|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kijk, dat is het verschil heh Bij jou zit het 'best ok', merkkleding zit fantastisch |
|
quote: haha, zie "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik draag bepaalde kleding omdat ik die mooi vind en omdat ie lekker zit. Als een broek van merk :OC{ASH van € 10,- lekker zit en me verder bevalt, dan zal ik em dragen. Maar als ik toevallig een broek van €100,- mooi vind en die zit lekker, zal ik em ook dragen. |
|
quote: Dat is waar quote: Ik ga inderdaad ook vaker "net" gekleed. Pantalon. overhemd, soms een dasje. Ik hou van mooie kleren, Boss overhemden, Van Lier schoenen etc Bij mij ligt het er trouwens maar net aan waar ik zin in heb, op mijn werk hoef ik niet 'ISO9002 netjes' te verschijnen.. Soms is het gewoon lekker in een afgedragen spijkerbroek en dito sleeve rond te banjeren Met 'mooie' kleding aan let ik altijd op of ik niet ergens in ga zitten, de plooi van mijn pantalon moet goed zitten e.d. Opletten =! relaxed quote: Ik zou het niet weten. Het was in ieder geval leuk om je te pesten Sja.. Ik word in metalzaken door "de goths" ook lelijk, grim ende true aangekeken. Sneu hoor. Veel van dat soort mensen zijn beroepschagrijnen Onzekere gevalletjes die geforceerd 'cool' zijn maar ondertussen wel opletten of er niemand is die diegeen uitlacht. Zit verder relaxed die kleren! Draag dan toch gewoon iets waar je je prettig in voelt! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 21-04-2003 0:33] |
|
[quote]Op 21 april 2003 0:22 schreef Dwaallicht het volgende: Nou, als ik zo eens de boel hier teruglees, blijven verrassend veel twintigplussers nog steeds met dezelfde sentimenten rondlopen... en zijn er ook genoeg 'tieners' die het wel op een 'normale'/volwassen manier benaderen. quote] en dertigers? die zijn er nl ook en benaderen het ook niet allemaal op een bep. manier. 'UITERLIJK BOEIT ME GEEN FUCK!!!!' dat vind ik dan wel weer een krachtige en rake uitspraak. Oud Vuil. |
|
Och, iedereen let (onbewust) wel op uiterlijk. Ik heb zelf trouwens nog nooit wat negatiefs te horen gekregen van wie dan ook over mijn zwarte kleding. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Zeg H-K, heb ik ooit tegen je gezegd dat je er lachwekkend uitziet in je zwarte outfits? |
|
Ben je een beetje laat mee, ik zit nu in mijn nette beige bloesje Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Dat maakt niet uit, je ziet er namelijk lachwekkend uit in je zwarte outfits |
|
quote: Kep stage gelopen en gewerkt bij een bank en moest in pak verschijnen (ik vond t verschrikkelijk), daarna wilde ze graag hebben, dat ik m'n haar afknipte, IK ZEI... |
|
Waarom vind je in pak verschijnen verschrikkelijk? Ik vind't wel relaxed... |
|
mijn ding is het ook niet. Gelukkig kan ik op mijn stage in kleren lopen die ik ook nog wel ok vind. gewoon zwarte spijkerbroek en shirtje zonder ranzigheden. |
|
quote: Alright! Zo moet dat! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Hehe, moet voor school binnenkort ook in pak, dus maar vast aangeschaft. Heeft wel wat. Alleen mijn haar hou ik er zo lang mogelijk aan Life doesn't get much better than this! |
|
tegenwoordig reageren onbekenden vaker wat positiever als ik over straat loop dan eerder...heeft niks met mijn kleren of zo te maken ( lange leren jas etc) maar omdat ik tegenwoordig (MEESTAL) nogal vrolijk kijk....zelfs oma's glimlachen af en toe ( scary he !!) wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:nogal ja |
|
quote:ligt er eigenlijk aan wat voor metal ik op heb staan...is nogal varierend wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:van manowar zou ik ook erg shago worden ja |
|
quote: Oma's grijpen naar hun handtas bij mij. En ik ben nog zo lief! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:nee vrolijk juist...yeahhh warriors of the world united wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:, 'kben net zo blij dat ik al een paar weken niet bij desire thuis be geweest |
|
Als ik een pak draag voel ik me een lul, als ik dan ook nog een lul in de vorm van een stropdas om mijn nek moet doen heb ik het gevoel alsof bozo de clown er nog stijlvoller uitziet dan mij, vawege dit mijn gezworen eed nooit en te nimmer in heel mijn leven een stropdas te dragen. en als het kan bloezen, strikjes en pakken ook te vermijden "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: Waarom? |
|
quote: Omdat je dan ook een lul BENT, DUH! Dit slaat nergens op. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |