|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Veel D66 stemmers hier, plus één voor mij. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Alle metalheads denken de extra 6 er gewoon bij. |
|
Heb inderdaad ook D66 mijn stem gegeven... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Nee, SP hier. |
|
Is er een partij die de identificatieplicht bij het stemmen weer wil terugdraaien? Waardeloze maatregel en het heeft geen invloed op de opkomst dat je bij elk stemburo in je gemeente kunt gaan stemmen. |
|
je moet alitjd je ID bij je hebben, dus dit is weer gezeur om niks... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: + 1 |
|
Zo nauw luistert het bovendien ook niet, er wordt een zeer vluchtige blik op geworpen en klaar is Kees. Ik kon zelfs met een kopietje terecht, daar mijn paspoort zich momenteel bij een ambassade bevindt. |
|
VVD |
|
quote:Ik stoor mij eraan. Sorry hoor, ik hou erover op. Hebben ze bij jullie gordijntjes voor de stemhokjes of niet? Schijnt wel te moeten, maar hier heb ik ze de vorige keer niet gezien. |
|
Zijn er ook mensen op dit forum die niet gaan stemmen. Kun je dan ook aangeven waarom je niet bent gaan stemmen. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
geen gordijntjes gezien. wel duidelijke grote pamfletten dat je niet met meer dan 1 persoon zo'n hokje in mag, afstand bewaren etc etc. ff kratje bier halen zo voor het feest van de PVV vanaaf Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ik heb wel eens niet gestemd, laatste keer omdat ik het vergeten was, ervoor omdat ik in het buitenland zat. Maar probeer altijd te stemmen. Boeiender |
|
quote: Niet gezien....... tenzij je doelt op de jurken van de oude taarten van het stemlokaal Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Gelukkig geen gordijntjes, de politiek associeer ik zo al genoeg met een poppenkast. Bareuh... |
|
quote: |
|
Groenlinks |
|
VVD |
|
CU en ik stel voor geen gediscussier hiermee over, heb trouwens al eerder gezegd CU mja |
|
SP |
|
quote: Dat doe je toch niet? |
|
:') Verrassend triviaal |
|
quote: doe nou niet, hij zit niet zo lekker in zijn vel Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Dus door jezelf nog een keer te herhalen wil je voorkomen dat we het hier opnieuw over gaan hebben? He shit, nu trap ik er toch weer in. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |