|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik kan het best dreigend zeggen, eergisteren hoorde ik nog van iemand dat hij dacht dat ik het meende terwijl ik het voor de grap zei. Het probleem is dat ik niet sterk ben en er ook niet sterk of agressief uit zie zoals de heer Krieg. Ik heb trouwens nog nooit gevochten en ben daar trots op. |
|
quote: Ik ben niet agressief, maar je hebt toch wel handen en voeten hoop ik, gewoon slaan en schoppen. Als iemand tegen je zegt, je gezicht staat me niet aan, dan zeg ik je gezicht staat me niet aan, dan snappen ze er niks meer van, en dan haal je uit, wanneer hij aan het denken is geslagen. Vaak bumpen de mensen op de autosnelweg, ik stop dan of rij langzaam, dan halen ze me in, dwingen mij tot stoppen dan stap ik uit, met m'n Cannibal corpse shirt aan, dus extra stangen, en gif die vent een douw en rijd hij door, of mijn vriendin is wel eens lastig gevallen, toen ze de hond uit liet, ik heb die vent even duidelijk gemaakt, dat hij z'n kop moest houden, en een keer werd ik gedreigd door een vrouw, ze zou haar zonen even op m'n afsturen, ik zei is goed bel ik even m'n vrienden, daarna liep ze huilend weg nooit meer teruggezien. |
|
quote:Dit moet je alleen samen met je vrienden doen changed to 'ouwe' |
|
quote: Wat bedoel je daarmee? |
|
Als ik het niet alleen afkan, haal ik m'n lieve vriendjes erbij. Maar metalheads worden toch altijd met een schuin oog nagekeken. Niets van aantrekken. Blijf gewoon jezelf, dan is er niets aan de hand. |
|
quote:Weet ik veel? changed to 'ouwe' |
|
quote: Whaha ok, ik dacht dat je aan een of andere situatie zat te denken |
|
quote: Ik begrijp wel waarom je mensen schopt of slaat, maar ik doe het niet. De reden daarvoor is dat ik me niet wil verlagen tot het niveau van dat soort mensen en dat ze vaak een grote bek hebben omdat ze met een groep zijn. Als ik iemand die met zo'n groep is dan zou slaan word ik heel waarschijnlijk zelf bruut in elkaar geschopt. |
|
quote:zoals??? changed to 'ouwe' |
|
quote: Weet ik veel, daarom vroeg ik "wat bedoel je ermee". Wie weet wat jij allemaal heb meegemaakt. |
|
Ik vind het HEEERLIJK om uitgescholden te worden Heerlijk... ik gun de mensen die mij uitschelden echt al het plezier van de wereld toe!! Als je enkel op anderen let in je leven.. tjah... Ik, Wil Schuurman |
|
Ik word het laatste jaar uitgescholden voor kale, nazi en gabber. Ik snap nog steeds niet hoe dat komt. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Niemand praat nog tegen mij op straat. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Nooit last van; als ik een staartje draag zie ik er redelijk "alledaags" uit; bijvoorbeeld op het werk enzo, met "alledaagse" kleren. Met m'n haar los, en lekkere kleren aan, durft men het denk ik niet zo snel. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: 5 keer gebroken gehad!! |
|
Ik ken de meeste scheldwoorden inmiddels wel.Ik gaer vaak niet eens meer op in.Tenzij ik al een kutbui heb Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:ahh HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Dude, hoe krijgen jullie het voor elkaar zo vaak uitgescholden te worden in het openbaar!! Als ik door de stad loop of zo heb ik nooit ergens last van, misschien zie ik er wel zo intimiderend uit dat ze niet meer durven. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 20-04-2003 12:38] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Klinkt heel bekend, of ze schelden me uit, voor o.a. kankerhoer, kanker..etc.. Heel flauw, soms zeggen ze letterlijk: "Jij hoort niet in deze maatschappij thuis." En waarom? Alleen omdat ik niet in trendy kleding loop. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
er zal vast wat gezegd worden over mij maar hoor dat nooit, ook heb ik nooit ruzie, probeer wel eens maar nee lukt niet |
|
quote: Dit geloof ik niet. Er zijn hordes mensen die niet in trendy kleding lopen, en die geen last hebben. Je gaat mij niet vertellen dat het allemaal alleen maar door je kleding komt. |
|
Kankerhoer heb ik nog nooit wel gehoord... Wel de geeikte dingen : heks,spook,satan,liedje van the addams family.. Van kleine meisjesrinsesje! Meest originele tot nu toe *gefluister*..kijk! Kelly Osborne Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
dat geloof ik ook niet nee, je moet mensen toch echt zelf wat zeggen om zon reactie te krijgen lijkt me |
|
quote: De trendy's zeggen dat, en als je me niet wil geloven, geloof je het toch lekker niet. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |