IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Opmerkingen op uiterlijkheden Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-04-2003 8:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 0:41 schreef mörke het volgende:
Omdat je dan ook een lul BENT, DUH!

Oh, dat kan ik wel beamen, ja . Maar Phriar is zo'n hippie -- dus ik vraag me af, waarom?


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 23-04-2003 8:14 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2003 22:58 schreef Phriar het volgende:
Als ik een pak draag voel ik me een lul, als ik dan ook nog een lul in de vorm van een stropdas om mijn nek moet doen heb ik het gevoel alsof bozo de clown er nog stijlvoller uitziet dan mij, vawege dit mijn gezworen eed nooit en te nimmer in heel mijn leven een stropdas te dragen. en als het kan bloezen, strikjes en pakken ook te vermijden




Die stropdassen draag ik ook niet meer (totaal overbodig), maar (toegegeven, het is even geleden) een "pak" kan vanalles zijn. Als je zoiets gaat dragen dat je snelm hebt uitgekozen om er eentje te hebben, kan ik er goed inkomen dat je jezelf daar niet echt goed bij voelt.
Als je er echter wat over nadenkt, kan je dat soort onwennig gevoel vermijden.
Ik vind bv een volledig zwart pak of zwart met donkerrood hemd wel wat hebben (met een zonnebril bij, héhé), ...gewoon combinaties maken die je met "gewone" kledij ook zou maken. Als een wit hemd bv niet je ding is (mijn ook niet echt), draag dan géén wit, simpel.


[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 23-04-2003 8:14]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 23-04-2003 8:52 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Och... ik krijg op zich niet echt opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd... maar ja, ik zie er dan ook nog niet echt true uit . Maar ik ben afgelopen zaterdag wel raar aangekeken... ik met mn nog groeiende "lange" haren in een heel net pak

(kwam net pas tot de ontdekking dat dit geweldige topic er was


FREEZE


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 23-04-2003 9:52 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Ik krijg laatste tijd nogal veel opmerkingen over mijn Funeral Procession Tourshirt met roze opdruk

maar het heerscht verdomme!!


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 23-04-2003 10:06 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Ik heb een hekel aan kleren kopen, ik zal er dus ook nooit echt uitzien als een modepoppetje en ik heb ook niet echt kleren die ik als 'metal' kan omschrijven. In andere woorden, ik doe maar wat en dat vind ik best.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-04-2003 10:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Kleding kopen is geweldig, maar dan wel als je heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel geld hebt ofzo


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 23-04-2003 10:12 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 10:09 schreef ghoulliette het volgende:
Kleding kopen is geweldig, maar dan wel als je heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel geld hebt ofzo


Als ik van dat geld een eigen klerenmaker heb, dan wel jah. *grumbles* broeken die te kort/te lang zijn, winkels die kleren verkopen die op een twiggy model zijn uitgepast....grrr


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 23-04-2003 10:12 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 23 april 2003 10:09 schreef ghoulliette het volgende:
Kleding kopen is geweldig, maar dan wel als je heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel geld hebt ofzo


Krijg je nooit opmerkingen?


Dit slaat nergens op.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-04-2003 10:16 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 10:12 schreef mörke het volgende:
Krijg je nooit opmerkingen?

ja afeglopen zaterdag in Arnhem in het spijkerkwartier, drie keer aangesproken, maar of dat nu zo positief is


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 23-04-2003 10:33 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

>.< Vanwege mijn donkere uiterlijk en een lichte voorkeur voor *afkledend* zwart (lol) wordt ik vaak als volbloed goth aangezien Maar dat doet zich alleen vaak voor bij mensen die geen metal luisteren.


Thanatos
Blah
Usericon van Thanatos
Posted 23-04-2003 10:57 by Thanatos Wijzig reactieProfiel van ThanatosQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 10:33 schreef Argentumfeles het volgende:
>.< Vanwege mijn donkere uiterlijk en een lichte voorkeur voor *afkledend* zwart (lol) wordt ik vaak als volbloed goth aangezien Maar dat doet zich alleen vaak voor bij mensen die geen metal luisteren.
heb altijd al geweten dat je goth was

FF serieus, sommige mensen zijn bang als ze mij zien, waarom zou ik niet weten, als ze met mij beginnen praten val ik best mee (dit zeg ik niet zelf maar heb ik ook van anderen gehoord).
Het uiterlijk dat ik heb interesseert mij niet echt (ik loop dus niet een heel uur voor de spiegel ofzo), ik kam enkel mijn haren en scheer mij af en toe eens, das al, en als de mensen mij lelijk vinden is dat hun mening, mij kan het niet schelen.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-04-2003 11:45 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik krijg voortdurend opmerkingen over mijn knappe verschijning, maar ik blijf er heel nuchter onder. Het heeft geen zin om te koop gaan lopen met je schoonheid als je zo knap bent als ik.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 23-04-2003 12:00 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Wat een bescheidenheid!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 23-04-2003 12:04 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 11:45 schreef Shredhead het volgende:
Ik krijg voortdurend opmerkingen over mijn knappe verschijning, maar ik blijf er heel nuchter onder. Het heeft geen zin om te koop gaan lopen met je schoonheid als je zo knap bent als ik.


Tja, en ik ben maar een aftreksel van die ongeevenaarde schoonheid.




Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 23-04-2003 12:05 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door Beastial Blasphemer op 23-04-2003 12:08]


Trieste gast


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-04-2003 12:07 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

"Waarom neem je dat hele podium mee de straat op?"


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 23-04-2003 12:07 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht



Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 23-04-2003 12:10 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

lol




Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 23-04-2003 12:50 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 22 april 2003 23:33 schreef Dwaallicht het volgende:
Waarom?


Omdat het voor mij verkeerd aanvoelt, alsof ik iemand probeer te zijn die ik niet ben. Alsof een of ander vreemd persoon mijn lichaam heeft overgenomen en de echte ik wegdrukt.

Ik voel me als een lul er bij lopen met een pak aan omdat het voor mij ook een ontkenning zou zijn voor heel veel dingen die ik belangrijk vind. Sorry maar imho is een pak een ultiem conformistisch iets, het teken van de massa van managers, advocaten, zakenlieden waar ik bijna altijd (ideologisch gezien) regelrecht tegenover sta.

Er zijn maar twee personen die een pak zouden mogen dragen:

Jake en Elwood


En bedankt dat je me een lul noemde, wie het ook zei


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 23-04-2003 14:46 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 12:50 schreef Phriar het volgende:

Er zijn maar twee personen die een pak zouden mogen dragen:

Jake en Elwood




Vergeet die gasten van Reservoir dogs niet.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-04-2003 14:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 11:45 schreef Shredhead het volgende:
Ik krijg voortdurend opmerkingen over mijn knappe verschijning, maar ik blijf er heel nuchter onder. Het heeft geen zin om te koop gaan lopen met je schoonheid als je zo knap bent als ik.
It's a burden .. I know ..


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 23-04-2003 14:50 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 14:46 schreef Verval het volgende:
Vergeet die gasten van Reservoir dogs niet.


En Laurel & Hardy


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-04-2003 14:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 14:50 schreef Dunne_Hein het volgende:
En Laurel & Hardy
En Matt Herben!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 23-04-2003 14:53 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 14:50 schreef Jenje het volgende:
En Matt Herben!


Correctie: Pim Fortuyn


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-04-2003 14:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zelfde


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen