|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hier nog 1, was op het station in Dordrecht. Ik heb ze keihard uitgelachen. Dat wijf maakte die opmerking puur om aan haar vriendinnen te laten zien hoe stoer ze wel niet was |
|
quote: ja, zoiets had ik dus ook, alleen kreeg ik toen zo'n opmerking van "uuuuh, ben jij dan travestiet ofzo" zo hopeloos echt, heb het maar opgegeven, maar was idd wel erg vermakelijk Blinded by Fear of Life... |
|
Ik wordt soms uitgemaakt voor 'langharige tekkel' (terwijl ik nog geeneens zulk lang haar heb), 'gothic' en 'wijf'..... Achja.... Ik heb meestal mijn woordje wel bij me changed to 'ouwe' |
|
Hmmm,... Het gebeurt de laatste tijd nog erg weinig.. Maar meestal: Kijk eens normaal ben je stoned of zo? Wie is er nu weer dood? Ben je een satanist? Ben je een gothic? Ben je een heks? Ben jij een elfje?(hebben al meerdere mensen gezegd dat ik op een elf lijk, vind ik best leuk ) true disco chick |
|
quote: ja, alleen als ze met een groepje zijn reageren ze dan meteen weer zo agressief echt belachelijk gewoon.... [Dit bericht is gewijzigd door The Tameless op 19-04-2003 21:30] Blinded by Fear of Life... |
|
quote: Haha, je had moeten zeggen "ja, NEUKEN?" |
|
quote: helaas verzin ik dat soort dingen meestal pas achteraf... Blinded by Fear of Life... |
|
Gewoon je kop kaal scheren(3 en/of 6 mm.) Veel mensen om me heen houden van Maria. De mensen zien de Duivel als slecht. Maar mijn schoonfamilie en familie laten me in mijn waarde, en mijn vriedin vind het alleen maar prachtig, ik werk in de beveiliging, en weiger een stropdas te dragen. Ik vroeg me baas is dit shirt ook goed(Immolation, enz enz.) ze vond het goed, als ik maar op de monitor bleef kijken, en beleefd was tegen de mensen. De meeste mensen zijn bang voor me, en denken dat ik een halve skin-head ben, word ook vaak voorgelaten in de winkel en bij kassa's, en soms krijg ik opmerkingen, maar word dan boos en maak ze met m'n klauwen af, m'n vrienden zeggen ook altijd, je weet niet wat je doet, straks dood je nog iemand, dan zeg ik, het is geen Metalhead. |
|
quote:Ach, ik zit er niet mee hoor, ze zitten bij mij in de klas, en tja.. ze zijn nu eenmaal niet slimmer. Ik geef er niets om, ik heb altijd wel wat terug te roepen. changed to 'ouwe' |
|
quote: ja, maar op een station ofzoiets is dat wat minder makkelijk Blinded by Fear of Life... |
|
quote: Gewoon de beuk erin, of gooi ze voor de trein. |
|
quote:al moorden gepleegd Heer Krieg? true disco chick |
|
"Sodemieter op vuile teringhoer" helpt ook vaak. |
|
quote: als ik zelf voor een trein gegooid wil worden wel ja... Blinded by Fear of Life... |
|
Ik had laats dat ik als een van de weinigen in de nachtbus van Wijk bij Duurstede naar Utrecht zat. Er stapten een groepje van die gabbers in (kaal hoofd, bomberjack e.d.) en die begonnen gelijk tegen me te zeggen dat ik er raar uit zag en wat voor een mongool ik wel niet was. Ik hou dan toch m'n mond meestal maar (ik heb het niet zo op vechten) anders loopt het mooi verkeerd af... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
waarom denken zoveel mensen agressief te moeten doen tegenwoordig Blinded by Fear of Life... |
|
Bij dat soort lui moet je inderdaad uitkijken. Maar bij breezers niet, die worden niet snel aggressief. |
|
quote: Ik zou het niet weten, maar je wordt er niet vrolijk van Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Metalheads houden van bier, gabbers van vechten.....achja.... changed to 'ouwe' |
|
Hehe jep, het hangt ook af van de situatie hoe je kan reageren op zulke opmerkingen. Over het algemeen is negeren het beste, maar soms is het ook zo leuk om te schelden. Nu ik nadenk heb ik heel dit jaar nog geen opmerking naar mun hoofd geslingerd gekregen, komt natuurlijk omdat ik heers |
|
quote: nou, ik ken een meisje die samen met haar vriendje tijdens het uitgaan iets tegen een paar van die breezers zeiden dat hen blijkbaar niet aanstond. Die breezersletjes zijn toen hun vriendjes erbij gaan halen en hebben haar en haar vriendje buiten opgewacht en hebben hen een paar klappen verkocht.... Blinded by Fear of Life... |
|
quote: Bijna, kan tientallen bedenken, m'n hulp is vaak op prijs gesteld, een van die body wou mij niet binnenlaten, omdat hij mijn zakken niet mocht in zien, ik dus naar binnen, hij grijpt me van achteren, pakt me vast, en dan ben ik een wilde, hij kon me niet houden, en riep anderen op, maar mocht toch mooi naar binnen. Als ze me toch de bloed onder m'n nagels halen. |
|
Meestal negeer ik mensen die opmerkingen maken of ruzie zoeken, dat helpt meestal het beste. Gisteren zei ik wel tegen iemand dat hij op moest passen en toen hij vroeg waarom antwoordde ik dat ik nogal gevaarlijk ben, maar werd niet erg serieus genomen. |
|
quote: Blijven oefenen, op een keer zijn ze wel bang voor je Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |