IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Opmerkingen op uiterlijkheden Vorige pagina | Volgende pagina
Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 23-04-2003 15:00 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 14:50 schreef Jenje het volgende:
En Matt Herben!

Paaseitje?

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 23-04-2003 15:00]


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 23-04-2003 15:08 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Haast nooit. Zo nu en dan krijg ik te horen dat ik op Peter Steele lijk en toen ik in 1993 al m'n haren d'r af had gehaald noemde iedereen me ineens Phil Anselmo.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-04-2003 15:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach ja, als je in Nederland een gezonde kop hebt met ene brilletje en krullerig haar word je al snel met één of ander prutserige studentenzanger vergeleken.


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 23-04-2003 15:10 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

GUUUUUUUUUS!!!


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-04-2003 15:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht





zucht









ja


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 23-04-2003 15:12 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Damn, wat een zwaar leven moet jij hebben.
Altijd nog minder erg dat dat ze zeggen dat je op Rik Mayall lijkt


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-04-2003 15:14 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Rik Mayal is cool ...


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 23-04-2003 17:42 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

hmm daarnet liepen RdP en ik naar de bushalte en zat er wat tuig op het pleintje. Ik kreeg meteen allemaal commentaar: Waaaa moet je dat zien..BAHBAH..wat heeft ze in die tas zitten? Een doedelzak? hahaha wat een lelijk wijf.

Ik had dus een schots rokje aan..haha wat een lol..



Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 23-04-2003 17:44 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Hmmm, schotse rokjes zijn lekker (bij vrouwen dan)


I can't shoot straight unless I've had a pint!


natassja
Usericon van natassja
Posted 23-04-2003 17:45 by natassja Wijzig reactieProfiel van natassjaQuote dit bericht

maar dan vraag je er ook om


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 23-04-2003 17:46 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 17:45 schreef natassja het volgende:
maar dan vraag je er ook om


nou..volgens mij is het zelfs "in de mode" nu


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 23-04-2003 19:10 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 10:06 schreef Argentumfeles het volgende:
Ik heb een hekel aan kleren kopen, ik zal er dus ook nooit echt uitzien als een modepoppetje en ik heb ook niet echt kleren die ik als 'metal' kan omschrijven. In andere woorden, ik doe maar wat en dat vind ik best.
I love shopping! Serieus ik denk dat ik er verslaafd aan ben. Laat me geen vijf minuten een winkel binnen gaan of ik heb weer wat bij. Ik heb dus te weinig plaats in mijn kamer voor alles weg te hangen. Ik draag wel wat ik lekker zitten vind en ja misschien ben ik wel een beetje een modepoppeke. . Ik krijg ook meestal veel complimenten op mijn uiterlijk wat ik wel leuk vind. Alleen dat gegaap van mensen haat ik! Dan heb ik soms zin om te schreeuwen dat ik niet van Mars kom!


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 23-04-2003 19:12 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Bij een concert van Murderdolls. Een vriend van mij stootte een oud oma´tje aan toen ze op straat liepen. hij draait zich om en bied netjes zijn excuses aan. Het oma´tje draait zich om naar het opa´tje en zegt waar wij bij zijn:
"zie je nou wel dat zulke mensen best aardig kunnen zijn!"


Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 23-04-2003 19:33 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 0:22 schreef Dwaallicht het volgende:
'UITERLIJK BOEIT ME GEEN FUCK!!!!'



Semi ontopic: Oftewel uiterlijk is niet interessant maar discussieren over uiterlijk des te meer aangezien je post dichtheid in dit topic vrij hoog is?

Ontopic: ik krijg nooit opmerkingen maar ik draag dan ook geen "metal" kleren maar meer wat batik dingen e.d. en t-shirts met soort keltische dingen erop weet niet precies waar het vandaan komt. iniedergeval geen last van reacties (vrijwel niet).


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 23-04-2003 19:52 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 23 april 2003 19:10 schreef wild cat het volgende:
I love shopping! Serieus ik denk dat ik er verslaafd aan ben. Laat me geen vijf minuten een winkel binnen gaan of ik heb weer wat bij. Ik heb dus te weinig plaats in mijn kamer voor alles weg te hangen.

Ieuuuw.. Ik haat shoppen!
Ik snap niet hoe je zoveel kleren kan blijven kopen, ik vind bijna niks mooi.
Mijn kast is te groot voor die enkele kleren waarvan ik het merendeel al 10 jaar draag.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 23-04-2003 20:06 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

Ik hou van shoppen maar het mag niet te lang duren. Ik ga ergens binnen en zie direct of ik het leuk vind of niet, pas het even (soms zelfs niet) en pak het mee. Ik haat 'lang' shoppen. Vreselijk ! En inderdaad als ik moest wachten tot ik echt iets zou vinden wat ik echt super vind koop ik ook helemaal niks.

[Dit bericht is gewijzigd door wild cat op 23-04-2003 20:10]


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


metalfreaky
Usericon van metalfreaky
Posted 23-04-2003 20:57 by metalfreaky Wijzig reactieProfiel van metalfreakyQuote dit bericht



[Dit bericht is gewijzigd door metalfreaky op 23-04-2003 20:58]


Lies
Usericon van Lies
Posted 23-04-2003 21:00 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Ik vind het leuk kleren in m'n kast te hebben waaruit ik kan kiezen, maar ik ben zelf vaak te tam om ervoor te zorgen dat ik die keuze blijf hebben, en omdat m'n moeder nu eenmaal graag dingen wegsmijt... Binnenkort heb ik enkel nog ondergoed over


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 23-04-2003 21:02 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/





Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Lies
Usericon van Lies
Posted 23-04-2003 21:18 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Echt niet. Eerder (either way, er komt iets uit)

Weet er trouwens iemand waar ik hier ergens (Leuven/Brussel/Gent/Antwerpen) deftige bh's kan vinden?


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 23-04-2003 21:55 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

*ziet dit topic nu pas*

Okay: Middelbare school: voornamelijk 'mierentiet' en 'platteland'.

En tegewoordig vraag ik me daar tegenovergesteld of sommige gasten wel uberhaupt weten dat ik ogen heb...*rolls eyes*

Ik ben heel erg veel 'genoemd' op de basis- en middelbare school. Maar ik vond het 't niet waard om 't te onthouden.

Tegenwoordig krijg ik opmerkingen zoals 'Satanskind' en 'heks' naar m'n kop geslingerd, maar da's eerder lachwekkend als kwetsend. Wel kwetsend is als bijv. kennissen (bijv. vrienden van mijn ouders) en ook familie me vragen of ik wel es in de zon kom, en of ik ziek ben ofzow. Terwijl juist DIE mensen weten dat ik altijd bleek ben...Kheb gewoon zo'n vage huid...


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 23-04-2003 21:56 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 17:45 schreef natassja het volgende:
maar dan vraag je er ook om


And that is because of....?

De meest sexy mannen (en nu gelukkig ook vrouwen) lopen in kilts. Schotten heerschen

[Dit bericht is gewijzigd door Saphire op 23-04-2003 21:57]


cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 23-04-2003 22:00 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Om die stelling te ondersteunen moet je nu eigenlijk wat foto's van die vent met kilt uit de William Lawson reclame posten in het lang haar topic


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-04-2003 22:00 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 12:50 schreef Phriar het volgende:
Omdat het voor mij verkeerd aanvoelt, alsof ik iemand probeer te zijn die ik niet ben. Alsof een of ander vreemd persoon mijn lichaam heeft overgenomen en de echte ik wegdrukt.

Ik voel me als een lul er bij lopen met een pak aan omdat het voor mij ook een ontkenning zou zijn voor heel veel dingen die ik belangrijk vind. Sorry maar imho is een pak een ultiem conformistisch iets, het teken van de massa van managers, advocaten, zakenlieden waar ik bijna altijd (ideologisch gezien) regelrecht tegenover sta.

Poepoe, jij hebt ècht een paar vooroordelen teveel. Wat een onzinnig gepraat, sorry hoor.

Ten eerste, waarom vind je kleren zo belangrijk??
Ten tweede, ik werk elke weekdag met zakenlieden en mensen in pak en dat 'lijnrecht tegenover staan' valt denk ik wel mee. Je lijkt wel een moralist die vindt dat iedereen in pak 'evil' is.
Ten derde, als een pak zo conformistisch is, ben jij dan de ultieme non-conformist? Uit je dat in je levensstijl? Of zoek je gewoon iets om tegen aan te schoppen? Als iemand black metal luistert, lang haar heeft, en een fulltime baan die hij leuk vindt en ervan houdt om in nette kleren te lopen, hoe is diegene dan een 'ultieme conformist'?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-04-2003 22:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2003 19:33 schreef NolthuarII het volgende:
Semi ontopic: Oftewel uiterlijk is niet interessant maar discussieren over uiterlijk des te meer aangezien je post dichtheid in dit topic vrij hoog is?

Ik vind het interessant om psychologische (voor)oordelen van mensen te deconstrueren .


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen