|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: /me mept snaack HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Ik krijg nooit opmerkingen (of dat nou goed of slecht is weet ik niet). het enige opvallende aan mij is mijn haar 's ochtends. Ik heb zo een pluk die NOOIT plat te krijgen is, hoeveel water en/of ander smeerspul ik er ook op wrijf. |
|
quote: ik wou dat ik erbij was toen ze dta zeiden Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Zijn die gasten blind ofzo? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hoe langer mijn haar wordt hoe vaker ik blatende geluiden achter me hoor op de fiets Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
quote: blatende geluiden? lijk je dan op een schaapje zo? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ach, blonde krullen he, zie links Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Hm, ik heb over mijn haar nog geen opmerking gehad bij m'n werk (nou ja het is ook maar 25 cm. of zo), maar het zijn wel allemaal strak-in-het-pakke verzekeringsmannetjes daar (mij incluis ). Ik vind het wel relaxed iig... |
|
Heb je ze al eens "jouw" muziek laten horen? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Welnee, waarom zou ik dat willen? |
|
Als je de laan uit gestuurd wil worden met "severance-pay" |
|
uhm... dat is een goede vraag. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Opmerking naar Dargull--> Wat heeft dit in godesnaam met het gesloten topic over domme opmerkingen te maken? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: en... alweer een goede vraag. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Sja... Dagelijks opmerkingen.. Je raakt t wel gewend.. Je luisterd nie meer of je hebt niet meer door dat het over jou gaat... Zoveel rare dingen al gehoord.. N vrouw die me aansprak en zei dat ze blij was dat ik haar dochter nie was.. mensen die in de trein vroegen of ik ergens anders wou gaan zitten.. minstens een keer per week "gothic".. maar ja.. ben je dat met n legerbroek, of lerenbroek? dankzij Within temptation ofzo denken alle mensen dat ze weten wat gothic is.. dus ik loop in het zwart.. conclusie --> gothic.. Ach boeien... Ze schelden en ze tieren maar.. ik zal er nooit n roze bloesje van gaan aantrekken ofzo.. |
|
Jij was toch ook Gothic ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
schaapgeluiden herken ik wel net als dat "heej kijk daar een gothic" gedoe....slaat weer is nergens op |
|
Weet je wat er nog veel irritanter is dan mensen die iets over je zeggen? Mensen die tegen je beginnen te praten... |
|
Gister werd ik op straat uitgemaakt voor 'kankeralto'. Men wordt steeds origineler en kortzichtiger qua opmerkingen We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik snap dat niet, ik heb daar dus echt NOOIT last van ... Ik loop toch constant int zwart, metal shirts aan, en haar in een staart ... Misschien omdat metal erg aanwezig is in Enschede ? |
|
quote: Zou kunnen, hier in Haarlem zijn metalheads behoorlijk zeldzaam, ze zijn volgens mij op 1 hand te tellen T stikt hier van de patsers, die natuurlijk niet accepteren dat je lang haar hebt, metal luistert etc. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Haarlem .. tja ... daar is je probleem .. |
|
Haarlem is een probleem, leuk hehe. Maar je hebt de patronaat nog |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |