IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Opmerkingen op uiterlijkheden Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-04-2003 22:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dan moet er wel heel flink gesext worden. Anders ga je om ste buurt met mijn vriendjes, in etappes houden we het veel langer vol natuurlijk!
Dit is het! Dit is de afslankmethode!!!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-04-2003 22:55 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 april 2003 22:54 schreef ghoulliette het volgende:
dan moet er wel heel flink gesext worden. Anders ga je om ste buurt met mijn vriendjes, in etappes houden we het veel langer vol natuurlijk!
Dit is het! Dit is de afslankmethode!!!!



daar zijn ook films van.


Oud Vuil.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-04-2003 22:55 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

och, het is alweer een tijdje geleden


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-04-2003 22:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 22:55 schreef webblaster wim het volgende:
daar zijn ook films van.

worden daar ook daadwerkelijk kilo's verloren dan? Hoe later in hun filmcariere hoe meer tiet eraan zit


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 23-04-2003 22:58 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 23 april 2003 22:56 schreef ghoulliette het volgende:
worden daar ook daadwerkelijk kilo's verloren dan? Hoe later in hun filmcariere hoe meer tiet eraan zit


yep, je hebt helemaal gelijk. die ron jeremy is er ook niet bepaald dun bij gebleven.


Oud Vuil.


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-04-2003 22:58 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 22:58 schreef webblaster wim het volgende:
yep, je hebt helemaal gelijk. die ron jeremy is er ook niet bepaald dun bij gebleven.


och, hij heeft een leuke baan


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 23-04-2003 23:02 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 23 april 2003 22:55 schreef Shredhead het volgende:
och, het is alweer een tijdje geleden


Trek dan eens een keer aan de bel!!!!!Je weet me te wonen



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 23-04-2003 23:06 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 22:58 schreef webblaster wim het volgende:
yep, je hebt helemaal gelijk. die ron jeremy is er ook niet bepaald dun bij gebleven.

Haha niet echt he:



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-04-2003 23:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 23:06 schreef Iskariot het volgende:
Haha niet echt he:



Ik snap niet dat ze niet iets meer tijd steken in het vinden van een knappe vent. Zoals in boogie nights


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 23-04-2003 23:14 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Mesa Boogie nights



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 23-04-2003 23:14 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 23:14 schreef ratje het volgende:
Mesa Boogie nights


LOL!


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 23-04-2003 23:15 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 23:14 schreef ratje het volgende:
Mesa Boogie nights
vak idioot


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-04-2003 23:15 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Ik wordt vaak "gothic" genoemd met m'n spijkerbroek, spijkerjack en leren jas


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-04-2003 23:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik ook, maar dan alleen van mensen die alleen metallica kennen als metalband zeg maar.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 24-04-2003 13:06 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 23 april 2003 22:00 schreef Dwaallicht het volgende:
Poepoe, jij hebt ècht een paar vooroordelen teveel. Wat een onzinnig gepraat, sorry hoor.

Ten eerste, waarom vind je kleren zo belangrijk??
Ten tweede, ik werk elke weekdag met zakenlieden en mensen in pak en dat 'lijnrecht tegenover staan' valt denk ik wel mee. Je lijkt wel een moralist die vindt dat iedereen in pak 'evil' is.
Ten derde, als een pak zo conformistisch is, ben jij dan de ultieme non-conformist? Uit je dat in je levensstijl? Of zoek je gewoon iets om tegen aan te schoppen? Als iemand black metal luistert, lang haar heeft, en een fulltime baan die hij leuk vindt en ervan houdt om in nette kleren te lopen, hoe is diegene dan een 'ultieme conformist'?


Ik wilde je niet beledigen, ik zei niet dat alle mensen geen pak zouden moeten dragen... of wacht . Ik heb niemand een conformist genoemd, ik heb alleen gezegd dat ik het conformistisch vond. En aangezien niemand mijn woorden hier op dit forum voor absolute waarheid aanziet hoef je je niet aangevallen te voelen (als dit het geval is).

Ik weet niet, mijn waarde aan kleren is niet enorm, maar ik heb bepaalde bezwaren tegen een pak, dat gewoon vanuit mijn perspectief een verraad zou zijn aan wie ik ben. Dit geld niet voor iemand anders, het is immers mijn overtuiging waar niemand iets mee te maken heeft.

Okay, Dwaallicht, misschien heb je gelijk en ben ik wel (lichtelijk ) bevooroordeeld ten opzichte van de mensen met pakken aan in de maatschappij, maar ik blijf erbij dat een pak voor mij een vreselijk iets is.

P.S. Alleen omdat ik het conformistisch vind hoeft nog niet te betekenen dat het zo "is". Of dat ik je conformistisch vind. Als alles wat ik zei universele waarheid was zou het er waarschijnlijk wat anders uitzien op deze wereld

P.P.S Ik ben niet de ultieme non-conformist, ik pas alleen altijd op in hoeverre ik de heersende moraal, regels en normen van deze moderne samenleving toe laat in mijn hersenen. Het principieel niet dragen van een pak past voor mij daarbij. Misschien is dat kinderachtig volgens jou, of verkeerd beargumenteerd maar zo is het gewoon voor mij.



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 24-04-2003 13:35 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 24 april 2003 13:06 schreef Phriar het volgende:
...Ik wilde je niet beledigen...


Jeezus, BELEDIG toch eens iemand!
Nou, als jij het niet doet, doe ik het!

Dwaallicht! Je hebt een kleine piemel!


Dit slaat nergens op.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 24-04-2003 16:35 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Persoonlijke ervaringen met de piemelgrootte van Dwaallicht he?

j/k


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-04-2003 20:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 13:06 schreef Phriar het volgende:
Ik weet niet, mijn waarde aan kleren is niet enorm, maar ik heb bepaalde bezwaren tegen een pak, dat gewoon vanuit mijn perspectief een verraad zou zijn aan wie ik ben. Dit geld niet voor iemand anders, het is immers mijn overtuiging waar niemand iets mee te maken heeft.

Dus je vindt kleren in feite gewoon erg belangrijk, en een uitdrukking/verduidelijking van 'wie je bent'?



Ik wil je graag beledigen, maar eigenlijk ben je te aardig. En Mörke krijgt zaterdag alleen nog maar malt.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2003 20:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Iemand in een pak heeft in mijn ogen altijd wat te verbergen aangezien hij zijn persoonlijkheid wil verbergen door een universele uitstraaling


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 24-04-2003 20:52 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Tering!!!!....kijkt iedereen opeens naar kleren of wat dan ook.......gaat toch om de persoonlijkheid uiteindelijk....ik kan net zo goed een gezellige avond hebben met een junkie als met een directeur


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 24-04-2003 20:54 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

mijn moeder vroeg een tijd geleden aan een vriend van mij (die een face vol piercings heeft) of hij met zijn hoofd in een gereedschapskist was gevallen


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-04-2003 20:55 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 20:47 schreef Jenje het volgende:
Iemand in een pak heeft in mijn ogen altijd wat te verbergen aangezien hij zijn persoonlijkheid wil verbergen door een universele uitstraaling

Dit suggereert dat jij met je persoonlijkheid op straat loopt.

En het suggereert ook dat je met je kleren je persoonlijkheid moet uitstralen (althans, dat jij dat met jouw kleren wil doen).


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2003 20:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 20:55 schreef Dwaallicht het volgende:
Dit suggereert dat jij met je persoonlijkheid op straat loopt.

En het suggereert ook dat je met je kleren je persoonlijkheid moet uitstralen (althans, dat jij dat met jouw kleren wil doen).
Alleen dat laatste is een juiste opmerking.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 24-04-2003 20:56 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2003 20:55 schreef Jenje het volgende:
Alleen dat laatste is een juiste opmerking.


let wel, als je als mensch op een kantoor werkt, kan je er niet in je spijkerjackie o.i.d. gaan lopen, je zal je dan toch wel een beetje moeten aanpassen IMO


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-04-2003 20:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Valt tegenwoordig reuze mee.


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen