IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Opmerkingen op uiterlijkheden Vorige pagina | Volgende pagina
The Tameless
Bright Eyes...
Usericon van The Tameless
Posted 19-04-2003 21:22 by The Tameless Wijzig reactieProfiel van The TamelessQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 21:19 schreef Morbidaeth het volgende:
I know, ik had het over mezelf


ooow, daaaaaaaan


Blinded by Fear of Life...


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 19-04-2003 21:23 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 21:07 schreef The Tameless het volgende:
Een stelletje breezahsletten hebben me alleen een keer spottend gevraagd of ik nou een jongen was of een meisje......stomme dozen


Hier nog 1, was op het station in Dordrecht.
Ik heb ze keihard uitgelachen.
Dat wijf maakte die opmerking puur om aan haar vriendinnen te laten zien hoe stoer ze wel niet was


The Tameless
Bright Eyes...
Usericon van The Tameless
Posted 19-04-2003 21:26 by The Tameless Wijzig reactieProfiel van The TamelessQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 21:23 schreef NecRomantica het volgende:
Hier nog 1, was op het station in Dordrecht.
Ik heb ze keihard uitgelachen.
Dat wijf maakte die opmerking puur om aan haar vriendinnen te laten zien hoe stoer ze wel niet was


ja, zoiets had ik dus ook, alleen kreeg ik toen zo'n opmerking van "uuuuh, ben jij dan travestiet ofzo"
zo hopeloos echt, heb het maar opgegeven, maar was idd wel erg vermakelijk


Blinded by Fear of Life...


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 19-04-2003 21:27 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Ik wordt soms uitgemaakt voor 'langharige tekkel' (terwijl ik nog geeneens zulk lang haar heb), 'gothic' en 'wijf'..... Achja.... Ik heb meestal mijn woordje wel bij me


changed to 'ouwe'


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 19-04-2003 21:28 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

Hmmm,...

Het gebeurt de laatste tijd nog erg weinig..

Maar meestal:

Kijk eens normaal

ben je stoned of zo?

Wie is er nu weer dood?

Ben je een satanist?

Ben je een gothic?

Ben je een heks?

Ben jij een elfje?(hebben al meerdere mensen gezegd dat ik op een elf lijk, vind ik best leuk )


true disco chick


The Tameless
Bright Eyes...
Usericon van The Tameless
Posted 19-04-2003 21:30 by The Tameless Wijzig reactieProfiel van The TamelessQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 21:27 schreef dzouwe het volgende:
Ik wordt soms uitgemaakt voor 'langharige tekkel' (terwijl ik nog geeneens zulk lang haar heb), 'gothic' en 'wijf'..... Achja.... Ik heb meestal mijn woordje wel bij me


ja, alleen als ze met een groepje zijn reageren ze dan meteen weer zo agressief
echt belachelijk gewoon....

[Dit bericht is gewijzigd door The Tameless op 19-04-2003 21:30]


Blinded by Fear of Life...


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 19-04-2003 21:32 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 21:26 schreef The Tameless het volgende:
ja, zoiets had ik dus ook, alleen kreeg ik toen zo'n opmerking van "uuuuh, ben jij dan travestiet ofzo"
zo hopeloos echt, heb het maar opgegeven, maar was idd wel erg vermakelijk


Haha, je had moeten zeggen "ja, NEUKEN?"


The Tameless
Bright Eyes...
Usericon van The Tameless
Posted 19-04-2003 21:34 by The Tameless Wijzig reactieProfiel van The TamelessQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 21:32 schreef NecRomantica het volgende:
Haha, je had moeten zeggen "ja, NEUKEN?"



helaas verzin ik dat soort dingen meestal pas achteraf...


Blinded by Fear of Life...


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 19-04-2003 21:35 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Gewoon je kop kaal scheren(3 en/of 6 mm.)
Veel mensen om me heen houden van Maria.
De mensen zien de Duivel als slecht.
Maar mijn schoonfamilie en familie laten me in mijn waarde, en mijn vriedin vind het alleen maar prachtig, ik werk in de beveiliging, en weiger een stropdas te dragen. Ik vroeg me baas is dit shirt ook goed(Immolation, enz enz.) ze vond het goed, als ik maar op de monitor bleef kijken, en beleefd was tegen de mensen. De meeste mensen zijn bang voor me, en denken dat ik een halve skin-head ben, word ook vaak voorgelaten in de winkel en bij kassa's, en soms krijg ik opmerkingen, maar word dan boos en maak ze met m'n klauwen af, m'n vrienden zeggen ook altijd, je weet niet wat je doet, straks dood je nog iemand, dan zeg ik, het is geen Metalhead.


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 19-04-2003 21:37 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 21:30 schreef The Tameless het volgende:
ja, alleen als ze met een groepje zijn reageren ze dan meteen weer zo agressief
echt belachelijk gewoon....
Ach, ik zit er niet mee hoor, ze zitten bij mij in de klas, en tja.. ze zijn nu eenmaal niet slimmer. Ik geef er niets om, ik heb altijd wel wat terug te roepen.


changed to 'ouwe'


The Tameless
Bright Eyes...
Usericon van The Tameless
Posted 19-04-2003 21:43 by The Tameless Wijzig reactieProfiel van The TamelessQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 21:37 schreef dzouwe het volgende:
Ach, ik zit er niet mee hoor, ze zitten bij mij in de klas, en tja.. ze zijn nu eenmaal niet slimmer. Ik geef er niets om, ik heb altijd wel wat terug te roepen.


ja, maar op een station ofzoiets is dat wat minder makkelijk


Blinded by Fear of Life...


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 19-04-2003 21:45 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 21:43 schreef The Tameless het volgende:
ja, maar op een station ofzoiets is dat wat minder makkelijk


Gewoon de beuk erin, of gooi ze voor de trein.


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 19-04-2003 21:49 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 21:45 schreef Heer Krieg het volgende:
Gewoon de beuk erin, of gooi ze voor de trein.
al moorden gepleegd Heer Krieg?


true disco chick


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 19-04-2003 21:49 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

"Sodemieter op vuile teringhoer" helpt ook vaak.


The Tameless
Bright Eyes...
Usericon van The Tameless
Posted 19-04-2003 21:52 by The Tameless Wijzig reactieProfiel van The TamelessQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 21:49 schreef NecRomantica het volgende:
"Sodemieter op vuile teringhoer" helpt ook vaak.


als ik zelf voor een trein gegooid wil worden wel ja...


Blinded by Fear of Life...


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 19-04-2003 21:54 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik had laats dat ik als een van de weinigen in de nachtbus van Wijk bij Duurstede naar Utrecht zat. Er stapten een groepje van die gabbers in (kaal hoofd, bomberjack e.d.) en die begonnen gelijk tegen me te zeggen dat ik er raar uit zag en wat voor een mongool ik wel niet was. Ik hou dan toch m'n mond meestal maar (ik heb het niet zo op vechten) anders loopt het mooi verkeerd af...


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


The Tameless
Bright Eyes...
Usericon van The Tameless
Posted 19-04-2003 21:55 by The Tameless Wijzig reactieProfiel van The TamelessQuote dit bericht

waarom denken zoveel mensen agressief te moeten doen tegenwoordig


Blinded by Fear of Life...


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 19-04-2003 21:56 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Bij dat soort lui moet je inderdaad uitkijken. Maar bij breezers niet, die worden niet snel aggressief.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 19-04-2003 21:58 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 19 april 2003 21:55 schreef The Tameless het volgende:
waarom denken zoveel mensen agressief te moeten doen tegenwoordig


Ik zou het niet weten, maar je wordt er niet vrolijk van


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 19-04-2003 21:58 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

Metalheads houden van bier, gabbers van vechten.....achja....


changed to 'ouwe'


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 19-04-2003 22:03 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

Hehe jep, het hangt ook af van de situatie hoe je kan reageren op zulke opmerkingen. Over het algemeen is negeren het beste, maar soms is het ook zo leuk om te schelden.
Nu ik nadenk heb ik heel dit jaar nog geen opmerking naar mun hoofd geslingerd gekregen, komt natuurlijk omdat ik heers


The Tameless
Bright Eyes...
Usericon van The Tameless
Posted 19-04-2003 22:03 by The Tameless Wijzig reactieProfiel van The TamelessQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 21:56 schreef NecRomantica het volgende:
Bij dat soort lui moet je inderdaad uitkijken. Maar bij breezers niet, die worden niet snel aggressief.


nou, ik ken een meisje die samen met haar vriendje tijdens het uitgaan iets tegen een paar van die breezers zeiden dat hen blijkbaar niet aanstond. Die breezersletjes zijn toen hun vriendjes erbij gaan halen en hebben haar en haar vriendje buiten opgewacht en hebben hen een paar klappen verkocht....


Blinded by Fear of Life...


Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 19-04-2003 22:04 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2003 21:49 schreef pale enchantress het volgende:
al moorden gepleegd Heer Krieg?


Bijna, kan tientallen bedenken, m'n hulp is vaak op prijs gesteld, een van die body wou mij niet binnenlaten, omdat hij mijn zakken niet mocht in zien, ik dus naar binnen, hij grijpt me van achteren, pakt me vast, en dan ben ik een wilde, hij kon me niet houden, en riep anderen op, maar mocht toch mooi naar binnen. Als ze me toch de bloed onder m'n nagels halen.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 19-04-2003 22:04 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Meestal negeer ik mensen die opmerkingen maken of ruzie zoeken, dat helpt meestal het beste. Gisteren zei ik wel tegen iemand dat hij op moest passen en toen hij vroeg waarom antwoordde ik dat ik nogal gevaarlijk ben, maar werd niet erg serieus genomen.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 19-04-2003 22:06 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 19 april 2003 22:04 schreef B6R6A6M het volgende:
Meestal negeer ik mensen die opmerkingen maken of ruzie zoeken, dat helpt meestal het beste. Gisteren zei ik wel tegen iemand dat hij op moest passen en toen hij vroeg waarom antwoordde ik dat ik nogal gevaarlijk ben, maar werd niet erg serieus genomen.


Blijven oefenen, op een keer zijn ze wel bang voor je


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen