IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Opmerkingen op uiterlijkheden Vorige pagina | Volgende pagina
Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 31-10-2002 12:59 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/



En de sounds waar ze waarempel nog een klein metalafdelingkje hebben ook!

tsja...
Dat is de gehele hearlemsche Metalscene


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 31-10-2002 13:02 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

huh, Sounds waar is dat?


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 31-10-2002 13:08 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 31 oktober 2002 13:02 schreef wladimir het volgende:
huh, Sounds waar is dat?


Einde van de grote houtstraat, daar bij die AH in de buurt. Tis een vrij grote cd-winkel waar ze ook wat metal verkopen...

Niet al te enthousiast worden, t stelt niet veel voor


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 31-10-2002 13:10 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ow dan maar naar Leiden


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 31-10-2002 13:20 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Boudisque in a'dam; dichterbij


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 31-10-2002 13:22 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

voor jouw.



ow ja off-topic. hehe


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 31-10-2002 13:55 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

bij mij eergisteren een paar keer gebeurd wanneer ik op mijn attractie stond, "Zeg mevrouw..." hoorde ik zeggen tegen mij en dat een stuk of tien keer


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 31-10-2002 13:58 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 13:55 schreef beli mawr het volgende:
bij mij eergisteren een paar keer gebeurd wanneer ik op mijn attractie stond, "Zeg mevrouw..." hoorde ik zeggen tegen mij en dat een stuk of tien keer

Hey Beli, no offense, maar om u als vrouw te aanzien moet ge wreed bijziend zijn ...


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 31-10-2002 14:01 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 31 oktober 2002 13:58 schreef Gunman het volgende:
Hey Beli, no offense, maar om u als vrouw te aanzien moet ge wreed bijziend zijn ...

idd, is ook al gebeurd op de tram, een vrouw vroeg mij mijn boekentas te verzetten, was ongeschoren en toch "zeg mevrouw, kunt u uwen boekentas eens verzetten?" , al liftend is dat ook al een paar keer gebeurd.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Magistus
Usericon van Magistus
Posted 31-10-2002 14:07 by Magistus Wijzig reactieProfiel van MagistusQuote dit bericht

och, ben wel eens weggestuurd door de politie met de opmerking:"dames, gaan jullie maar even lekker ergens anders verder" (was met mijn toenmalige vriendin) Ze waren nog wel zo netjes hun excuus aan te bieden toen ik opstond


Helena
Usericon van Helena
Posted 31-10-2002 15:28 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

Opmerkingen van kerels die denken dat ze me wel even kunnen versieren

I'm not that easy.


I practice reversed alchemy: I turn money into crap


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-10-2002 15:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 15:28 schreef Helena het volgende:
Opmerkingen van kerels die denken dat ze me wel even kunnen versieren

I'm not that easy.


eejjjj skatje..

Daten


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2002 15:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Snaack ..

DUDE ....



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 31-10-2002 15:44 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 15:43 schreef Jenje het volgende:
Snaack ..

DUDE ....




hahahahahaha


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 31-10-2002 15:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*schud zijn oude wijze hoofd*


Helena
Usericon van Helena
Posted 31-10-2002 15:45 by Helena Wijzig reactieProfiel van HelenaQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 15:39 schreef Snaack het volgende:
eejjjj skatje..

Daten


Zoiets ja


I practice reversed alchemy: I turn money into crap


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 31-10-2002 15:48 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Heej, ik hoorde dat je met iedereen in bed duikt, heb je nog een opening in je agenda voor mij ?

[Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 31-10-2002 15:50]



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 31-10-2002 15:51 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 15:48 schreef Azagthoth het volgende:
Heej, ik hoorde dat je met iedereen in bed duikt, heb je nog een opening in je agenda voor mij ?

Niveau hoor 1 keer is grappig...


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 31-10-2002 15:54 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Hehe

Sukkel.



Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 31-10-2002 18:10 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Gisteren was ik bij Rob en bij hem op het pleintje voor hangt allemaal tuig rond en die schreeuwen allemaal enzo en komen soms achter me aan. We gingen gisteravond friet halen dus we fietsen langs hun, kreeg ik allemaal heks naar mijn hoofd geslingerd, maar we reden gewoon verder. Toen we iets verder waren gereden komt ineens een scooter (van hun) langs en draait zich ineens om..hij schijnt met het licht heel fel in onze ogen, rijd langs mij en een van hen slaat mij heel erg hard.

Vandaag op het station kwamen er wat jongens naar me toe die zeiden: " Lijk! zoals je er zo uit ziet kun je toch geen vriend krijgen". Ik:"Ik heb al een vriend". Zij:" Nou, dat is dan wel een necrofiel". Ze bleven tegen me aan staan schelden, ik reageerde er niet meer op. Toen gaf eentje me een duw en toen kwam gelukkig de trein en ben ik daar snel in gegaan.

De laatste tijd maak ik steeds meer van dit soort dingen mee, op deze manier vind ik het absoluut onmogelijk worden om over straat te lopen. Van dat voorval bij Rob doen we aangifte, omdat ze op gegeven moment me toch wel in elkaar meppen, en die jeugd daar moet maareens goed in de gaten gehouden worden, want clean zijn ze ook niet.



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 31-10-2002 18:12 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Dat is echt belachelijk ja, je moet toch zeker zelf wel weten hoe je erbij wil lopen.
Dat soort aso's moeten ze tegen de muur zetten


"This one is older than shit, heavier than time!"


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 01-11-2002 12:29 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Ik krijg wel vaker commentaar maar dat ze geweld gebruiken is echt iets van de laatste tijd. Ik doe toch echt niets anders ofzo..maar ik vind het zielig om met een groep van ongeveer 10 jongens een meisje te slaan etc


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 01-11-2002 12:32 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 31 oktober 2002 10:26 schreef DeCiPhEr het volgende:
schaapgeluiden herken ik wel
net als dat "heej kijk daar een gothic" gedoe....slaat weer is nergens op
misschien zijn ze dan wel bekend met Bathory. Weet jij veel


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 01-11-2002 12:34 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

meisjes slaan


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 01-11-2002 12:36 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 1 november 2002 12:29 schreef Morgil het volgende:
Ik krijg wel vaker commentaar maar dat ze geweld gebruiken is echt iets van de laatste tijd. Ik doe toch echt niets anders ofzo..maar ik vind het zielig om met een groep van ongeveer 10 jongens een meisje te slaan etc


...Castreren



Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen