IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Opmerkingen op uiterlijkheden Vorige pagina | Volgende pagina
Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 05-09-2002 20:37 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Ik heb nogal een ragebol (haar) maar tis niet lang, toch krijg ik vaak genoeg horen dat ik het moet afknippen.

Toen ik een keer vertelde dat ik ooit es van plan was m'n haar te laten groeien vertelde de luisteraar dat-ie dan niet meer met mij wenste om te gaan.

Das raar!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 20:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 20:13 schreef Mutilator het volgende:
Dacht je dat? Ik krijg van mijn ma mijn hele leven al te horen dat ik een soort kortgeknipte kakker zou moeten zijn!

Jij ook al ..


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 05-09-2002 21:08 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik draag mijn haar meestal in een staart (om het los te dragen is het te dun voor denk ik), dus loop er redelijk "keurig" bij. Het enige waar mensen iets van zouden kunnen zeggen is een potentieel zichtbaar bandshirt.

Vroeger vond ik het wel tof om mijn middelbare schoolgenoten te laten zien dat ik "niet bij hen" hoorde, zag er toen wel wat extremer uit. Maar meer dan blikken heb ik toen ook niet gekregen (De popi's van de school kon ik alles flikken, ze durfden het gewoon niet af te straffen ).

En sinds een tijdje is bijna iedereen semi-alto, dus het woordje "alto" krijg ik niet meer naar mijn hoofd geslingerd. Wel hoor ik vaker dat ik niet zo somber moet kijken (mijn gezicht zal wel zo staan, 's morgens in de spiegel lach ik altijd, dus ik zou het niet weten ).


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-09-2002 21:11 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 14:50 schreef Rammoth het volgende:
die buitenlanders hebben een soort complot tegen mij en zeggen allemaal op dezelfde manier sssssatan!! als ze me zien...

heel irritant... zelfs al kennen ze elkaar niet zeggen ze het... zal wel in hun genen zitten ofzo

en tja, word overal aangekeken, door oudjes wat kwaadaardiger als anderen en door jongeren alsof ik gek ben

en ik word nogal buitengesloten op school omdat ik in een klas zit met allemaal arabieren...

...zucht...

als ze maar niet aan me komen vind ik alles best, behalve dat ik me behoorlijk aan ze irriteer


Hey ...? Had ik onlangs ook toen ik achter mn vriendin een kledingzaak binnenliep, zo'n noord-afrikaanse meid die heel stil maar duidelijk 'stanist' zei toen ze me kort aankeek, ben ik nie(veel te extreem daarvoor, héhé..), ze mogen t wel best denken..maar t is wel opvallend. Heeft iets te maken met religie die toch wat dieper in hun cultuur zit misschien.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 21:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zeg je niks terug dan?

Ik zou die figuren dan persoonlijk aanspreken en ze eens flink de laan uitlullen!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 05-09-2002 21:14 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 21:12 schreef Jenje het volgende:
Zeg je niks terug dan?

Ik zou die figuren dan persoonlijk aanspreken en ze eens flink de laan uitlullen!


Nou idd ja! ik ben dat toch wel zo zat! meteen *mep*


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 21:16 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm ik zal niet meteen gaan meppen, maar toch op zijn minst even melden dat ze foutr zitten


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-09-2002 21:18 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 21:12 schreef Jenje het volgende:
Zeg je niks terug dan?

Ik zou die figuren dan persoonlijk aanspreken en ze eens flink de laan uitlullen!

Moet ik moeite doen om daar op in te gaan????
Ik trek me dat niet hard genoeg aan. Als ik een dag er echt de pest in heb doe k t wel, maar ik realiseer me al lang dat een apart uiterlijk (hoewel, k droeg gewoon een zwarte LS v Axamenta (*truely satanic hé gasten )
, zwarte jeans en had mn lange regenjas aan) juist zn voordelen kan hebben. het schrikt nog steeds mensen af, vooral als ze zo reageren, en ja da's soms wel handig.
Zo liep ik na een concert eregsn in n zzaltje aan n café in Hasselt over straat met Icequeen en een vriedin van r. Een dronken houselul vraagt r de weg, had mij nie meteen gezien. Vraagt ie een zoen van de dames. Icequeen"Dat gaat meneer niet zo leuk vinden." *go girl* Ik draai me ff om en stap wat op m toe ...en weg met "ah, eh...bedankt..." hèhè

[Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 05-09-2002 21:22]


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 05-09-2002 21:21 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

ik krijg opmerkingen als deze:
DIKKE TIETUUUHHHHH!!!!!!
satan
freak
bitch
IEEEEEHHHH kijk die ogen ( als ik lensjes in heb )
jij bent eng
ik vind jouw apart
ik vind je leuk
kijk mij niet aan
enz, enz.......meestal niet echt positief maar ja als mensen die mij niet kennen mij niet leuk vinden vanwege mijn uiterlijk:
en waarom ze zo reageren weet ii niet ik zie er best wel lief uit....


luuuuuuv is in the air.........


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-09-2002 21:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 21:21 schreef mansongirl het volgende:

IEEEEEHHHH kijk die ogen ( als ik lensjes in


die zijn ook eng zulke lenzen, schrik me elke keer de pleuris als ik ze zie


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 05-09-2002 21:35 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

ik zit met een klein dilemma
volgens me moder,zus,ETC!
zie ik er niet uit als ik me kloffie aan heb
(zwart zwart en nog es zwart)
maar dat als ik gewone kleren aan heb dat alemaal meisjes naar me kijken nou zou ik dat zo niet kunnen zeggen of dat waar is.
maar volgens me moeder moet ik maar andere kleren dragen nou heb ik tegen haar gezecht dat als een meisje me leuk vind in me gewone kleren en me niet leuk vind in me metal kloffie dat dat "meisje" me dus niet waardeerd zoals ik ben en volgens me moeder is dat dus niet waar maar dat t ligt aan "t niet kenne van dit soort" of dat t ligt aan de kleren kleur etc of wat dan ook
(PS. NIET DAT IK VAN PLAN BEN OM TE GAAN LUISTEREN)
maar het zou fijn zijn om met een meisje te zijn


fear me! why?..just do it!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 05-09-2002 21:38 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Vooral het dikke tieten wordt ik schijtziek van...moeten die gratentroela's ze 'ns een dagje sjouwen



Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-09-2002 21:39 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 21:35 schreef Count het volgende:
ik zit met een klein dilemma
volgens me moder,zus,ETC!
zie ik er niet uit als ik me kloffie aan heb
(zwart zwart en nog es zwart)
maar dat als ik gewone kleren aan heb dat alemaal meisjes naar me kijken nou zou ik dat zo niet kunnen zeggen of dat waar is.
maar volgens me moeder moet ik maar andere kleren dragen nou heb ik tegen haar gezecht dat als een meisje me leuk vind in me gewone kleren en me niet leuk vind in me metal kloffie dat dat "meisje" me dus niet waardeerd zoals ik ben en volgens me moeder is dat dus niet waar maar dat t ligt aan "t niet kenne van dit soort" of dat t ligt aan de kleren kleur etc of wat dan ook
(PS. NIET DAT IK VAN PLAN BEN OM TE GAAN LUISTEREN)
maar het zou fijn zijn om met een meisje te zijn

NIe doen!! Blijf jezelf, je vindt er wel één (vooral als je nie te hard zoekt trust me) Als je je normaal gaat kleden sla misschien eentype aan de haak waarbij na korte tijd blijkt dat ze je levensstijl niet zo apprecieert. Ik heb te veel gasten zien verdraaien naar brave jongens omwille van hun vriendin: haar af, johnnyboy doordeweekse kledij triest gewoon


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 05-09-2002 21:46 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

hm sjah das wel waar
maar af en toe heb ik toch zoiets ,
dan loopt er zo'n bloed mooi wijf met een paar gozers en die zeggen dan hey slipknot
(luister ik niet eens!)


fear me! why?..just do it!


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 05-09-2002 21:47 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Krijgen jullie dan nooit es een echt leuke opmerking?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 21:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jawel hoor, van mijn lieve vriendin voortdurend, en daar gaat het me om!


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 05-09-2002 21:50 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

yep als ik in normale kleren loop BV als ik naar feestje moet van opa of oma weet ik veel wat en kom iemand dtegen dan zie je ze fluisteren (al zijn het dan niet altijd moeders mooiste)


fear me! why?..just do it!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 21:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar voel JIJ je lekker dan.

Kleding en uitstraling: dat zijn dingen die je aan doet omdat JIJ dat fijn, mooi vind.

En niemand anders, als jij je kleding laat bepalen door je ouders, dan zul je nooit onder hun bewind uitkomen.


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 05-09-2002 21:58 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

ik laad me kleding ook totaal niet bepalen als zij zecht neem dat shirt ofzo dan zeg ik neh! kijk een zwarte mooie doodshoofd


fear me! why?..just do it!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 21:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm .. kijk je moet tuurlijk ook niet gaankleden om mensen te schokken, dan laat je dingen escaleren, je kunt ook netjes in het zwart. (bijv. als je naar je opa/oma gaat, beetje respect voor ouderen siert de mens)


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 05-09-2002 22:00 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

mensen schelden me uit voor homo omdat ik altijd rondloop met shirts met daarop een plaatje van het mannelijke geslachtsdeel


No meat is sweater


Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 05-09-2002 22:01 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

vooral als ik naar feest ga BV
vorige zondag was me oma en opa 40 jaar getrouwd en ik moest een broek kopen en me ma ging mee ze zij aleen van te voren geen zwart en t moet netjes zijn!
toen heb ik maar een spijkerbroek met witte vlekken erop genomen (die ik nu gebruik als vieze werk broek)


fear me! why?..just do it!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 22:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb jij een Aarseerst T shirt ??
*reactie op infaustus*

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 05-09-2002 22:02]


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 05-09-2002 22:03 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 22:02 schreef Jenje het volgende:
Heb jij een Aarseerst T shirt ??
*reactie op infaustus*




nee maar volgensd mij zijn het hele vette t-shirts


No meat is sweater


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 22:03 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Der staat een lul op dussss


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen