IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Opmerkingen op uiterlijkheden Vorige pagina | Volgende pagina
helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 24-04-2003 21:00 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 24 april 2003 20:56 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
let wel, als je als mensch op een kantoor werkt, kan je er niet in je spijkerjackie o.i.d. gaan lopen, je zal je dan toch wel een beetje moeten aanpassen IMO
Dude.. leef jij in de middeleeuwen ofzo? Ik werk op kantoor, en daar zit ik altijd in metalshirt met m'n lange haar los en m'n kisten aan. Geen haan die er naar kraait.

En ja, zo ga ik ook bij klanten langs.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-04-2003 21:00 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 20:55 schreef Dwaallicht het volgende:
Dit suggereert dat jij met je persoonlijkheid op straat loopt.

En het suggereert ook dat je met je kleren je persoonlijkheid moet uitstralen (althans, dat jij dat met jouw kleren wil doen).
Jij ziet er ook wel glad uit in pak


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-04-2003 21:01 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 24 april 2003 20:57 schreef Jenje het volgende:
Valt tegenwoordig reuze mee.



Hangt nogal sterk af van je baan natuurlijk.

Verder zie je soms wel van die turkse jongens die nog op de middelbare school zitten in een pak lopen. Dat snap ik niet helemaal. Pak ziet er natuurlijk vet stoer uit maar op de middelbare school


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-04-2003 21:02 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 21:00 schreef helmet het volgende:
Dude.. leef jij in de middeleeuwen ofzo?

rond die tijd ja
quote:

Ik werk op kantoor, en daar zit ik altijd in metalshirt met m'n lange haar los en m'n kisten aan. Geen haan die er naar kraait.
En ja, zo ga ik ook bij klanten langs.

wat voor soort kantoor is het, bijvoorbeeld op een accountantskantoor kan je dat volgens mij echt niet doen!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-04-2003 21:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 20:55 schreef Jenje het volgende:
Alleen dat laatste is een juiste opmerking.

Waarom zou je dat moeten doen dan, met je kleren je persoonlijkheid benadrukken? Misschien is je persoonlijkheid er wel zodanig één, dat je daar geen behoefte aan hebt. (of heb je een onopvallende persoonlijkheid, die uitgedrukt wordt in onopvallende kleren )

Ik althans ga niet letten of m'n kleren 'bij mijn persoonlijkheid passen' -- ik vind dat ik me er op m'n gemak in moet voelen en dat het lekker zit + dat ik in de spiegel kijk en denk 'goh, wat een knappe kerel staart mij daar aan', that's it. 'Persoonlijkheid'... unnnh als ik daarmee rekening moet gaan houden kan ik straks ook m'n huis Feng Shui gaan inrichten zodat de het tafelkleedje precies onder mijn eigen eigenwijze hoek met de placemats ligt.


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 24-04-2003 21:03 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

He?
eindelijk een interessante discussie in dit topic even niet meer van die "oh mensen vinden me lelijk/accepteren me niet voor wat ik ben, internet personen zeg dat mijn uiterlijk/innerlijk wel mooi is" opmerkingen...


new agers

[Dit bericht is gewijzigd door kleine Micha Banaan op 24-04-2003 21:03]


And my marlboro light


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-04-2003 21:04 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 24 april 2003 21:02 schreef Dwaallicht het volgende:
... + dat ik in de spiegel kijk en denk 'goh, wat een knappe kerel staart mij daar aan', that's it...


though job dwaallicht?


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-04-2003 21:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 21:00 schreef Iskariot het volgende:
Jij ziet er ook wel glad uit in pak

Prettige bijkomstigheid . En mensen geloven je sneller (nou ja, moet ik wel een betrouwbare blik faken) en winkelbedienden rennen harder voor je .


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-04-2003 21:06 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 21:00 schreef helmet het volgende:
Dude.. leef jij in de middeleeuwen ofzo? Ik werk op kantoor, en daar zit ik altijd in metalshirt met m'n lange haar los en m'n kisten aan. Geen haan die er naar kraait.

En ja, zo ga ik ook bij klanten langs.

Jij werkt op een klein bedrijf, en je bent computergeek. Lange haren en vage shirts passen bij dat image -- mensen zullen er niet moeilijk over doen.

Als jij verzekeringen moet gaan verpatsen, of op bezoek moet bij lokale kantoren van je maatschappij, kan je het vergeten met je kloffie; dan moet je een betrouwbare en professionele en serieuze indruk maken. Mensen die beter weten, kijken dwars door dat pak heen; gelukkig weten heel veel mensen niet beter en is die indruk geregeld als je je in een pak hijst . Een andere manier bestaat er niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 24-04-2003 21:06]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2003 21:07 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Waarmee mijn punt bewezen word: een pak is om iets te verbergen.


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 24-04-2003 21:10 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 21:07 schreef Jenje het volgende:
Waarmee mijn punt bewezen word: een pak is om iets te verbergen.


Maar dit heeft dan meer te maken met diegene die naar dat pak moet kijken dan diegene die het pak draagt.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-04-2003 21:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 21:07 schreef Jenje het volgende:
Waarmee mijn punt bewezen word: een pak is om iets te verbergen.

Welnee, ik zei toch niet dat iedereen die in een pak loopt, dat doet om die indruk te maken?

Ik liep vandaag trouwens in de Bijenkorf rond, op zoek naar wat leuke kleren, nou wat leuk. Saaie kantoorkneus-overhemden/jasjes aan de ene kant, en aan de andere kant lagen de Hugo Boss kleren, 379 euro voor een colbertje .


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2003 21:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Op mijn werk heb ik gewoon simpele kleren aan, broek, shirt (geen heftig metalshirt, dat is weer de andere uiterste). Ik zie er dan gewoon netjes uit, en niet overdreven het zakenmannetje.


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-04-2003 21:14 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

De Bijenkorf, de winkel waar ze kleding sorteren op merk en niet op soort.

"Hmm, vandaag even een mooie Hugo Boss kopen"



Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-04-2003 21:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 21:14 schreef Claw het volgende:
De Bijenkorf, de winkel waar ze kleding sorteren op merk en niet op soort.

"Hmm, vandaag even een mooie Hugo Boss kopen"



Het was een verdomd mooi colbertje anders hoor. Fijne lichte stof, zat lekker, mooie donkergrijs/glimmende kleur, echt superrelaxed.

Moeten ze ergens anders wel voor minder hebben. Al vind ik Hugo Boss een beetje een proletenmerk.
379 euro!!!


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-04-2003 21:23 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 24 april 2003 21:15 schreef Dwaallicht het volgende:
Het was een verdomd mooi colbertje anders hoor. Fijne lichte stof, zat lekker, mooie donkergrijs/glimmende kleur, echt superrelaxed.

Moeten ze ergens anders wel voor minder hebben. Al vind ik Hugo Boss een beetje een proletenmerk.
379 euro!!!


Oh ja, ik kan ook wel "mooie" (...) kleding waarderen ook al is het niet zwart en staan er geen pentagrammen op enzo

Maar dat ze in een winkel kleding niet sorteren op: kinderkleding, volwassenkleding, broeken, jassen, schoenen, etc... maar op merk. Dat is echt waanzin


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 24-04-2003 21:24 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Hmmm, ik zou eens een foto moeten maken als ik naar mn werk ga, dan zie ik er ook strak netjes uit. Alleen jammer dat mensen dan meteen spontaan een praatje met mij maken op straat, opfucken


I can't shoot straight unless I've had a pint!


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 24-04-2003 21:26 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

ik heb vandaag splinternieuwe werkkledij gekregen, blauw overall met een oranje streep door!, kkkult!


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-04-2003 21:26 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 21:23 schreef Claw het volgende:
Oh ja, ik kan ook wel "mooie" (...) kleding waarderen ook al is het niet zwart en staan er geen pentagrammen op enzo

Maar dat ze in een winkel kleding niet sorteren op: kinderkleding, volwassenkleding, broeken, jassen, schoenen, etc... maar op merk. Dat is echt waanzin

Hoho meneer plebs het ligt op allebei gesorteerd. Zeg maar een redundante database omgezet in een winkelverdieping. Dus DAAR de Hugo Boss colbertjes, dan DAAR de Ralph Lauren zomerjasjes, DAAR de Arrow overhemden en DAAR dan weer de Hugo Boss overhemden etc. etc.
En dan ook een aparte verdieping voor de dames. En voor de kinderen.

Zo gaat dat hier in de Randstad .


Maar de Bijenkorf suckte, daar kom ik niet meer. Schreeuwend duur, of goedkoop & lam. Mijn smaak kan toch niet zò snel duur geworden zijn...

379 euro (was ECHT een MOOI COLBERTJE!!!)


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-04-2003 21:27 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 21:26 schreef Dwaallicht het volgende:
Hoho meneer plebs het ligt op allebei gesorteerd. Zeg maar een redundante database omgezet in een winkelverdieping. Dus DAAR de Hugo Boss colbertjes, dan DAAR de Ralph Lauren zomerjasjes, DAAR de Arrow overhemden en DAAR dan weer de Hugo Boss overhemden etc. etc.
En dan ook een aparte verdieping voor de dames. En voor de kinderen.

Zo gaat dat hier in de Randstad .


Maar de Bijenkorf suckte, daar kom ik niet meer. Schreeuwend duur, of goedkoop & lam. Mijn smaak kan toch niet zò snel duur geworden zijn...

379 euro (was ECHT een MOOI COLBERTJE!!!)

Welkom in de wereld die 'corps' heet

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 24-04-2003 21:28]


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 24-04-2003 21:28 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

Oh ja, hier in Enschede is de bijenkorf wat kleiner. En ik ben er eerlijk gezegd nog nooit geweest Ik hoorde dat van die kleding soorteermechanismen, en vond het wel hilarisch


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


R.
Usericon van R.
Posted 03-07-2003 22:55 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ik heb nooit ergens last van. Heel af en toe kijken oude mensjes je aan ivm je shirt of iets dergelijk. Maar voor de rest.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-07-2003 22:57 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik draag steeds minder metalkleren. gezien het domme gedrag van de meesten wil ik daar tegenwoordig niet meer mee geassocieerd worden. zo af en toe even een bui dat ik met cannibal corpose - totm rond ga lopen alsk in een recalcitrante bui ben en in mn vrije tijd en bij concerten (maar das over het algemeen ook vrije tijd ) af en toe een bandshirt, maar daar houdt het ook bij op.


Je moeder.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-07-2003 22:58 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik hoor regelmatig "Kijk, een gabber!! "

Misschien die nike's en aussie eens wat minder dragen..


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 03-07-2003 22:59 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Zozo, ben jij ff recalcitrant, karnivoor .

Een goede tip is: kleren dragen die je mooi vindt en waar je je prettig in voelt!


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen