IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Auteur:
Topic : Opmerkingen op uiterlijkheden Vorige pagina | Volgende pagina
Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 20-04-2003 16:12 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

Ik krijg af en toe ook wel eens wat negatieve opmerkingen of rare blikken over m'n uiterlijk naar me toe gesmeten. Eerlijk gezegd kan ik er meestal wel om lachen. Meestal zien die personen er nog belachelijker uit, zodat het hilarisch wordt.



[Dit bericht is gewijzigd door Bonnie op 20-04-2003 16:13]




ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 20-04-2003 16:26 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 20 april 2003 16:12 schreef Bonnie het volgende:
Ik krijg af en toe ook wel eens wat negatieve opmerkingen of rare blikken over m'n uiterlijk naar me toe gesmeten. Eerlijk gezegd kan ik er meestal wel om lachen. Meestal zien die personen er nog belachelijker uit, zodat het hilarisch wordt.




Hoezo??? zie jij er dan zoo buitensporig uit dan



Bonnie
YEAH
Usericon van Bonnie
Posted 20-04-2003 16:42 by Bonnie Wijzig reactieProfiel van BonnieQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 16:26 schreef ratje het volgende:
Hoezo??? zie jij er dan zoo buitensporig uit dan


nee, ik hoop in elk geval van niet. sommigen denken van wel.




ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 20-04-2003 17:35 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 20 april 2003 16:42 schreef Bonnie het volgende:
nee, ik hoop in elk geval van niet. sommigen denken van wel.


Misschien moeten we maar respecteren dat we vieze, vuile, stinkende, verslaafde, langharige, werkschuw achtige mensen zijn..



joeri
Usericon van joeri
Posted 20-04-2003 18:22 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

Ik was gisteren op stap als kakker en iedereen (echt iedereen die het nodig vond om mij aan te spreken) noemde mij een hockyer!

Maar als ik er evil bij loop krijg ik bijna nooit een opmerking. Typisch dat ik als kakker (veel) meer opmerkingen krijg.


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-04-2003 18:23 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 18:22 schreef joeri het volgende:
Ik was gisteren op stap als kakker en iedereen (echt iedereen die het nodig vond om mij aan te spreken) noemde mij een hockyer!

Maar als ik er evil bij loop krijg ik bijna nooit een opmerking. Typisch dat ik als kakker (veel) meer opmerkingen krijg.


wat is er mis met een hockeyer?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Beastial Blasphemer
Usericon van Beastial Blasphemer
Posted 20-04-2003 18:23 by Beastial Blasphemer Wijzig reactieProfiel van Beastial BlasphemerQuote dit bericht

''evil'' ?



Trieste gast


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 20-04-2003 18:23 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 18:22 schreef joeri het volgende:
Ik was gisteren op stap als kakker en iedereen (echt iedereen die het nodig vond om mij aan te spreken) noemde mij een hockyer!

Maar als ik er evil bij loop krijg ik bijna nooit een opmerking. Typisch dat ik als kakker (veel) meer opmerkingen krijg.



hehe hockyer,


"This one is older than shit, heavier than time!"


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 20-04-2003 18:25 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik zie er uit als een VisCom-er.

Ik krijg nooit opmerkingen, wel altijd ruzie...


Dit slaat nergens op.


joeri
Usericon van joeri
Posted 20-04-2003 18:27 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 18:23 schreef Beastial Blasphemer het volgende:
''evil'' ?




Je wil niet weten hoe evil ik kan zijn


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 20-04-2003 23:46 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Het enige waar ik wel eens opmerkingen over krijg is over mijn kapsel, maar dat is het dan.


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 20-04-2003 23:58 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 20 april 2003 23:46 schreef Shredhead het volgende:
Het enige waar ik wel eens opmerkingen over krijg is over mijn kapsel, maar dat is het dan.


Wat wil je; t ziet er ook nie uit ook hoor!!!
igg..



Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 21-04-2003 0:01 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

weet ik


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 21-04-2003 0:02 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Tegen mij zeggen ze altijd dat ik verveeld of boos kijk


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 21-04-2003 0:04 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 21 april 2003 0:02 schreef Asherah het volgende:
Tegen mij zeggen ze altijd dat ik verveeld of boos kijk


hehehe, tegen mij ook!!!



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-04-2003 0:04 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 0:02 schreef Asherah het volgende:
Tegen mij zeggen ze altijd dat ik verveeld of boos kijk


Misschien is het ook zo


"This one is older than shit, heavier than time!"


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 21-04-2003 0:07 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Nee


Sater
Usericon van Sater
Posted 21-04-2003 0:12 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

opmerkingen genoeg...
wijf, satan (of zoals sommige mensen het plachten te zeggen: shittan) junk, lijk, meer vage opmerkingen over dat ik naar de kapper moet...
maar boeie, mensen zijn gewoon dom


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 21-04-2003 0:14 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 21 april 2003 0:12 schreef Sater het volgende:
opmerkingen genoeg...
wijf, satan (of zoals sommige mensen het plachten te zeggen: shittan) junk, lijk, meer vage opmerkingen over dat ik naar de kapper moet...
maar boeie, mensen zijn gewoon dom





Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-04-2003 0:15 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2003 13:13 schreef Dwaallicht het volgende:
Kijk, ik heb ook jaren in metalkleren rondgelopen. Ik kreeg bijna nooit opmerkingen. Het zijn ook gewoon de blikken die je anderen toewerpt en je algehele uitstraling, die reacties oproepen.


Euhm... Dussuh, resumerend, loop je sinds je afgestudeerd bent (al?) en werkt alleen nog maar in overhemden en pantalons?

En, inderdaad, de reacties die je oproept heb je mede aan je 'algehele uitstraling' te danken maar het ligt denk ik vooral aan het publiek. Maar, ik ga mijn kledingstijl niet afstemmen op mensen die daar eventueel geprovoceerd door zouden kunnen raken.

Wat wil je trouwens aantonen met de mededeling dat jij nooit opmerkingen kreeg en dat als dat wel zo is dat dat aan je uitstraling ligt? Dat jij blijkbaar toch een gereformeerd uiterlijk hebt Of dat jij zo'n brave jongen bent misschien

quote:

En natuurlijk is het lekker veilig om je af te zetten tegen 'de trendies' zodat je lekker in je heksenhoervleermuis-hokje de metalsche rebel kunt blijven spelen en kunt roepen 'ik geef geen fuck om uiterlijk!' (gek genoeg is dat vaak een argument van de bizarst opgetuigde types).


Dus? Wat als de mensen die dat roepen nu echt menen?

Ik heb er geen moeite mee, hebben we bijv. op ZM dankzij die figuren foto's waar we smakelijk om kunnen lachen

Ik betwijfel trouwens in welke mate het principe 'je afzetten tegen de trendies' iemands kledingstijl bepaalt. Lijkt mij hooguit onder pubers doorslaggevend.

EDIT --> QYUOTE?

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 21-04-2003 0:17]


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-04-2003 0:17 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

trends interesseren me geen fuck, maar ik loop wel in merk kleding omdat het gewoon goed zit.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-04-2003 0:18 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 0:17 schreef 0Tolerence het volgende:
trends interesseren me geen fuck, maar ik loop wel in merk kleding omdat het gewoon goed zit.


GORE POSER!!!

Je moet in ranzige zeemanbroeken lopen met zwarte afgedragen t-shirts en verrotte kisten, anders ben je gewoon niet true



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 21-04-2003 0:19 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 0:18 schreef Snaack het volgende:
GORE POSER!!!

Je moet in ranzige zeemanbroeken lopen met zwarte afgedragen t-shirts en verrotte kisten, anders ben je gewoon niet true




hahaha, heb gelukkig nooit gezegd dat ik "true" was of nu ben


"This one is older than shit, heavier than time!"


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 21-04-2003 0:22 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 21 april 2003 0:17 schreef 0Tolerence het volgende:
trends interesseren me geen fuck, maar ik loop wel in merk kleding omdat het gewoon goed zit.


Hmmm dat kan... ik loop in niet merk kleding en dat zit ook best ok


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 21-04-2003 0:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2003 0:19 schreef 0Tolerence het volgende:
hahaha, heb gelukkig nooit gezegd dat ik "true" was of nu ben


Lul je er maar onderuit!

*schrap!*

Ik ben trouwens ook totaal niet true.. Ben ook wel te betrappen op merkkleding, zowel sportief als net.


Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen