|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Door mijn roze broek heb ik dus al miljoenen keren te horen gekregen dat het vandaag homo 100 is op radio 3! Argh! |
|
quote: ach, ik krijg al zoooo veel jaren kommentaar op mijn uiterlijk, je went er aan. Oud Vuil. |
|
Na al deze opmerkingen ... maken jullie nu nooit zelfs es n opmerking ofzo? |
|
Ik had een keer een practicum assistent, toen hij met zn roze bloes aan voor mij stond kon ik mn lach haast niet inhouden. |
|
Ik heb wel een aantal keer de opmerking gehad dat ik naar de kapper moest. Omdat ik lang haar had. |
|
quote: Het kan erger. Mijn ex kreeg altijd geld van oma om naar de kapper te gaan. Echt elke keer als ze em zag begon ze dr over te zeiken. bla...bla...bla... |
|
quote: Gelukkig heb ik niemand in mijn familie die daarover begint te zeiken. Maargoed......van oudere mensen kan ik het nog indenken. Die hebben een bepaald beeld van hoe iemand eruit moet zien. En van die mening kan je hun ook niet afhelpen. [Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 28-09-2002 12:41] |
|
ach mensen vinden altijd wel wat om op te zeiken. bla...bla...bla... |
|
quote: Dat is inderdaad waar. Het interreseerd mij ook helemaal niet wat ze van mij vinden. Ik doe of kleed me echt niet anders. |
|
Ik had gisteren voor het eerst mijn nieuwe jas aan, en ik heb al tientallen opmerkingen gekregen Matrix, duitser, waar is je motor?, mooie jas (op sarcastische toon), enz enz... En die blikken! Best ziek eigenlijk Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Precies, mensen doen dat, volgens mij, om hun eigen onzekerheden te verbergen. Erg triest is dat. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Iemand hier heeft een lange leren jas Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:Lange leren jassen zijn gay! Een stoffen jas kan nog net wel. |
|
quote: oo en ik heb er lekker een stoffe jas Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Tss... ik kom er tenminste voor uit Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
HOOOOOOOOOOOMOOOOOOOOOO!!! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ik krijg ook opmerkingen over m'n uiterlijk, iedereen vindt mij een schatje. *frons* |
|
quote: Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik heb nog nooit echt een negatieve opmerking gegeven over iemands uiterlijk. Ik snap dus niet hoe sommigen dat wel kunnen tegen een wildvreemde. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik werd gisteren voor 'creep' uitgemaakt. Vreemd eigenlijk, want het was aardedonker. |
|
quote: Ach, vaak zijn ze met een groep bij elkaar. En dan krijg je zo'n opmerking als je dan op dat moment alleen bent. Tis meer iets van "kijk wat ik durf te zeggen tegen een wildvreemde" volgens mij. |
|
Ja opmerkingen, bergen heb ik die al gehad Meestal iets van "spook", "pipo"(dragen pipo's zwart tegenwoordig??), "engert", "doe normaal", "'t is hier geen galabal"(joh, wat ben jij origineel!), "vampier"(??!)... maar nog vaker merk je dat er om je heen gelfuisterd wordt of dat je aangegaapt wordt. En nou niet dat ik me zo extreem kleed naar mijn mening... Haha een opmerking die met het meest bijgebleven is van een meisje dta op school naar me toe kwam en vroeg "oh, jij bent nou gothic hè, doe je dan ook aan seks met kaarsjes enzo? kaarsvet over je laten lopen?". Ja je merkt wel vaker van die dingen waar ze je mee associëren, maar dat is gewoon onwetendheid. Dat je in satan geloofd, altijd heel depressief ingesteld bent, nooit lol hebt, dat soort dingetjes. Agja... zolang opmerkingen maar niet te ver gaan. *etiket* |
|
gister op me werk. Is je kapper gestorven ofzo ? maarja, ik kon ook zeggen dat zij is een keer moest gaan afslanken, omdat haar reet dikker is als die van een olifant. Maar meisjes zijn meestal zo onzelfverzekerd en dan gaan ze thuis huilen Is ook weer zo zielig [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 28-09-2002 20:45] |
|
quote: haha, humor I spy with my little and verrry evil eye..... |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |