|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is inderdaad errug irritant |
|
quote: da's een goeie, ik denk wel opmerkingen, maar zou ze niet tegen iemand uiten, heb geen zin om iemand daarmee te kwetsen. Oud Vuil. |
|
Laast was ik met wat zm'ers in utrecht... en toen zij "een zeker persoon" dat ik er spaans uitzag... grrrr wat een blamage! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
ik werk bij Boekanin, reader centrale voor onze faculteit. En op een dag had ik een cremation shirt aan. Hoor ik allemaal gefluister spspspspsp Crematie meisje spsps. dus ik op die jongen toe, zo van zeg dat nog eens maar nu in mijn gezicht. Nou jongen rode kop en stil. Begint een vriend van hem me te beledigen als satanskindje ed. Nu moest dat zelfde guus meeuwis figuur net zijn boeken pinnen, en deed de pin het niet. ik: tja had je maar lief moeten doen hij: je hebt gewoon satan erin gestopt bla bla bla blaat etc. dus pin poging 2. pin doet het weer niet, jongen loopt boos weg ZONDER boeken en readers waar hij toch zeker een uur voor in de rij heeft moeten staan. hahah WRAAK |
|
quote: Whahahahaha...lekker voor hem! Wat een sukkels lopen er toch rond. Don't blush when I rip you open |
|
In mijn klas (vol met niggers ende aepen) noemen ze me matrix............ omdat ik zwarte kleren draag. Ligt het nou aan mij of is hun iq echt zo laag? Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: Je doet precies hetzelfde door hun "aepen" te noemen. Don't blush when I rip you open |
|
ach, iedereen moet z'n plaatsje in de maatschappij vinden. en zich minder van andere mensen aantrekken! andere mensen zijn minder belangrijk, niet druk over maken dus. Oud Vuil. |
|
quote: Maar ik zeg het niet voordurend in de klas Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
ach op mijn werk roepen ze constant: gooi je haar los maak me gek |
|
quote: oe! maak me gek. |
|
quote: grrrrr |
|
quote: Jouw zien ze tenminste niet aan voor marokaan Tiepvaut [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 29-09-2002 15:54] Don't blush when I rip you open |
|
dan niet hoor, tss |
|
quote: haha oei ja maar toch heb ik veel ongewenste intimiteiten te voorduren en das ook erg |
|
quote: *gooit zijn haar los* |
|
quote: oeh jah!!! |
|
ben benieuwd wat ik te horen ga krijgen nu ik kaal ben My madness, my sadness |
|
quote: jee wat erg |
|
quote: Waar PsYcHo werkt, werken alleen mannen Don't blush when I rip you open |
|
Opmerkingen op uiterlijkheden, mmmm niet altijd leuk, maar binnen je vriendenkring is het wel lachu |
|
quote: oja, met m'n band doen we niet anders neem nou rajackar maar dan kan het ook wel, je zegt wel dingen, maar je meent het niet echt. Oud Vuil. |
|
quote:Maar wel op ZM, zou je daar mee op willen houden? I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik heb dit topic zo eens doorgelezen en ik heb totaal niet van deze ervaringen. De meeste mensen mijden mij gewoon (handig in openbaar vervoer, niemand gaat naast je zitten) of ze kijken me nieuwsgierig aan. Het enige wat ik heb opgevangen wat achter mijn rug om werd gelult (op mn huidige school) is dat ik lid zou zijn van een duitse satanische sekte. Maar daar kan ik alleen maar hartelijk om lachen!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |