IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Opmerkingen op uiterlijkheden Vorige pagina | Volgende pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 05-09-2002 16:08 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Gelukkig vind iedereen mij er ontiegelijk cool uitzien. Wat ik dan ook ben natuurlijk. Wat ben ik toch een bofkont.



Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-09-2002 16:10 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 5 september 2002 16:08 schreef Vargen666 het volgende:
Gelukkig vind iedereen mij er ontiegelijk cool uitzien. Wat ik dan ook ben natuurlijk. Wat ben ik toch een bofkont.


Ja hoor Antonio..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 05-09-2002 16:11 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 16:05 schreef Sharteel het volgende:
Dat is idd enorm kortzichtig.. Maar ik denk dat velen hier hun kinderen ook zouden wegtrekken als een buitenlander lief naar hun kids zou zwaaien. 't Is niet omdat je metalhead bent dat je vrij bent van vooroordelen. Iedereen is wel op de een of andere manier kortzichtig. Ik ook.. 't Is natuurlijk maar hoe je daarmee omgaat en sommige mensen doen dit hopeloos verkeerd...



Ik weet het niet hoor. Ik heb weinig last van vooroordelen. Ik pak niet opeens me tas steviger vast als ik als enige blanke in de bus zit 's avonds. Misschien ben ik wel te naief om te denken dat zo'n sitatie bedreigend zou kunnen zijn. Het uiterlijk van mensen doet me niet zoveel. Ik irriteer me veel meer aan gedrag dan aan iemands trendy outfit of uiterlijk.


bla...bla...bla...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-09-2002 16:17 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 5 september 2002 16:11 schreef Lady Rose het volgende:
Ik weet het niet hoor. Ik heb weinig last van vooroordelen. Ik pak niet opeens me tas steviger vast als ik als enige blanke in de bus zit 's avonds. Misschien ben ik wel te naief om te denken dat zo'n sitatie bedreigend zou kunnen zijn. Het uiterlijk van mensen doet me niet zoveel. Ik irriteer me veel meer aan gedrag dan aan iemands trendy outfit of uiterlijk.


Ik denk dat ik zelf weinig vooroordelen heb, maar ik heb er toch hoor.. Als ik bijvoorbeeld iemand van onze leeftijd in een bommajurk zie lopen of een vrouw van vijftig in hippe Avril Lavigne outfit (laatst gezien op een optreden).. Tja, dan kan ik soms moeilijk mijn lach inhouden.


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-09-2002 16:22 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Trouwens laatst nog iets enorm raars meegemaakt wat hier wel thuishoort. Ik weet niet of ik dit verhaal al gepost heb, maar laatst ging ik naar American Head Charge en Drwoning Pool kijken. Ik was gewoon gekleed (rokje en topje), kwam net van 't werk en dat gold ook voor m'n 2 vriendinnen. Ons goed geamuseerd daar en achteraf komen er twee kerels op ons af. "We komen ons excuseren" Wij: "Huh?" Zij:"Ja, we hebben voor eht optreden wat met jullie zitten lachen. We dachten dat jullie verloren gelopen waren." Ze dachten dat ik een kleuterjuffrouw was, en m'n twee vriendinnen laborante en secretaresse. Ze hadden ons wat in het oog gehouden en ons zien bangen en weet ik veel wat en ze vonden dat ze zich moesten komen excuseren voor het feit dat ze zo'n vooroordelen hadden.. Toen we vertelden dat we evengoed naar Immortal en dergelijken gingen als naar nu-metal optredens vielen ze helemaal omver.. lol
Vond ik ten eerst enorm grappig en ten tweede wel knap, want wij hadden totaal niks door ofzo dus niet dat we ons verveeld voelden ofzo..


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 05-09-2002 16:22 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Damn, ik ben hier veel aan 't posten.. Sharteel, shut up and let other people talk...


Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 05-09-2002 16:31 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 16:22 schreef Sharteel het volgende:
Damn, ik ben hier veel aan 't posten.. Sharteel, shut up and let other people talk...


Doe niet zo gek meid, klets maar lekker verder hoor.
Wat een vermakelijk verhaal trouwens.

Ik heb ook nog ene verhaal over de kortzichtigheid van metalheads onderling.

Ik heb een slecht rug en daardoor kan ik niet altijd lang staan.
Een tijdje terug was ik bij een optreden van Cirra Niva en omdat ik zo'n last van me rug had ben ik gaan zitten waar ik stond. Juist voor het podium (was een laag podium dus ik kon alles nog prima zien). Hoeveel mensen je dan raar aankijken is niet te geloven. Alsof ik van een andere planeet kwam. Na het optreden hoorde ik opmerkingen als: wat een aansteller. Als je niet kan bangen moet je niet naar een metalconcert gaan. En nog meer in de trant.
Mag ik daar uit opmaken dat je alleen maar vooraan mag staan? En als je dat niet kunt dat je dan maar thuis moet blijven?
Dat noem ik nou kortzichtig


bla...bla...bla...


mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 05-09-2002 16:31 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Ja anneke, shut up

Naaah .. ach hell, ik weet niet wat ik al allemaal tegen mijn hoofd heb aangekregen, als ik me daar druk om zou moeten maken dan had ik een heel druk leven, ik accepteer mezelf zoals ik ben en my real friends doen dat ook ! En iedereen die dat niet doet die laten dat maar fijn maar val me er niet mee lastig

Zelfs op ZM maken sommige mensen zich er schuldig aan (heb t al twee keer ervaren dat ik voor dik of lelijk werd uitgemaakt) ach ja, gelukkig weet ik zelf wel beter en wat ik waard ben, maar leuk om te horen is t natuurlijk niet.

Marcel



Burz
pure holocaust
Usericon van Burz
Posted 05-09-2002 16:32 by Burz Wijzig reactieProfiel van BurzQuote dit berichthttp://geen

ik krijg eigenlijk helemaal geen opmerkingen over mn uiterlijk, ik zie er ook niet echt "metal" uit ofzo. maar het is wel zo dat als ik met een vriend van me die nogal extreem gekleed is (erg veel leer en spikes)
, dat dan allemaal van die gasten gaan staren enzo, vooral als ik zelf ook spikes omdoe. Ik vind het juist wel grappig om de overopgemaakte bimbo's een beetje angstig te maken. Ook eens een keer bij de apotheek hoorde ik iemand fluisteren dat ze mij er eng uit vind zien. Dat maakt mij echt niet uit, mensen moeten zich gewoon niks aantrekken van andermans beledigingen, maar "luisteren" naar het beeld wat je van jezelf hebt, zonodig dat beeld bijstellen


I was me but now he's gone


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 05-09-2002 16:35 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 16:32 schreef Burz het volgende:
(...) Ik vind het juist wel grappig om de overopgemaakte bimbo's een beetje angstig te maken. (...)


Die bimbo's vind ik dus eng. Vooral als ik me een beeld probeer te vormen van hoe ze er 's ochtends uit zien als ze net uit bed komen, als ze dus nog geen make-up op hebben...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 05-09-2002 16:36 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 16:35 schreef altx het volgende:
Die bimbo's vind ik dus eng. Vooral als ik me een beeld probeer te vormen van hoe ze er 's ochtends uit zien als ze net uit bed komen, als ze dus nog geen make-up op hebben...

hahahaha


bla...bla...bla...


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 05-09-2002 16:37 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 16:35 schreef altx het volgende:
Die bimbo's vind ik dus eng. Vooral als ik me een beeld probeer te vormen van hoe ze er 's ochtends uit zien als ze net uit bed komen, als ze dus nog geen make-up op hebben...

Minder angstaanjagend alleszins.

Ik krijg veel te vaak commentaar als ik over straat loop. Zelf vind ik dat ik er vrij normaal uitzie, maar ik neem aan dat ik gewoon stomme opmerkingen aantrek?


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 05-09-2002 16:37 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 5 september 2002 16:31 schreef Lady Rose het volgende:
Een tijdje terug was ik bij een optreden van Cirra Niva en omdat ik zo'n last van me rug had ben ik gaan zitten waar ik stond.
Hehe, lol. Dat kan ik me wel voorstellen bij Chirra Niva. Dat gaat maar door, en door, en door, en door, en door, en door, en door... tot zelfs de stevigste rug last krijgt, en de meest slechte slaper ter plekke in slaap valt.



mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 05-09-2002 16:38 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

rofl



Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 05-09-2002 16:39 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

on topic, mensjes...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 05-09-2002 16:42 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 5 september 2002 16:05 schreef Sharteel het volgende:
Dat is idd enorm kortzichtig.. Maar ik denk dat velen hier hun kinderen ook zouden wegtrekken als een buitenlander lief naar hun kids zou zwaaien.
Nou ja, dat vind ik dan ook weer onzin. Ik probeer me zelf dan ook zo vrij als mogelijk te houden van voordelen (ik zeg niet dat ik het nooit doe helaas, maar zo min mogelijk). Ik probeer veel meer op de houding en uitstraling van iemand af te gaan dan om uiterlijke kenmerken.


I'm not being rude. You're just insignificant.


zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 05-09-2002 17:13 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

Ik ken zon gast (marilyn manson-kloon, t soort dat t leuk vindt om kippen in de DB en pit te pleuren ) die erop kickt dat kleine kindjes naar hem toe komen en dan vragen: bent u een punker' ofzoo, en dat hij dan zegt: nee ik ben een heks die jullie opeet
Verder maakt het me maaaar heel weinig tot neits uit wat mensen die ik neit ken van me vinden, want krijg de hele dag door opmerkingen als: gotttik, junk, kutpunker , hippie enz.
Allemaal dingen waaar ik eigenlijk neit mee vergeleken wil worden


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 05-09-2002 17:48 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

ik word over het algemeen heel cool en lekker gevonden...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 05-09-2002 17:49 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

'Neit'?



Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 05-09-2002 17:51 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 17:49 schreef Vargen666 het volgende:
'Neit'?


'Kopiasder'?




Black Lily
009 chick
Usericon van Black Lily
Posted 05-09-2002 17:52 by Black Lily Wijzig reactieProfiel van Black LilyQuote dit bericht

- 'Heks'
- 'Travestiet'
- 'Slipknot!'
- 'Clown'
- 'Wat ben jij lelijk zeg'
- Kleine kinderen die mij zien en in paniek naar hun mammie gaan roepen
- Bouwvakkers die het liedje van The Addams Family gaan zingen


Etc, etc...


"Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox)


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 05-09-2002 17:52 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

hehe, mijn moeder zei laatst dat ik een "aantrekkelijke" jongen was. Toen moest ik lachen en bekritiseerde haar objectiviteit.



Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 05-09-2002 17:56 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Mijn mammie zegt ook dat ik een aantrekkelijke jongen ben. Maar elke moeder vindt haar kind mooi, dus dat telt niet he Azzie! Mammie's kunnen idd niet objectief kijken.

Maar gelukkig weten Azzie en ik van onszelf dat we jonge goden zijn.



Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 05-09-2002 17:57 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

ik heb mijn oud tante laatst een verhaaltje moeten vertellen over paganisme en germaanse oudheid en dat soort dingen.
Ze vond m'n kruis op m'n rug nogal interessant.

Zo eentje als dit zeg maar, maar dan achterop een Mayhem shirt:



Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 05-09-2002 17:57 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 17:52 schreef Azagthoth het volgende:
hehe, mijn moeder zei laatst dat ik een "aantrekkelijke" jongen was. Toen moest ik lachen en bekritiseerde haar objectiviteit.


Wat een lieve moeder


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen