IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Balk wordt weer president (politiek topic) Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-06-2010 1:21 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 9 juni 2010 1:19 schreef ProgTon het volgende:
sorry Mottighaerd, je hebt nogal gelijk, mja het begon dus bij het feit dat ik CU stem wel politiek . Kan er eigenlijk wenig aan doen er kwam response op etc, en nu zitten we in de seksschandalen tja


Hehe, psies, ik ben tegen religie in politiek, en legde uit waarom onder andere.... Sowwy.


Boeiender


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 09-06-2010 1:32 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 9 juni 2010 1:19 schreef MR. N het volgende:
Blijft het feit dat als mensen pretenderen voor en door god te spreken, en dan zoiets doen, dat ze dan erg hard vallen natuurlijk.


Het onderstreept maar weer eens dat het geloof een lachertje is. Types die de hele dag over goed en kwaad lopen te prediken en zelf achter de schermen kleine jongetjes in hun kont neuken. Zelfs de duivel in eigen persoon had het niet kunnen verzinnen zo ziek.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 09-06-2010 1:37 by flebbie Profiel van flebbiehttp://www.dopedezign.nl

Goed terug naar de politiek:

Het valt me op dat die christenhonden altijd standaard CDA of CU stemmen, ongeacht wat er in het programma staat, vaak weten ze dat niet eens. Kwalijke zaak.


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 09-06-2010 1:48 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

twijfel nog tussen D66 en Groen Links....


drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 09-06-2010 2:56 by drdennuz Profiel van drdennuzhttp://www.myspace.com/scionics

quote:
Op 9 juni 2010 0:55 schreef ProgTon het volgende:
Indoctrineren vind ik een wat zwaar woord eigenlijk. Maar goed ik denk toch dat het geen kwaad kan er wat over te vertellen.
Bovendien moet een mens uiteindelijk zelf beslissen of ze er iets mee doen of niet. Daarom snap ik het punt niet zo dat het verderfelijk is.
Er staat zelfs in de Bijbel dat er een vrije wil is in de mens.

En ik zie het probleem eigenlijk niet heel erg, als je je kind naar een openbare school wilt sturen prima toch? Als een ouder een kind naar een Christelijke school wilt sturen? prima toch.

Ik zie dat meer als het voordeel van een democratie.






In Nederland is het zeer belangrijk dat leerlingen onderwijs krijgen... dat heeft geen fuck met vrijheid te maken dat is een verplichting....

Het feit dat er dan toch stromingen moeten zijn vind ik raar.. sterker nog is raar... Je hebt hier de vrijheid om scholen te stichten naar je eigen ideaalbeeld en we zagen allemaal hoe goed dat ging toen de islam dit ging doen... Het feit dat het mag zorgt ervoor dat er groot kwaliteitsverschil is in het onderwijs.

Zodoende ben ik voor een vorm van onderwijs en dat is een openbare vorm van onderwijs.. Ouders die gelovig zijn sleuren hun kids toch wel mee de kerk in op zondag of ze nou willen of niet... mochten ze het niet willen bespaar ze de blabla doordeweeks dan.

Ik zat zelf op een christelijke voortgezet onderwijs school en daar werd er een potje van gemaakt bij godsdienst... Alle geloven werden inderdaad besproken, maar we moesten ons wel realiseren dat iedereen achterlijk was behalve een christen.. dat heeft niks met vrijheid te maken maar wel degelijk met indoctrineren, hoe zwaar jij het ook vind klinken.

[Dit bericht is gewijzigd door drdennuz op 09-06-2010 3:00]


Jeunis
En het leeft nog steeds.
Usericon van Jeunis
Posted 09-06-2010 8:04 by Jeunis Profiel van Jeunishttp://www.iconsofbrutality.com

quote:
Op 8 juni 2010 22:58 schreef kwelgeest het volgende:
Veel linkse honden hier.
Leg mij eens uit wat er mis is met de VVD.

Ik kan hier wel een hele opsomming over maken. Een aantal punten:

De VVD is voor marktwerking in de publieke sector, terwijl de markt gewoon funest is in deze sector, met als grote voorbeeld de thuiszorg en de postmarkt.

De VVD durft de hypotheekrente-aftrek niet aan te pakken, dat is gewoon een verkapte subsidie voor villa's.

De VVD doet te weinig voor kleine ondernemers. Ze willen niet dat ondernemers naar draagkracht diverse verzekeringspremies betalen om maar eens wat te noemen.

De VVD verlaagd weliswaar de belastingen, vooral ok weer voor de rijken. Maar de kosten voor zorg worden weer een stuk hoger. Chronische zieken en ouderen worden hier de dupe van.

De VVD wil de huren fors verhogen.

De VVD wil niet dat de veroorzakers van de crisis de rekening betalen, deze legt men gewoon keihard neer bij de burger.

En zo kan ik nog wel 1001 dingen verzinnen wat er mis is aan de VVD. De hardwerkende burger, zoals de agent, de postbode, de zorgmedewerker, de schoonmaker, de ZZP'er, de kleine ondernemer, de fabrieksmedewerker, de bouwvakker en ga zo maar door hebben absoluut geen profijt van het VVD-beleid, mocht deze er daadwerkelijk komen.

Daarom alleen al stem ik SP.



Silence
Usericon van Silence
Posted 09-06-2010 8:07 by Silence Profiel van Silence

Veel Sp/D66 lieden hier, goede zaak.


Silence
Usericon van Silence
Posted 09-06-2010 8:10 by Silence Profiel van Silence

quote:
Op 9 juni 2010 1:37 schreef flebbie het volgende:
Goed terug naar de politiek:

Het valt me op dat die christenhonden altijd standaard CDA of CU stemmen, ongeacht wat er in het programma staat, vaak weten ze dat niet eens. Kwalijke zaak.
Jup, vind ik ook. Sowieso zou religie geschrapt mogen worden uit de politiek van mij. Dan gaan ze misschien nadenken achter welke standpunten ze daadwerkelijk staan.

En over de geloof-schooldiscussie: Op basisschool niks over geloof, op middelbare school 'godsdienst' waarbij alle geloven evenredig aan bod komen. Daar ben ik wel voor.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 09-06-2010 8:11 by Dentz Profiel van Dentz

quote:
Op 9 juni 2010 1:37 schreef flebbie het volgende:
Goed terug naar de politiek:

Het valt me op dat die christenhonden altijd standaard CDA of CU stemmen, ongeacht wat er in het programma staat, vaak weten ze dat niet eens. Kwalijke zaak.

Daarom ook de topic titel.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2010 8:17 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Het gaat Groen links worden. (twijfelde verder ook over D'66)..


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-06-2010 8:44 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 9 juni 2010 8:17 schreef attila_de_hun het volgende:
Het gaat Groen links worden. (twijfelde verder ook over D'66)..


Ik twijfel tussen die twee en SP, ben er nog niet helemaal uit.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2010 8:48 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 9 juni 2010 8:44 schreef MMayo het volgende:
Ik twijfel tussen die twee en SP, ben er nog niet helemaal uit.


Nog een dag de tijd om er over na te denken


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-06-2010 8:55 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Stemwijzer en ik komen uit op Lijst 17. Nog nooit van gehoord.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-06-2010 8:57 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

CU, PVV, TON

zucht ..


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 09-06-2010 8:58 by 1i1ith Profiel van 1i1ith

Femke heeft iig mijn stem al binnen



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-06-2010 9:00 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 9 juni 2010 8:48 schreef attila_de_hun het volgende:
Nog een dag de tijd om er over na te denken


Ghehe nee een kwartiertje nog, dan loop ik richting stemding. Kan onderweg nog wel even met mezelf in discussie


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-06-2010 9:44 by M. Profiel van M.

Na snel nog wat programma's te hebben vergeleken wordt het voor mij toch echt D'66.

Verder hoop ik op een grote VVD en Groen Links heeft ook mijn sympathie. Ik hoop dus op een zeer moderne, liberale coalitie. Voor het eerst een regering zonder de "C" én zonder een rode kleur. Wat zou ik dat mooi vinden...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 09-06-2010 9:49 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 9 juni 2010 9:44 schreef M. het volgende:
Na snel nog wat programma's te hebben vergeleken wordt het voor mij toch echt D'66.




Nee dat kan ik wel begrijpen , maar hier word het toch VVD.

quote:

Verder hoop ik op een grote VVD en Groen Links heeft ook mijn sympathie. Ik hoop dus op een zeer moderne, liberale coalitie. Voor het eerst een regering zonder de "C" én zonder een rode kleur. Wat zou ik dat mooi vinden...


Niet heel verkeerd natuurlijk.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 09-06-2010 9:50 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

GL heeft zojuist GL gestemd .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 09-06-2010 9:52 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 9 juni 2010 8:04 schreef Jeunis het volgende:
Ik kan hier wel een hele opsomming over maken. Een aantal punten:

De VVD is voor marktwerking in de publieke sector, terwijl de markt gewoon funest is in deze sector, met als grote voorbeeld de thuiszorg en de postmarkt.
Ow? Volgens mij heb ik nu de keus door wie ik mijn poststuk voor een lager tarief laat bezorgen. Sinds de privatisering van de telefonie betaal je ook een stuk minder. En van wat meer efficiency zou de zorg goed doen.

quote:
De VVD durft de hypotheekrente-aftrek niet aan te pakken, dat is gewoon een verkapte subsidie voor villa's.
Zuchtt... de hypotheekrenteaftrek is GEEN subsidie. Eigenwoning wordt belast als inkomenwervingsbron, waarom dan daar niet de regelingen (kostenaftrek --> rente zijn die kosten) die daarbij hoort.

quote:
De VVD doet te weinig voor kleine ondernemers. Ze willen niet dat ondernemers naar draagkracht diverse verzekeringspremies betalen om maar eens wat te noemen.
Draagkrecht is dan ook gay en overrated. Waar is dat gelijkheidsideaal toch gebleven?
Daarbij is VVD de ondernemerspartij.

quote:
De VVD verlaagd weliswaar de belastingen, vooral ok weer voor de rijken. Maar de kosten voor zorg worden weer een stuk hoger. Chronische zieken en ouderen worden hier de dupe van.
Belastingverlaging is goed voor de economie en derhalve goed voor iedereen. De VVD heeft in haar programma een belastingverlaging staan van 1% voor alle schijven; hoe is dat slechts voor de 'rijkere' een voordeel?

quote:
De VVD wil de huren fors verhogen.
Niet wezenlijk meer dan inflatie + de normale correctieverhogingen. Reken jij de inflatie voor over 40/50 jaar maar eens uit.

quote:
De VVD wil niet dat de veroorzakers van de crisis de rekening betalen, deze legt men gewoon keihard neer bij de burger.
Hier ben ik het met je eens. De ware veroorzakers zijn nmlk de incompetente overheden en overheidsorganen die de markt haar werking niet lieten doen mbt rente en dergelijke. En indd, de overheid wordt niet genoeg gestraft. Geen relevante beleidswijzigingen, geen flink mes in het eigen vlees.

quote:
En zo kan ik nog wel 1001 dingen verzinnen wat er mis is aan de VVD. De hardwerkende burger, zoals de agent, de postbode, de zorgmedewerker, de schoonmaker, de ZZP'er, de kleine ondernemer, de fabrieksmedewerker, de bouwvakker en ga zo maar door hebben absoluut geen profijt van het VVD-beleid, mocht deze er daadwerkelijk komen.

Daarom alleen al stem ik SP.
Bwhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
Als de werkende man bij een partij slechts af is, is het de SP wel. Hoge belastingen, wurgende overheid. Geen broodnodige hervormingen van de arbeidsmarkt. Geen AOW-verhoging, weinig investeren in onderwijs, banenverlies en een zwaar oplopende staatsschuld die toch echt eens afbetaald moet worden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2010 10:04 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 juni 2010 8:58 schreef 1i1ith het volgende:
Femke heeft iig mijn stem al binnen




De mijne krijgt ze zo ook!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 09-06-2010 10:11 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 9 juni 2010 9:52 schreef kwelgeest het volgende:
Bwhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!


Jullie kunnen er slecht tegen hè, als iemand een andere mening toebedeeld is?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-06-2010 10:12 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 9 juni 2010 10:04 schreef Onweerwolf het volgende:


De mijne krijgt ze zo ook!


En de mijne heeft ze ook ontvangen zojuist. Lekker rustig wel in het stemlokaaltje


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2010 10:18 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Mijn stemlokaal is trouwens 20 meter lopen!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 09-06-2010 10:22 by MMayo Profiel van MMayo

Hier is het 500 meter lopen, wel eff lekker kort wandelingetje.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen