IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Opmerkingen op uiterlijkheden Vorige pagina | Volgende pagina
Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 05-09-2002 22:23 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Het wisselt bij mij heel sterk. Sommige mannen die ik ken vinden mij mooi, zeggen ze (maar dat geloof ik dan niet) en aan de andere kant is er weleens een neger hier en daar die op m'n omvang scheldt (en ik maar denken dat negers op dik vielen). Dan scheld ik maar terug op z'n zwartheid (als we toch op uiterlijk gaan schelden kan ik het ook heel goed).
Dan denk ik: kerel, ga iets nuttigs doen voor de samenleving ipv hier een beetje op voorbijgangers te schelden. Om Peter Steele te citeren: you're a waste of life. Ik ben in staat om in iemands gezicht te suggeren dat alsie niet heel veel nuttiger zijn tijd kan besteden, hij maar beter zelfmoord kan plegen.

Spreuk van de dag:

ik kan mijn vet wegtrainen.
dat kan niet met jouw lelijke hoofd.

[Dit bericht is gewijzigd door Killing Zoe op 05-09-2002 22:24]


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-09-2002 22:33 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Heb je geen geld voor de kapper zullen we een inzamelactie gaan houden , hahaha.

hij is de duivel hij tilt je zo op aan je nek en dood je..

Hippie, zwerver..

Vind het maar raar, zulke extreme dingen draag ik niet eens, geen stekels, geen piercings, geen tattoo's alleen een band ts.
En wat zwarte kleren.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 05-09-2002 22:37 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Heb je lang haar?


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 05-09-2002 22:39 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

valt wel mee, zit nog bij me nek..


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-09-2002 23:04 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 22:23 schreef Killing Zoe het volgende:
Om Peter Steele te citeren: you're a waste of life. Ik ben in staat om in iemands gezicht te suggeren dat alsie niet heel veel nuttiger zijn tijd kan besteden, hij maar beter zelfmoord kan plegen.

Spreuk van de dag:

ik kan mijn vet wegtrainen.
dat kan niet met jouw lelijke hoofd.

AMen (ah nee!, dat past hier niet)


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jade
Usericon van Jade
Posted 07-09-2002 5:01 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Het irritantste vind ik nog dat ik soms met bepaalde kleding achtervolgd wordt in supermarkten en winkels door een beveiligingsbeambte. Ik spreek ze meestal aan en laat mijn tas zien. Door die confrontatie weten ze meestal niet waar ze moeten kijken; erg vermakelijk.

Laatst ook bij de Edah; even bij de uitgang gaan staan als ik net bij de kassa sta. Ik liet de tas aan de cassière zien en zei tegen hem dat hij nu wel kon weggaan "of wil je mijn bilnaat ook nog controleren?".

[Dit bericht is gewijzigd door Jade op 07-09-2002 5:04]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-09-2002 5:29 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 september 2002 5:01 schreef Jade het volgende:
Het irritantste vind ik nog dat ik soms met bepaalde kleding achtervolgd wordt in supermarkten en winkels door een beveiligingsbeambte. Ik spreek ze meestal aan en laat mijn tas zien. Door die confrontatie weten ze meestal niet waar ze moeten kijken; erg vermakelijk.

Laatst ook bij de Edah; even bij de uitgang gaan staan als ik net bij de kassa sta. Ik liet de tas aan de cassière zien en zei tegen hem dat hij nu wel kon weggaan "of wil je mijn bilnaat ook nog controleren?".


Ik kan wel flauwe opmerkingen maken als: je moet ook niet met bivakmuts op en vioolkoffer binnenkomen tegenwoordig, maar dit is gewoon wel erg triest natuurlijk; een stad waar dus nog dorpsmentaliteit heerst, zo klinkt dit. Dacht dat Apeldoorn erg was...


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jade
Usericon van Jade
Posted 07-09-2002 5:33 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 5:29 schreef Mutilator het volgende:
Ik kan wel flauwe opmerkingen maken als: je moet ook niet met bivakmuts op en vioolkoffer binnenkomen tegenwoordig, maar dit is gewoon wel erg triest natuurlijk; een stad waar dus nog dorpsmentaliteit heerst, zo klinkt dit. Dacht dat Apeldoorn erg was...


In Amsterdam heb ik dit ook wel eens gemerkt dus dat zegt niks. Het ligt natuurlijk ook aan de winkel; bij Appie Happie heb ik daar nooit last van, maar daar zie ik zelf ook altijd een gemêleerder publiek rondlopen.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 07-09-2002 11:03 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 7 september 2002 5:33 schreef Jade het volgende:
In Amsterdam heb ik dit ook wel eens gemerkt dus dat zegt niks. Het ligt natuurlijk ook aan de winkel; bij Appie Happie heb ik daar nooit last van, maar daar zie ik zelf ook altijd een gemêleerder publiek rondlopen.


Uiteraard werk ik dan ook bij de AH


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 07-09-2002 11:18 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 5:01 schreef Jade het volgende:
Het irritantste vind ik nog dat ik soms met bepaalde kleding achtervolgd wordt in supermarkten en winkels door een beveiligingsbeambte. Ik spreek ze meestal aan en laat mijn tas zien. Door die confrontatie weten ze meestal niet waar ze moeten kijken; erg vermakelijk.

Laatst ook bij de Edah; even bij de uitgang gaan staan als ik net bij de kassa sta. Ik liet de tas aan de cassière zien en zei tegen hem dat hij nu wel kon weggaan "of wil je mijn bilnaat ook nog controleren?".


Zo erg is het bij mij nog niet omdat ik ook niet zoveel afwijk van de 'norm'. Ik woon in zo'n mega-dorp met meer koeien als mensen. En het is dus echt heel conservatief. Ben wel eens een paar keer nageschreeuwd, en idd in de dorpsedah wordt ik maf aangekeken. Voorbeeld: Kassiere stopt eerst zodat ze mij eens kan bekijken voordat ze gaat afrekenen. Je kent ze wel; de zombieoogjes. Of iemand wil in de rij aansluiten en besluit toch maar in een andere rij te staan en die waar ik sta is vele malen korter.

Hehe, één keer kan ik me heel goed herinneren toen stond ik op de bus te wachten. Heel oud dametje gaat meteen 5 stappen opzij; ik heb haar toen met de bustijden geholpen en opeens realiseerde ze zich dat het helemaal niet zo erg was en heb ongeveer een kwartier met haar staan kletsen. LOL, ze ging naar de soos en daarna dansen sinds een lange tijd.




wladimir
Usericon van wladimir
Posted 07-09-2002 13:10 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Gewoon altijd vriendelijk en beleefd zijn

En dan beseffen ze dat wel.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 07-09-2002 13:15 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Er is me net iets grappigs overkomen.
Ik liep naar het winkelcentrum en op de hoek zit een reisburo. Daar zat een gozer te werken die me maar zat aan te staren. Dus ik liep langs, hij kijken. Ik was voorbij, hij nogsteeds kijken. Ik ging het winkelcenrum in en ja hoor... hij zat omgekeerd achter zijn buro me nog altijd aan te staren.

Erg grappig


bla...bla...bla...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-09-2002 13:18 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

You go girl heb je z'n telefoonnummer?


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 07-09-2002 13:19 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 13:18 schreef Dwaallicht het volgende:
You go girl heb je z'n telefoonnummer?


neu het was nou niet echt een leuke gozer. Laat ik het zo zeggen, ik kreeg het er niet warm van


bla...bla...bla...


FolkWang
Usericon van FolkWang
Posted 07-09-2002 14:27 by FolkWang Wijzig reactieProfiel van FolkWangQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 13:19 schreef Lady Rose het volgende:
neu het was nou niet echt een leuke gozer. Laat ik het zo zeggen, ik kreeg het er niet warm van


Maar je voelt je wel gevleid zeker : - )



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 07-09-2002 21:07 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Vandaag een stukje gaan eten in een eetcafé-en een eind verder zat er een gast me aan te gapen.Ik wierp hem een giftige blik toe,maar hij bleef maar staren.Sterker nog : hij begon me te imiteren : ik pakte mijn gsm om mijn boodschappen te lezen,hij pakte de zijne.Ik goot mijn flesje frisdrank leeg in mijn glas en weer deed hij hetzelfde.Ik wist niet dat Mr.Bean een zoon had-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 07-09-2002 21:10 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 7 september 2002 21:07 schreef madeline usher het volgende:
Vandaag een stukje gaan eten in een eetcafé-en een eind verder zat er een gast me aan te gapen.Ik wierp hem een giftige blik toe,maar hij bleef maar staren.Sterker nog : hij begon me te imiteren : ik pakte mijn gsm om mijn boodschappen te lezen,hij pakte de zijne.Ik goot mijn flesje frisdrank leeg in mijn glas en weer deed hij hetzelfde.Ik wist niet dat Mr.Bean een zoon had-


Gatver wat een freak zeg!! Heb je er ook wat van gezegd?


Don't blush when I rip you open


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-09-2002 21:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik zou in zo'n geval uit mijn neus gaan eten denk ik, kijken of het gereproduceerd wordt...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 07-09-2002 21:27 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 21:21 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik zou in zo'n geval uit mijn neus gaan eten denk ik, kijken of het gereproduceerd wordt...


*GNIFFEL ENDE PROEST*

Neenee,ik heb hem gewoon straal genegeerd.Tot hij ineens besefte dat alleen apen mensen na-apen-


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 07-09-2002 22:07 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

in de US, florida spraken widvreemde mensen me juist aan, vanwege m'n lange haar. zo van:

oooooh, hellllloooooo, what a beaaaaaautiful long hair do you have. did that took long to grow????

wel lache, gebeurd in nederland nooit!


Oud Vuil.


Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 08-09-2002 21:10 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

hehe, gisteren een oude vrouw, ze vond me er leuk uitzien in me jurk, en heel apart toch wel leuk van der


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-09-2002 21:17 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

errug veel commentaar gehad op mijn witte t-shirt van nijntje (molen, koe , nijntje en de tekst : HOLLAND"


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 08-09-2002 21:19 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Tegenwoordig hoor ik er niks meer over, maar een tijdje geleden toen ik mn haar heb laten groeien ('t groeit nog steeds) kreeg ik de hele tijd te horen dat ik maar eens naar de kapper moest e.d.
Inmiddels is iedereen gewend aan mn haar dat steeds langer wordt.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 08-09-2002 21:23 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2002 21:17 schreef ghoulliette het volgende:
errug veel commentaar gehad op mijn witte t-shirt van nijntje (molen, koe , nijntje en de tekst : HOLLAND"


haha lijkt me een gaaf shirt!!!


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 27-09-2002 23:49 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik krijg enorm veel commentaar op mijn roze broek.


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen