IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Opmerkingen op uiterlijkheden Vorige pagina | Volgende pagina
mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 04-07-2003 0:09 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 3 juli 2003 23:41 schreef Dwaallicht het volgende:
Daar zou ik niet eens zoveel moeite mee hebben, als ik meer geld over had. Echter, nu zou het een iets te groot gat slaan in m'n besteedbaar budget.

Maar anders, oei oei ......

Je mag alleen dure pakken beginnen te kopen wanneer je daadwerkelijk stinkend rijk bent. Anders straalt het echt wel van je af dat je je blauw hebt betaald aan dat ene dure pak.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 04-07-2003 0:10 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik slaap vrij weinig en neem erg veel hooi op den spreeckwoordelijcken vorck, waardoor ik er wel es erg verrot uit zie en dat hoor ik dan ook wel vaker, hehe

'Jezus, wat zie jij eruit!! Kom je net uit een graf?'


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-07-2003 0:10 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 3 juli 2003 23:39 schreef B6R6A6M het volgende:
Niet.


Idd

429 pleuro vond ik ook wat teveel, ookal is het een überüberüberheersch broek


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-07-2003 0:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 0:09 schreef mislyd het volgende:
Je mag alleen dure pakken beginnen te kopen wanneer je daadwerkelijk stinkend rijk bent. Anders straalt het echt wel van je af dat je je blauw hebt betaald aan dat ene dure pak.

Helemaal waar. OF je spaart even wat langer en koopt TWEE dure pakken. En dan een half jaar later nog een. Zo kan je het goed maskeren .


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-07-2003 0:16 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

hmmm.. een mooi pak van Corneliani

wellicht koop ik nog een zomerpak, heb een erg mooie linnen Van Gils gezien


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 04-07-2003 0:24 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Geef dat geld dan aan goede doelen en koop kleren die wat minder duur zijn, die prijzen zijn idioot.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-07-2003 0:27 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Pfff, ik peins er niet over...


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 04-07-2003 0:32 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik draag altijd gewoon gemiddeld geprijsde kledij, maar ik kan heel soms wel iets absurd duur kopen voor een of andere speciale gelegenheid. Zo ga ik dit jaar een avondjurk kopen om in Parijs in een belachelijk duur restaurant een 6-gangen-menu te eten, en daarna naar een klassiek concert te gaan. (Is meer een soort van spel, ipv serieus).


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-07-2003 0:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 0:24 schreef B6R6A6M het volgende:
Geef dat geld dan aan goede doelen en koop kleren die wat minder duur zijn, die prijzen zijn idioot.


want???


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-07-2003 0:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 0:32 schreef mislyd het volgende:
Ik draag altijd gewoon gemiddeld geprijsde kledij, maar ik kan heel soms wel iets absurd duur kopen voor een of andere speciale gelegenheid. Zo ga ik dit jaar een avondjurk kopen om in Parijs in een belachelijk duur restaurant een 6-gangen-menu te eten, en daarna naar een klassiek concert te gaan. (Is meer een soort van spel, ipv serieus).

Natuurlijk is het een spel, alles is een spel, daarom is het ook zo leuk .


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-07-2003 0:35 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Laten we niet overdrijven.
Braaf studeren zie ik niet als een spel.


R.
Usericon van R.
Posted 04-07-2003 0:36 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

juppekes.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 04-07-2003 0:38 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 0:33 schreef Snaack het volgende:
want???


Want als je kleren bij de Wibra koopt en het geld dat je bespaart aan arme mensen geeft is het weer een beetje eerlijker verdeelt in de wereld!


R.
Usericon van R.
Posted 04-07-2003 0:39 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

ik heb 2 zwarte wibra broeken waar ik al 2 jaar in loop. en ongeveer 30 band shirt.

meer heb ik niet nodig, geen dure rommel.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 04-07-2003 0:40 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 4 juli 2003 0:35 schreef wladimir het volgende:
Braaf studeren zie ik niet als een spel.

Dat is ZO fout!!!!


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-07-2003 0:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 0:38 schreef B6R6A6M het volgende:
Want als je kleren bij de Wibra koopt en het geld dat je bespaart aan arme mensen geeft is het weer een beetje eerlijker verdeelt in de wereld!


hoezo? ik werk hard voor mijn geld hoor, en ik heb moeten studeren om een (goedbetaalde) baan te kunnen krijgen.

Eerlijk genoeg lijkt me zo. Ik betaal al voor genoeg anderen (die hun handje ophouden )


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 04-07-2003 0:45 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 0:41 schreef Snaack het volgende:
hoezo? ik werk hard voor mijn geld hoor, en ik heb moeten studeren om een (goedbetaalde) baan te kunnen krijgen.

Eerlijk genoeg lijkt me zo. Ik betaal al voor genoeg anderen (die hun handje ophouden )


Die arme mensen werken vaak ook erg hard hoor, maar je hebt er wel gelijk dat het best eerlijk is als je er hard voor hebt gewerkt.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 04-07-2003 0:47 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 4 juli 2003 0:34 schreef Dwaallicht het volgende:
Natuurlijk is het een spel, alles is een spel, daarom is het ook zo leuk .


Weet je.. Soms trek ik mijn beste kleren aan om naar een receptie van iemands doctoraat te gaan, speciaal om met zatte professoren te lullen over dingen waar ik niks over weet. (Na mijn mislukkingen aan de universiteit, is dit mijn nieuwe manier om wat te weten te komen. )
The point is, je uiterlijk is uiteindelijk alleen maar een tool (ipv een 'uiting van je persoonlijkheid').


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


R.
Usericon van R.
Posted 04-07-2003 0:47 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 0:45 schreef B6R6A6M het volgende:
Die arme mensen werken vaak ook erg hard hoor, maar je hebt er wel gelijk dat het best eerlijk is als je er hard voor hebt gewerkt.


wat lul je nou uit je nek aap.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-07-2003 0:51 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 0:45 schreef B6R6A6M het volgende:
Die arme mensen werken vaak ook erg hard hoor, maar je hebt er wel gelijk dat het best eerlijk is als je er hard voor hebt gewerkt.


Best eerlijk


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 04-07-2003 0:54 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 4 juli 2003 0:47 schreef R. het volgende:
wat lul je nou uit je nek aap.

Hij gewoon aan je been aan't trekken geloof ik.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 04-07-2003 1:02 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 0:51 schreef Snaack het volgende:
Best eerlijk


Ik bedoelde meer dat het niet eerlijk is maar dat ik je geen ongelijk geef, ik ken niemand die geen luxe dingen koopt maar het zou wel eerlijker zijn als mensen in plaats van geld aan luxe dingen geld aan arme mensen uitgaven. Ik geloof dat ik moe ben...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 04-07-2003 1:05 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 4 juli 2003 1:02 schreef B6R6A6M het volgende:
Ik bedoelde meer dat het niet eerlijk is maar dat ik je geen ongelijk geef, ik ken niemand die geen luxe dingen koopt maar het zou wel eerlijker zijn als mensen in plaats van geld aan luxe dingen geld aan arme mensen uitgaven. Ik geloof dat ik moe ben...


Beetje geld uit geven aan een stel zandnegers die te lui zijn om te werken!

Dat doe ik al genoeg trouwens, via de belasting.



[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 04-07-2003 1:05]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-07-2003 1:06 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 1:02 schreef B6R6A6M het volgende:
Ik bedoelde meer dat het niet eerlijk is maar dat ik je geen ongelijk geef, ik ken niemand die geen luxe dingen koopt maar het zou wel eerlijker zijn als mensen in plaats van geld aan luxe dingen geld aan arme mensen uitgaven. Ik geloof dat ik moe ben...


Dat is een andere discussie

En dan nog -- dat impliceert imho 'money for nothing' Er is niets mis mee dat salarissen zwaarte- verantwoordelijkheidsafhankelijk zijn.

Ik vind er niets eerlijk aan als iemand die 10 jaar aan de uni gestudeerd heeft evenveel zou verdienen als een straatveger.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 04-07-2003 1:07 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 4 juli 2003 1:05 schreef BurZum het volgende:
Beetje geld uit geven aan een stel zandnegers die te lui zijn om te werken!

Dat doe ik al genoeg trouwens, via de belasting.




Jij bent vast rechts. Via de belasting krijgen die "zandnegers" niet genoeg wegens al dat bezuinigen.

quote:
Op 4 juli 2003 1:06 schreef Snaack het volgende:
Dat is een andere discussie

En dan nog -- dat impliceert imho 'money for nothing' Er is niets mis mee dat salarissen zwaarte- verantwoordelijkheidsafhankelijk zijn.

Ik vind er niets eerlijk aan als iemand die 10 jaar aan de uni gestudeerd heeft evenveel zou verdienen als een straatveger.


Evenveel vind ik ook niet eerlijk, maar wat ze verdienen zou van mij wel wat dichter bij elkaar in de buurt mogen komen.

[Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 04-07-2003 1:10]


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen