|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoezo??? zie jij er dan zoo buitensporig uit dan |
|
quote: nee, ik hoop in elk geval van niet. sommigen denken van wel. |
|
quote: Misschien moeten we maar respecteren dat we vieze, vuile, stinkende, verslaafde, langharige, werkschuw achtige mensen zijn.. |
|
Ik was gisteren op stap als kakker en iedereen (echt iedereen die het nodig vond om mij aan te spreken) noemde mij een hockyer! Maar als ik er evil bij loop krijg ik bijna nooit een opmerking. Typisch dat ik als kakker (veel) meer opmerkingen krijg. |
|
quote: wat is er mis met een hockeyer? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
''evil'' ? Trieste gast |
|
quote: hehe hockyer, "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik zie er uit als een VisCom-er. Ik krijg nooit opmerkingen, wel altijd ruzie... Dit slaat nergens op. |
|
quote: Je wil niet weten hoe evil ik kan zijn |
|
Het enige waar ik wel eens opmerkingen over krijg is over mijn kapsel, maar dat is het dan. |
|
quote: Wat wil je; t ziet er ook nie uit ook hoor!!! igg.. |
|
weet ik |
|
Tegen mij zeggen ze altijd dat ik verveeld of boos kijk |
|
quote: hehehe, tegen mij ook!!! |
|
quote: Misschien is het ook zo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nee |
|
opmerkingen genoeg... wijf, satan (of zoals sommige mensen het plachten te zeggen: shittan) junk, lijk, meer vage opmerkingen over dat ik naar de kapper moet... maar boeie, mensen zijn gewoon dom one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: |
|
quote: Euhm... Dussuh, resumerend, loop je sinds je afgestudeerd bent (al?) en werkt alleen nog maar in overhemden en pantalons? En, inderdaad, de reacties die je oproept heb je mede aan je 'algehele uitstraling' te danken maar het ligt denk ik vooral aan het publiek. Maar, ik ga mijn kledingstijl niet afstemmen op mensen die daar eventueel geprovoceerd door zouden kunnen raken. Wat wil je trouwens aantonen met de mededeling dat jij nooit opmerkingen kreeg en dat als dat wel zo is dat dat aan je uitstraling ligt? Dat jij blijkbaar toch een gereformeerd uiterlijk hebt Of dat jij zo'n brave jongen bent misschien quote: Dus? Wat als de mensen die dat roepen nu echt menen? Ik heb er geen moeite mee, hebben we bijv. op ZM dankzij die figuren foto's waar we smakelijk om kunnen lachen Ik betwijfel trouwens in welke mate het principe 'je afzetten tegen de trendies' iemands kledingstijl bepaalt. Lijkt mij hooguit onder pubers doorslaggevend. EDIT --> QYUOTE? [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 21-04-2003 0:17] |
|
trends interesseren me geen fuck, maar ik loop wel in merk kleding omdat het gewoon goed zit. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: GORE POSER!!! Je moet in ranzige zeemanbroeken lopen met zwarte afgedragen t-shirts en verrotte kisten, anders ben je gewoon niet true |
|
quote: hahaha, heb gelukkig nooit gezegd dat ik "true" was of nu ben "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Hmmm dat kan... ik loop in niet merk kleding en dat zit ook best ok Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Lul je er maar onderuit! *schrap!* Ik ben trouwens ook totaal niet true.. Ben ook wel te betrappen op merkkleding, zowel sportief als net. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |