IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Opmerkingen op uiterlijkheden Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-04-2003 13:12 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 13:11 schreef Leviathanica het volgende:
De trendy's zeggen dat, en als je me niet wil geloven, geloof je het toch lekker niet.
Puh.

Je bent de eerste die zegt dat er mensen zijn die zeggen dat je niet in deze maatschappij thuishoort, dan doe je toch echt wel iets zodat ze dat zeggen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-04-2003 13:13 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Kijk, ik heb ook jaren in metalkleren rondgelopen. Ik kreeg bijna nooit opmerkingen. Het zijn ook gewoon de blikken die je anderen toewerpt en je algehele uitstraling, die reacties oproepen.

En natuurlijk is het lekker veilig om je af te zetten tegen 'de trendies' zodat je lekker in je heksenhoervleermuis-hokje de metalsche rebel kunt blijven spelen en kunt roepen 'ik geef geen fuck om uiterlijk!' (gek genoeg is dat vaak een argument van de bizarst opgetuigde types).

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 20-04-2003 13:14]


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-04-2003 13:14 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 13:12 schreef Misanthrope het volgende:
Puh.

Je bent de eerste die zegt dat er mensen zijn die zeggen dat je niet in deze maatschappij thuishoort, dan doe je toch echt wel iets zodat ze dat zeggen.


euh...de maatschappij...dat ben JIJ!

volgens mij klopt het hier niet helemaal: De maatschappij dat is iedereen en zonder een persoon is de maatschappij niet meer volledig en dus geen maatschappij meer.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-04-2003 13:15 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 13:14 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
euh...de maatschappij...dat ben JIJ!

volgens mij klopt het hier niet helemaal: De maatschappij dat is iedereen en zonder een persoon is de maatschappij niet meer volledig en dus geen maatschappij meer.
En dat klopt ook niet, want als je iemand in de gevangenis stopt, zorg je ervoor dat hij tijdleijk niet bij de maatschappij hoort en dan is er nog wel steeds een maatschappij!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 20-04-2003 13:16 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 13:12 schreef Misanthrope het volgende:
Puh.

Je bent de eerste die zegt dat er mensen zijn die zeggen dat je niet in deze maatschappij thuishoort, dan doe je toch echt wel iets zodat ze dat zeggen.


Toen dit geintje gebeurde was ik er ook bij en ze stonden letterlijk te wachten om een vechtpartij uittelokken.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-04-2003 13:16 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 13:15 schreef Misanthrope het volgende:
En dat klopt ook niet, want als je iemand in de gevangenis stopt, zorg je ervoor dat hij tijdleijk niet bij de maatschappij hoort en dan is er nog wel steeds een maatschappij!


Wel, dan komt hij in de gevangenis en daar moet hij simpele werkzaamheden verrichten (laten we zeggen: enveloppen vouwen) wij gebruiken die enveloppen weer en dus draagt diegene iets bij aan de maatschappij.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-04-2003 13:17 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 13:16 schreef Verval het volgende:
Toen dit geintje gebeurde was ik er ook bij en ze stonden letterlijk te wachten om een vechtpartij uittelokken.
Dat betekent dus dat het een incident was en dat 'ze' (mainstreamers) dit niet vaker zeggen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-04-2003 13:18 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 13:16 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
Wel, dan komt hij in de gevangenis en daar moet hij simpele werkzaamheden verrichten (laten we zeggen: enveloppen vouwen) wij gebruiken die enveloppen weer en dus draagt diegene iets bij aan de maatschappij.
Behalve wanneer hij dan weer in een isoleringscel wordt gestopt omdat hij stout is geweest, dan zit hij alleen maar in die cel te zitten.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-04-2003 13:19 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 13:18 schreef Misanthrope het volgende:
Behalve wanneer hij dan weer in een isoleringscel wordt gestopt omdat hij stout is geweest, dan zit hij alleen maar in die cel te zitten.


die cel wordt bewaakt en die bewaker hoort ook bij de maatschappij, zonder die gozer die in de isoleringscel zou de bewaker geen baan hebben...HA!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-04-2003 13:20 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 13:19 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
die cel wordt bewaakt en die bewaker hoort ook bij de maatschappij, zonder die gozer die in de isoleringscel zou de bewaker geen baan hebben...HA!
En wat nou als er iemand doodgaat? Dan is diegene geen deel meer van de maatschappij, maar de maatschappij bestaat nog steeds.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 20-04-2003 13:21 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 13:20 schreef Misanthrope het volgende:
En wat nou als er iemand doodgaat? Dan is diegene geen deel meer van de maatschappij, maar de maatschappij bestaat nog steeds.


Daarvoor worden er ook mensen bij-geboren


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-04-2003 13:22 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 13:21 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
Daarvoor worden er ook mensen bij-geboren
Maar dat zijn andere mensen (behalve wanneer je in reincarnatie gelooft), dus wordt de plaats van de gestorven mensen in de maatschappij niet opnieuw ingenomen en kan de maatschappij dus niet bestaan!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-04-2003 13:22 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Zeg eikeltjes, ga eens on-topic... zijn jullie nog voor tyfusvleermuis uitgescholden de laatste tijd?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-04-2003 13:23 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 13:22 schreef Dwaallicht het volgende:
Zeg eikeltjes, ga eens on-topic... zijn jullie nog voor tyfusvleermuis uitgescholden de laatste tijd?
Nee, jij?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-04-2003 13:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 13:23 schreef Misanthrope het volgende:
Nee, jij?

Nee, ik hoor de laatste tijd telkens dat ik er zo goed uitzie . (wat ik ook doe natuurlijk)


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-04-2003 13:25 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 13:24 schreef Dwaallicht het volgende:
Nee, ik hoor de laatste tijd telkens dat ik er zo goed uitzie . (wat ik ook doe natuurlijk)
Steeds meer mensen vinden mij er schattig uitzien


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 20-04-2003 13:27 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ik hoorde eergisteren dat ik mooie wimpers heb!


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-04-2003 13:27 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 13:27 schreef B6R6A6M het volgende:
Ik hoorde eergisteren dat ik mooie wimpers heb!
En ik hoorde eergisteren dat ik mooie ogen heb.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 20-04-2003 13:28 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Ik ben benieuwd wat voor kleding jullie dragen als jullie zo'n opmerking krijgen.

Ik heb namelijk nergens last van als ik helemaal in het zwart loop. En als ik een bandshirt aanheb word ik af en toe vreemd aangekeken, that's it.

Hiermee heb ik het trouwens over situaties als je op straat loopt of op het station bent.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-04-2003 13:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 13:28 schreef NecRomantica het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor kleding jullie dragen als jullie zo'n opmerking krijgen.

Ik heb namelijk nergens last van als ik helemaal in het zwart loop. En als ik een bandshirt aanheb word ik af en toe vreemd aangekeken, that's it.

Hiermee heb ik het trouwens over situaties als je op straat loopt of op het station bent.
Dat vroeg ik mij dus ook af, aangezien ik ook 'alternatieve' kleding draag, maar er in openbare gelegenheden nooit wat over hoor.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 20-04-2003 13:30 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ik krijg de laatste paar dagen ook wat opmerkingen haahaha maar ja dat komt door een ongelukje (zie tjokkefoll, the return topic )


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 20-04-2003 13:31 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Als ik mijn roze broek draag krijg ik nog wel eens opmerkingen krijgen, maar dan vraag ik er ook om en dat wist ik al wel toen ik de broek kocht. Als ik normale kleren draag word ik heel soms pot genoemd, maar dat was het dan ook wel.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 20-04-2003 13:35 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982



Zou je een opmerking krijgen, als je zo over straat loopt?

Hey komkommer!

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 20-04-2003 13:37]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-04-2003 13:35 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Nee, ik tenminste niet.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 20-04-2003 14:31 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Alleen als ik m'n rood kleedje en rode kousen aanheb, wordt er wel eens "Hey rooie!" geroepen (veel verbeelding hebben de mensen toch niet he..)


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen