|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
banned [Dit bericht is gemodereerd door Beli Mawr op 12-01-2004 2:19] ik ben dom, o zo dom |
|
LMAOROTFLPIMPITP @ B6R6A6M KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:dan moeten ze maar gaan werken quote:Nou sorry hoor maar ik ga geen jaren hard studeren, stressen op rep-weken en verslagen om over wat jaartjes tegen de 60 uur per week te mogen gaan werken om dan maar met iets meer naar huis te gaan dan een arbeider die z'n hele leven niets gedaan heeft, nu werk doet waar ie de hersen capaciteit van een inteeld neger voor nodig heeft en na 36 uur werk thuis kan gaan zitten tv kijken, bier drinken en z'n vrouw neuken. Nee met die instelling van ''lonen dichter bij elkaar'' ontmoedig je studeren en door leren gigantes en dan blijft er erg weinig over vd maatschappij waar we stiekem allemaal toch wel blij mee zijn (welvaart, gezongheis zorg etc.). Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Nee, helaas. |
|
Ook niet als ie met de laptop buiten in de tuin of op straat staat? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Sorry, nee. |
|
quote: Zo'n kansloze eikel ben ik nou ook weer niet hoor. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
'Kansarm' is de leuke, gezellige term inderdaad. |
|
quote: Op straat... Of op de straat staat. Of is hij ontslagen? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Op Urk, ook zoiets... "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Geen idee wat er in dit geval mis is met op straat. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Ja, dat moet je voelen, ik kan dat niet uitleggen. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
quote: Waarom zie jij er dan niet uit als een schijtende duif? ...niets is wat het lijkt... |
|
Schijt ie op zijn eigen fietszadel? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Probeer je jaloezie te beteugelen, het siert je niet. |
|
quote: Dat is een extreem goede vraag, en om heel eerlijk te zijn heb ik hem het (nog) niet zien doen. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |