|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb je geen geld voor de kapper zullen we een inzamelactie gaan houden , hahaha. hij is de duivel hij tilt je zo op aan je nek en dood je.. Hippie, zwerver.. Vind het maar raar, zulke extreme dingen draag ik niet eens, geen stekels, geen piercings, geen tattoo's alleen een band ts. En wat zwarte kleren. |
|
Heb je lang haar? |
|
valt wel mee, zit nog bij me nek.. |
|
quote: AMen (ah nee!, dat past hier niet) I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Het irritantste vind ik nog dat ik soms met bepaalde kleding achtervolgd wordt in supermarkten en winkels door een beveiligingsbeambte. Ik spreek ze meestal aan en laat mijn tas zien. Door die confrontatie weten ze meestal niet waar ze moeten kijken; erg vermakelijk. Laatst ook bij de Edah; even bij de uitgang gaan staan als ik net bij de kassa sta. Ik liet de tas aan de cassière zien en zei tegen hem dat hij nu wel kon weggaan "of wil je mijn bilnaat ook nog controleren?". [Dit bericht is gewijzigd door Jade op 07-09-2002 5:04] |
|
quote: Ik kan wel flauwe opmerkingen maken als: je moet ook niet met bivakmuts op en vioolkoffer binnenkomen tegenwoordig, maar dit is gewoon wel erg triest natuurlijk; een stad waar dus nog dorpsmentaliteit heerst, zo klinkt dit. Dacht dat Apeldoorn erg was... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: In Amsterdam heb ik dit ook wel eens gemerkt dus dat zegt niks. Het ligt natuurlijk ook aan de winkel; bij Appie Happie heb ik daar nooit last van, maar daar zie ik zelf ook altijd een gemêleerder publiek rondlopen. |
|
quote: Uiteraard werk ik dan ook bij de AH Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Zo erg is het bij mij nog niet omdat ik ook niet zoveel afwijk van de 'norm'. Ik woon in zo'n mega-dorp met meer koeien als mensen. En het is dus echt heel conservatief. Ben wel eens een paar keer nageschreeuwd, en idd in de dorpsedah wordt ik maf aangekeken. Voorbeeld: Kassiere stopt eerst zodat ze mij eens kan bekijken voordat ze gaat afrekenen. Je kent ze wel; de zombieoogjes. Of iemand wil in de rij aansluiten en besluit toch maar in een andere rij te staan en die waar ik sta is vele malen korter. Hehe, één keer kan ik me heel goed herinneren toen stond ik op de bus te wachten. Heel oud dametje gaat meteen 5 stappen opzij; ik heb haar toen met de bustijden geholpen en opeens realiseerde ze zich dat het helemaal niet zo erg was en heb ongeveer een kwartier met haar staan kletsen. LOL, ze ging naar de soos en daarna dansen sinds een lange tijd. |
|
Gewoon altijd vriendelijk en beleefd zijn En dan beseffen ze dat wel. |
|
Er is me net iets grappigs overkomen. Ik liep naar het winkelcentrum en op de hoek zit een reisburo. Daar zat een gozer te werken die me maar zat aan te staren. Dus ik liep langs, hij kijken. Ik was voorbij, hij nogsteeds kijken. Ik ging het winkelcenrum in en ja hoor... hij zat omgekeerd achter zijn buro me nog altijd aan te staren. Erg grappig bla...bla...bla... |
|
You go girl heb je z'n telefoonnummer? |
|
quote: neu het was nou niet echt een leuke gozer. Laat ik het zo zeggen, ik kreeg het er niet warm van bla...bla...bla... |
|
quote: Maar je voelt je wel gevleid zeker : - ) |
|
Vandaag een stukje gaan eten in een eetcafé-en een eind verder zat er een gast me aan te gapen.Ik wierp hem een giftige blik toe,maar hij bleef maar staren.Sterker nog : hij begon me te imiteren : ik pakte mijn gsm om mijn boodschappen te lezen,hij pakte de zijne.Ik goot mijn flesje frisdrank leeg in mijn glas en weer deed hij hetzelfde.Ik wist niet dat Mr.Bean een zoon had- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Gatver wat een freak zeg!! Heb je er ook wat van gezegd? Don't blush when I rip you open |
|
Ik zou in zo'n geval uit mijn neus gaan eten denk ik, kijken of het gereproduceerd wordt... |
|
quote: *GNIFFEL ENDE PROEST* Neenee,ik heb hem gewoon straal genegeerd.Tot hij ineens besefte dat alleen apen mensen na-apen- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
in de US, florida spraken widvreemde mensen me juist aan, vanwege m'n lange haar. zo van: oooooh, hellllloooooo, what a beaaaaaautiful long hair do you have. did that took long to grow???? wel lache, gebeurd in nederland nooit! Oud Vuil. |
|
hehe, gisteren een oude vrouw, ze vond me er leuk uitzien in me jurk, en heel apart toch wel leuk van der |
|
errug veel commentaar gehad op mijn witte t-shirt van nijntje (molen, koe , nijntje en de tekst : HOLLAND" |
|
Tegenwoordig hoor ik er niks meer over, maar een tijdje geleden toen ik mn haar heb laten groeien ('t groeit nog steeds) kreeg ik de hele tijd te horen dat ik maar eens naar de kapper moest e.d. Inmiddels is iedereen gewend aan mn haar dat steeds langer wordt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: haha lijkt me een gaaf shirt!!! |
|
Ik krijg enorm veel commentaar op mijn roze broek. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |