|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
JASSES [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 23-04-2003 22:03] No meat is sweater |
|
quote: Ja hey! Wel doen dan! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Nette pakken zijn de ultieme vorm van hypocrisie... 'je moet wel in pak komen'. Sodestraal op wat maakt het nou uit hoe je komt. Kledingvoorschriften zijn echt bullshit... Als ik een feessie heb kom ik zoals ik zelf wil en niet zoals iedereen van mij verwacht dat ik kom. Ik heb al zo vaak in een metal kloffie in trance tenten gezeten (enigste tenten die zo laat s'nachts open zijn...) en dan krijg ik nooit vervelende opmerkingen (of het komt door het bier ) en net zo vaak in metal kleding op feestjes van oude mensen, bruiloften enzo... Normale mensen vinden dat best, de anderen moeten niet zeiken. Doe lekker wat je zelf wilt! In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
|
ik heb en pak en dat zit heeerlijk draag er gewoon mijn half hoge boots onder en een shirt ipv overhemd en GEEN stropdas |
|
quote: Ik vind echt niks, volgens mij typ ik het verkeerd ofzo |
|
Ik wil een bloot foto van Henkka! |
|
ik wil een bloot foto van jou en die wil i kzelf maken |
|
quote: Ogenblikje |
|
quote: Typ in bij google: "William Lawson" kilt "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
quote: Stropdassen zitten irritant strak om de nek.... en de meeste zijn ook behoorlijk lelijk! Ik vind alle ruitjes- en streepjesoverhemden trouwens ook behoorlijk lelijk. Pakken zijn tof, maar een kantoorkloffie moet het niet worden, nee. |
|
quote: psies ik draag het ook niet vaak, alleen als ik er zin in heb |
|
quote: ik denk dat jij dat niet wilt |
|
quote: jawel hoor ik zal je eerst losmaken voordat ik de foto maak, ok? [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 23-04-2003 22:30] |
|
quote: Thank you |
|
quote: @schreddie: jij bent DRONKEN! |
|
quote: nee: ik heb smaak! |
|
Er zijn al genoeg blootfoto's van mij op deze planeet |
|
quote: oewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww!!!!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: dennis@triple7.nl |
|
Ik wist wel dat die linkse iets voor Vampie was |
|
quote: genoeg zegt natuurlijk niet dat ze er zijn. En al helemaal niet online natuurlijk |
|
quote: dan moet ik ze dus maken |
|
quote: Als ik 58 kilo weeg mag jij blootfoto's van mij maken |
|
quote: dan sexen we die kilo's er samen af |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |