|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Hmm... hoe hou je de tien jongens dan vast? Of sla je dat meisje dan gewoon met één jongen tegelijk? Tum podem extulit horridulum... |
|
Wij deden het altijd om de beurt. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Ah bon. Tum podem extulit horridulum... |
|
Er werd mij vandaag verteld dat ik wel wat van Leonardo di Caprio weg had . |
|
quote:ROFL (sorry hoor maar) ROFL Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik heb de laatste tijd eigenlijk zo goed als geen negatieve opmerkingen over mijn uiterlijk gehad. Of ik ben knapper geworden . Of de mensen zijn bang voor mij geworden en zeggen niets meer. Denk eerder dat laatste dan dat 1e |
|
ik heb er nooit last van, maar ik zie er dan ook niet echt metal uit (niet true dus, lol) "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik hoorde laatst dat ik er veel jonger uitzie dan ik ben Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Is ook zo Maar dat heb ik trouwens ook. Alleen het verschil tussen 20 en 24 is wat kleiner dan het verschil tussen 12 en 16 . |
|
joepie iemand dach vandaag weer = dat ik 18 was. handig. |
|
quote: Ja, en de swastika is van origine ook geen nazi symbool; dat is kwestie niet; het gaat erom dat als je de publiciteit zoekt je WEET dat men het aan het jodengas associeert. Waarschijnlijk wilden ze dan een beetje shocken om op te vallen. Erg goedkoop; kennelijk wisten ze dat de kwaliteit van de muziek niet goed genoeg was. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
tijdje geleden zei zoon hare krishna geval tegen mij en me zus in de stad, he dames kan ik jullie interreseren voor een boek? dacht dat me zus niet meer bijkwam My madness, my sadness |
|
Opmerkingen nauwelijks, maar blikken des te meer. Bazzio Attacks!!! |
|
k vrees da'k zelf n klein trauma overgehouden heb aan m'n uiterlijk... |
|
ik werd donderdag nacht de hele tijd door afgezeken: je broek is verkeerd, je schoenen kunnen echt niet, die tas op je rug kan absoluut niet, je moet niet bmx-en bladebla...godverdomme zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
Donderdagnacht op dat gothfest zaten er een paar onnozelaars spookgeluiden te maken toen ik binnenkwam Ik wist niet dat mr.Bean daar ook kwam feesten... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Tja... ik word gewoon heel standaard voor 'alto' uitgescholden door hanggroepjongeren. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
meisje tegen mij:"vind je jouw jas nou echt mooi met al die plaatjes?" ik:"nee...mompel mompel stom wijf mompel " |
|
quote: Met cd's ziet pas maf uit I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Er kwam vandaag iemand naar mij toe en vroeg of ik misschien ook lid was van een nazi-groepering! Wat had ik aan -zwarte leger broek -legerkisten (broek in kisten) -Darkthrone t-shirt En jawel! dat is blijkbaar rede genoeg om iemand daarover aan te spreken Maar ik heb hem verteld dat ik dat soort dingen meer voor megalozers vond.....tja, toen was ie snel weg hehehe |
|
paar jaar geleden dacht een leraar dat ik bij de trench coat brigade zat... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: het waren patches |
|
quote: Ik denk dat dat het is heb ook zelden tot nooit last van opmerkingen. Als ik daarentegen bij mijn ouders langs ga en ik loop daar in de stad dan word ik altijd nagekeken en krijg je van die standaard opmerkingen van "meisje" "kelly family" "satanist" etc. de combinatie zorgt er vaak wel voor dat mensen hun mond houden. Vervelend zijn alleen dat het vaak woonwagenkamp bewoners zijn die dat soort opmerkingen maken en die vinden het dan nodig om met een grote groep herrie te gaan schoppen, dus ik probeer het maar zo veel mogelijk te negeren. |
|
hm.. waar ik woon (Goor, Overijssel) is er voor mij geen door het centrum lopen meer aan..Vooral de buitenlanders schijnen er last mee te hebben. 'k ben een keer in elkaar geslagen omdat ik 'anders' ben (10 tegen 2:S).. Verder veel opmerkingen zoals: - kutalto - kankerskater (k draag geen skatekleren ofzo..) - kankerlijer - kutkop - slipknot - vuile hond Ik kan me daar zo over opwinden wuust robuust |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |