heb je wel zelf controle al is dat soms moeilijk te onthouden en in praktijk te brengen als je je klote voelt.

[edit]ik moet echt eens leren typen.. lol [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Sharteel op 05-09-2002 15:47]


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 05-09-2002 15:50 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

Het enige waar ik last van heb (nou ja, vind het best leuk, eigenlijk) is omatjes die hun sjakkos (=handtas) of echtgenoot iets steviger bij de hand nemen . Wordt helemaal grappig als je dan eens naar ze blaft ! Nu ja, ik bijt toch al niet meer (ik schijt wel nog in huis).


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 05-09-2002 15:56 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 5 september 2002 15:47 schreef Sharteel het volgende:
Ook waar.. Maar je zal nooit controle hebben over wat andere mensen doen. Zeker al die klojo's die denken dat ze het warm water hebben uitgevonden en denken dat ze eender wat mogen zeggen over anderen (en meestal zelf geen kritiek kunnen verdragen).
Okay, ik ben het helemaal met je eens wat dit betreft. Je kunt ten eerste bij jezelf te rade gaan waarom je het jezelf aan zou trekken, als dat al van toepassing is.

Maar daarna? Ik trek me dat soort opmerkingen van anderen absoluut niet aan; maar dat komt waarschijnlijk omdat ze me alleen aanspreken op m'n haar, m'n metal uiterlijk dus en dat is iets waar ik trots op ben. Maar tegelijkertijd stoor ik me dan wel ongelooflijk aan de kortzichtigheid van die mensen en wens ik dat ze op een of andere manier zichzelf op dat front heel hard gaan tegenkomen... maar dat zal wel nooit gebeuren.

Wat ik nog veel erger vindt is dat sommige volwassenen hun eigen wrok jegens mijn uiterlijk proberen in te prenten bij hun kinderen. Laatst in de supermarkt bijvoorbeeld.. een klein meisje staat om zich heen te kijken terwijl moeders de boodschappen op de band aan het stapelen is. Het meisje glimlacht vriendelijk naar me dus ik glimlach terug en zwaai even.. dat kind vindt het geweldig maar moeders ziet dat en zet het kind prompt aan de andere kant neer en kijkt met een vies gezicht mijn kant op.
Op die manier worden kinderen dus met dezelfde kortzichtheid groot gebracht en dat is toch te triest voor woorden. Mensen die mij kennen weten dat ik de goedheid zelve ben maar puur om hoe ik er uit zie (die m.i. alleen een weerspiegeling zijn van mijn gemoedstoestand veroorzaakt door dezelfde maatschappij) mogen mensen me niet.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 05-09-2002 15:59 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Mocht ik ooit kinderen krijgen dan zal ik er alles aan doen om ze zo openminded mogelijk op te voeden.
Het is vreselijk hoe ouders hun kinderen haat en afgunst bij brengen.


bla...bla...bla...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 05-09-2002 16:01 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 13:58 schreef ghoulliette het volgende:
ja mensen die commentaar geven op mijnchagerijnige hoofd (ik kan slecht tegen zonlicht, knijp ogen snel samen, zie er dan heel bood uit)


mensen die roepen dat ik kelly familie ben





Ik dacht dat alleen mannen het slachtoffer van deze belediging werden, indien deze met lang haar rondlopen (ik hoorde het toen ik op de middelbare school zat namelijk ook regelmatig) .. ik vraag me nu wel af wat jouw in hun ogen aan kelly famillie doet denken


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-09-2002 16:05 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 5 september 2002 15:56 schreef helmet het volgende:
Okay, ik ben het helemaal met je eens wat dit betreft. Je kunt ten eerste bij jezelf te rade gaan waarom je het jezelf aan zou trekken, als dat al van toepassing is.

Maar daarna? Ik trek me dat soort opmerkingen van anderen absoluut niet aan; maar dat komt waarschijnlijk omdat ze me alleen aanspreken op m'n haar, m'n metal uiterlijk dus en dat is iets waar ik trots op ben. Maar tegelijkertijd stoor ik me dan wel ongelooflijk aan de kortzichtigheid van die mensen en wens ik dat ze op een of andere manier zichzelf op dat front heel hard gaan tegenkomen... maar dat zal wel nooit gebeuren.

Wat ik nog veel erger vindt is dat sommige volwassenen hun eigen wrok jegens mijn uiterlijk proberen in te prenten bij hun kinderen. Laatst in de supermarkt bijvoorbeeld.. een klein meisje staat om zich heen te kijken terwijl moeders de boodschappen op de band aan het stapelen is. Het meisje glimlacht vriendelijk naar me dus ik glimlach terug en zwaai even.. dat kind vindt het geweldig maar moeders ziet dat en zet het kind prompt aan de andere kant neer en kijkt met een vies gezicht mijn kant op.
Op die manier worden kinderen dus met dezelfde kortzichtheid groot gebracht en dat is toch te triest voor woorden. Mensen die mij kennen weten dat ik de goedheid zelve ben maar puur om hoe ik er uit zie (die m.i. alleen een weerspiegeling zijn van mijn gemoedstoestand veroorzaakt door dezelfde maatschappij) mogen mensen me niet.


Dat is idd enorm kortzichtig.. Maar ik denk dat velen hier hun kinderen ook zouden wegtrekken als een buitenlander lief naar hun kids zou zwaaien. 't Is niet omdat je metalhead bent dat je vrij bent van vooroordelen. Iedereen is wel op de een of andere manier kortzichtig. Ik ook.. 't Is natuurlijk maar hoe je daarmee omgaat en sommige mensen doen dit hopeloos verkeerd...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen