|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Het onderstreept maar weer eens dat het geloof een lachertje is. Types die de hele dag over goed en kwaad lopen te prediken en zelf achter de schermen kleine jongetjes in hun kont neuken. Zelfs de duivel in eigen persoon had het niet kunnen verzinnen zo ziek. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Goed terug naar de politiek: Het valt me op dat die christenhonden altijd standaard CDA of CU stemmen, ongeacht wat er in het programma staat, vaak weten ze dat niet eens. Kwalijke zaak. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
twijfel nog tussen D66 en Groen Links.... |
|
quote: In Nederland is het zeer belangrijk dat leerlingen onderwijs krijgen... dat heeft geen fuck met vrijheid te maken dat is een verplichting.... Het feit dat er dan toch stromingen moeten zijn vind ik raar.. sterker nog is raar... Je hebt hier de vrijheid om scholen te stichten naar je eigen ideaalbeeld en we zagen allemaal hoe goed dat ging toen de islam dit ging doen... Het feit dat het mag zorgt ervoor dat er groot kwaliteitsverschil is in het onderwijs. Zodoende ben ik voor een vorm van onderwijs en dat is een openbare vorm van onderwijs.. Ouders die gelovig zijn sleuren hun kids toch wel mee de kerk in op zondag of ze nou willen of niet... mochten ze het niet willen bespaar ze de blabla doordeweeks dan. Ik zat zelf op een christelijke voortgezet onderwijs school en daar werd er een potje van gemaakt bij godsdienst... Alle geloven werden inderdaad besproken, maar we moesten ons wel realiseren dat iedereen achterlijk was behalve een christen.. dat heeft niks met vrijheid te maken maar wel degelijk met indoctrineren, hoe zwaar jij het ook vind klinken. [Dit bericht is gewijzigd door drdennuz op 09-06-2010 3:00] |
|
quote: Ik kan hier wel een hele opsomming over maken. Een aantal punten: De VVD is voor marktwerking in de publieke sector, terwijl de markt gewoon funest is in deze sector, met als grote voorbeeld de thuiszorg en de postmarkt. De VVD durft de hypotheekrente-aftrek niet aan te pakken, dat is gewoon een verkapte subsidie voor villa's. De VVD doet te weinig voor kleine ondernemers. Ze willen niet dat ondernemers naar draagkracht diverse verzekeringspremies betalen om maar eens wat te noemen. De VVD verlaagd weliswaar de belastingen, vooral ok weer voor de rijken. Maar de kosten voor zorg worden weer een stuk hoger. Chronische zieken en ouderen worden hier de dupe van. De VVD wil de huren fors verhogen. De VVD wil niet dat de veroorzakers van de crisis de rekening betalen, deze legt men gewoon keihard neer bij de burger. En zo kan ik nog wel 1001 dingen verzinnen wat er mis is aan de VVD. De hardwerkende burger, zoals de agent, de postbode, de zorgmedewerker, de schoonmaker, de ZZP'er, de kleine ondernemer, de fabrieksmedewerker, de bouwvakker en ga zo maar door hebben absoluut geen profijt van het VVD-beleid, mocht deze er daadwerkelijk komen. Daarom alleen al stem ik SP. |
|
Veel Sp/D66 lieden hier, goede zaak. |
|
quote:Jup, vind ik ook. Sowieso zou religie geschrapt mogen worden uit de politiek van mij. Dan gaan ze misschien nadenken achter welke standpunten ze daadwerkelijk staan. En over de geloof-schooldiscussie: Op basisschool niks over geloof, op middelbare school 'godsdienst' waarbij alle geloven evenredig aan bod komen. Daar ben ik wel voor. |
|
quote: Daarom ook de topic titel. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Het gaat Groen links worden. (twijfelde verder ook over D'66).. |
|
quote: Ik twijfel tussen die twee en SP, ben er nog niet helemaal uit. |
|
quote: Nog een dag de tijd om er over na te denken |
|
Stemwijzer en ik komen uit op Lijst 17. Nog nooit van gehoord. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
CU, PVV, TON zucht .. |
|
Femke heeft iig mijn stem al binnen ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Ghehe nee een kwartiertje nog, dan loop ik richting stemding. Kan onderweg nog wel even met mezelf in discussie |
|
Na snel nog wat programma's te hebben vergeleken wordt het voor mij toch echt D'66. Verder hoop ik op een grote VVD en Groen Links heeft ook mijn sympathie. Ik hoop dus op een zeer moderne, liberale coalitie. Voor het eerst een regering zonder de "C" én zonder een rode kleur. Wat zou ik dat mooi vinden... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Nee dat kan ik wel begrijpen , maar hier word het toch VVD. quote: Niet heel verkeerd natuurlijk. |
|
GL heeft zojuist GL gestemd . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Ow? Volgens mij heb ik nu de keus door wie ik mijn poststuk voor een lager tarief laat bezorgen. Sinds de privatisering van de telefonie betaal je ook een stuk minder. En van wat meer efficiency zou de zorg goed doen. quote:Zuchtt... de hypotheekrenteaftrek is GEEN subsidie. Eigenwoning wordt belast als inkomenwervingsbron, waarom dan daar niet de regelingen (kostenaftrek --> rente zijn die kosten) die daarbij hoort. quote:Draagkrecht is dan ook gay en overrated. Waar is dat gelijkheidsideaal toch gebleven? Daarbij is VVD de ondernemerspartij. quote:Belastingverlaging is goed voor de economie en derhalve goed voor iedereen. De VVD heeft in haar programma een belastingverlaging staan van 1% voor alle schijven; hoe is dat slechts voor de 'rijkere' een voordeel? quote:Niet wezenlijk meer dan inflatie + de normale correctieverhogingen. Reken jij de inflatie voor over 40/50 jaar maar eens uit. quote:Hier ben ik het met je eens. De ware veroorzakers zijn nmlk de incompetente overheden en overheidsorganen die de markt haar werking niet lieten doen mbt rente en dergelijke. En indd, de overheid wordt niet genoeg gestraft. Geen relevante beleidswijzigingen, geen flink mes in het eigen vlees. quote:Bwhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Als de werkende man bij een partij slechts af is, is het de SP wel. Hoge belastingen, wurgende overheid. Geen broodnodige hervormingen van de arbeidsmarkt. Geen AOW-verhoging, weinig investeren in onderwijs, banenverlies en een zwaar oplopende staatsschuld die toch echt eens afbetaald moet worden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: De mijne krijgt ze zo ook! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Jullie kunnen er slecht tegen hè, als iemand een andere mening toebedeeld is? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: En de mijne heeft ze ook ontvangen zojuist. Lekker rustig wel in het stemlokaaltje |
|
Mijn stemlokaal is trouwens 20 meter lopen! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hier is het 500 meter lopen, wel eff lekker kort wandelingetje. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |