IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Balk wordt weer president (politiek topic) Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-06-2010 21:42 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 juni 2010 21:40 schreef Onweerwolf het volgende:
Grey stemt VVD.

De enigen zover hier op ZM waarvan ik het weet zijn Kwijlgeest en Invictus.

Zou Invictis dat niet alleen maar zeggen om de boel op te ruien? Kwelgeest lijkt me trouwens ook meer een zwevende kiezer.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-06-2010 21:43 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 9 juni 2010 21:42 schreef MR. N het volgende:
VVD+PVDA+D66+GROENLINKS: 83 zetels


Hmm, ja.

Als ze PvdA er een beetje onder houden en collectief echt duidelijk voor Nederlandse normen en waarden gaan staan kan dat misschien nog leuk worden.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2010 21:44 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 juni 2010 21:42 schreef MR. N het volgende:
VVD+PVDA+D66+GROENLINKS: 83 zetels


Hmm, ja.


Tsja, hm, het kan..


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 09-06-2010 21:44 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 9 juni 2010 21:41 schreef bastianus het volgende:
Komt doordat we zo'n zeikland zijn. We hebben het nog nooit zo goed gehad, en het enige wat we doen is klagen over anderen. Inclusief ik trouwens hoor.


Jij loopt sowieso alleen maar over de zorg te neuzelen. Er zijn nog meer punten, hoor.


Bareuh...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2010 21:45 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

CDA+PVDA+VVD zou ook kunnen(in theorie dan)


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 09-06-2010 21:46 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 9 juni 2010 21:39 schreef ZelThoR het volgende:
Ik zei dat het argument om nu om een ID te vragen niet was dat er nu meerdere plekken om te stemmen mogelijk zijn.
Ik snap je niet meer.

Ze vragen om je ID sinds je op meerdere plekken mag stemmen, daarvoor hebben ze mij er nog nooit om gevraagd toen ik ging stemmen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-06-2010 21:47 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 9 juni 2010 21:46 schreef bokaj het volgende:
Ik snap je niet meer.

Ze vragen om je ID sinds je op meerdere plekken mag stemmen, daarvoor hebben ze mij er nog nooit om gevraagd toen ik ging stemmen.

Dat dat samenvalt betekent niet dat het een ook met het andere te maken heeft.

Ik denk dat het niet met elkaar te maken heeft, er verandert namelijk niks of je nu overal mag stemmen of maar op één plek.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2010 21:48 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 juni 2010 21:42 schreef bastianus het volgende:
Zou Invictis dat niet alleen maar zeggen om de boel op te ruien? Kwelgeest lijkt me trouwens ook meer een zwevende kiezer.


Geen idee, maar Kwelgeest en Invictus zouden best wel eens representatief kunnen zijn voor de rest van het PVV volk.

Kwelgeest voor de elitaire bovenlaag die economische welvaart boven welzijn stelt, no matter wat en Invictus voor het tokkie leger dat lekker populistisch stemt op iemand die hoofddoekjes wil verbieden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2010 21:49 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 juni 2010 21:45 schreef attila_de_hun het volgende:
CDA+PVDA+VVD zou ook kunnen(in theorie dan)


CDA is gehalveerd! Dat zou waardeloos zijn als die WEER aan de macht komen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-06-2010 21:52 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 juni 2010 21:44 schreef De Ulk het volgende:
Jij loopt sowieso alleen maar over de zorg te neuzelen. Er zijn nog meer punten, hoor.
Natuurlijk, maar die interesseren mij minder. De zorg is natuurlijk een heel groot referentiekader voor me. Bovendien zit opkomen voor "de zwakkeren" heel erg in mijn karakter, dus is het het allerbelangrijkste voor me.
Ik ben ook wel geïnteresseerd in andere zaken zoals onderwijs, milieu, defensie en economie. Da's voor mij dan weer een reden om b.v. geen Groen Links te stemmen, ik ben voor bio-industrie. Onderwijs is bij de VVD weer niet in orde, die zijn alleen geïnteresseerd in hoger onderwijs en niet in b.v. MBO. PvdA vind ik huichelaars, m.n. het slappe beleid wat ze de laatste jaren hebben gevoerd en zeker de doodsteek aan het kabinet vanwege de missie in Afghanistan die m.i. juist heel belangrijk is in het kader van de wereldsituatie en vrede. De SP vind ik een gevaarlijke partij, die willen een veel te grote rol voor de overheid.
Maar de zorg is wel een belangrijk item de komende jaren, zeker vanwege de vergrijzing, en mijn broodwinning. Dus logisch dat ik me daar druk om maak. Bovendien gebeuren er momenteel in mijn privé-situatie nogal wat zaken die afhankelijk zijn van goede zorg, dus vandaar dat het prioriteit nummer 1 is voor mij.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2010 21:53 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 9 juni 2010 21:49 schreef Onweerwolf het volgende:
CDA is gehalveerd! Dat zou waardeloos zijn als die WEER aan de macht komen.

CDA is natuurlijk wel extreem machtsgeil. Die schuiven Balkie aan de kant en dan kan het opeens weer wel(met de PVDA)


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-06-2010 21:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 9 juni 2010 21:41 schreef bastianus het volgende:
Komt doordat we zo'n zeikland zijn. We hebben het nog nooit zo goed gehad, en het enige wat we doen is klagen over anderen. Inclusief ik trouwens hoor.


klagen moet je doen omdat je het beter wil, en dat doe je van nature

pas achteraf kun je daar effectief spijt van hebben

en dan is het te laat

dan kun je daar weer spijt van hebben en daarover klagen

tot het weer "normaal" is

en dat duurt dan ook maar even, want dan begin je weer meer te willen.



ik hou van geschiedenis, vooral in versnelde versie
leve de PVV


signature


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 09-06-2010 21:54 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 9 juni 2010 21:48 schreef Onweerwolf het volgende:
en Invictus voor het tokkie leger dat lekker populistisch stemt op iemand die hoofddoekjes wil verbieden.



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 09-06-2010 21:54 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

Mooi in ieder geval dat het CDA de grote verliezers zijn van dit jaar.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-06-2010 21:56 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 juni 2010 21:48 schreef Onweerwolf het volgende:
Geen idee, maar Kwelgeest en Invictus zouden best wel eens representatief kunnen zijn voor de rest van het PVV volk.

Kwelgeest voor de elitaire bovenlaag die economische welvaart boven welzijn stelt, no matter wat en Invictus voor het tokkie leger dat lekker populistisch stemt op iemand die hoofddoekjes wil verbieden.
Die laatste groepering lijkt me wel een vet probleem te hebben op het moment dat de PVV het werkelijk voor het zeggen krijgt. Dan zullen al die populistische uitspraken zich tegen hun keren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2010 21:56 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 juni 2010 21:53 schreef attila_de_hun het volgende:
CDA is natuurlijk wel extreem machtsgeil. Die schuiven Balkie aan de kant en dan kan het opeens weer wel(met de PVDA)


Het zou een hele slechte zaak zijn als je opnieuw kunt regeren ook al verlies 20 van je 40 zetels in je laatste regeerperiode. Laat het CDA maar eens oppositie voeren, daar zijn ze ruimschoots aan toe.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2010 21:57 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 juni 2010 21:56 schreef bastianus het volgende:
Die laatste groepering lijkt me wel een vet probleem te hebben op het moment dat de PVV het werkelijk voor het zeggen krijgt. Dan zullen al die populistische uitspraken zich tegen hun keren.




Dom volk dus!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 09-06-2010 21:58 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 9 juni 2010 21:47 schreef ZelThoR het volgende:
Dat dat samenvalt betekent niet dat het een ook met het andere te maken heeft.

Ik denk dat het niet met elkaar te maken heeft, er verandert namelijk niks of je nu overal mag stemmen of maar op één plek.
Zit jij dus fout.
Hier hebben ze als proef ingevoerd dat je in de hele gemeente mag stemmen, dat was al een paar verkiezingen geleden welke weet ik niet meer. Toen moest je je ook opeens identificeren, omdat men niet meer met lijsten werkt.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-06-2010 21:58 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 9 juni 2010 21:56 schreef Onweerwolf het volgende:
Het zou een hele slechte zaak zijn als je opnieuw kunt regeren ook al verlies 20 van je 40 zetels in je laatste regeerperiode. Laat het CDA maar eens oppositie voeren, daar zijn ze ruimschoots aan toe.

Ik deel het sentiment, maar eigenlijk vind ik het onzin. Die zetels vertegenwoordigen nog steeds de wil van een deel van de bevolking, dat kun je niet om een vrij arbitraire reden wegzetten.

Zelf vind ik ook dat CDA het absoluut verdient en dat het ook goed zou zijn voor de partij zelf, maar ik vind het geen verplichting.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2010 22:00 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 9 juni 2010 21:56 schreef bastianus het volgende:
Die laatste groepering lijkt me wel een vet probleem te hebben op het moment dat de PVV het werkelijk voor het zeggen krijgt. Dan zullen al die populistische uitspraken zich tegen hun keren.


De kans dat de PVV gaat regeren is natuurlijk 0.0 Ik kan geen enkele coalitie verzinnen in ieder geval waarin de PVV WIL deelnemen. Ben benieuwd of we dus van die VLaams blok fratsen gaan krijgen (oftewel dat de PVV dus heel erg gaat groeien in de toekomst)


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-06-2010 22:02 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 9 juni 2010 21:58 schreef bokaj het volgende:
Zit jij dus fout.
Hier hebben ze als proef ingevoerd dat je in de hele gemeente mag stemmen, dat was al een paar verkiezingen geleden welke weet ik niet meer. Toen moest je je ook opeens identificeren, omdat men niet meer met lijsten werkt.

Ah, ok. Dat had ik niet goed meegekregen.

Volgens mij is de ID landelijk ingevoerd. En ik zag ze bij mij ook nog met lijsten rommelen. En ik mocht overal in de stad stemmen. Dat strookt weer niet echt met jouw verhaal Lastig Als een of andere persoon die er wel wat van weet nu gewoon even ervoor uitkomt waarom het zo gedaan is

Is het misschien niet zo dat ze bij jullie bedacht hebben dat ID nu toch landelijk verplicht is en dat ze dus de lijsten ook wel achterwege kunnen laten?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 09-06-2010 22:03 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 9 juni 2010 21:39 schreef bastianus het volgende:
Ah, Grey dus niet. Die leest alleen SpitsNieuws volgens mij.
Met "volgens mij" dek je direct je hele zin. Hulde.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-06-2010 22:03 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 juni 2010 22:03 schreef Greycloak het volgende:
Met "volgens mij" dek je direct je hele zin. Hulde.


Ok dan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2010 22:04 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 9 juni 2010 22:03 schreef Greycloak het volgende:
Met "volgens mij" dek je direct je hele zin. Hulde.




en grey... tevreden???


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2010 22:04 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 juni 2010 21:58 schreef ZelThoR het volgende:
Ik deel het sentiment, maar eigenlijk vind ik het onzin. Die zetels vertegenwoordigen nog steeds de wil van een deel van de bevolking, dat kun je niet om een vrij arbitraire reden wegzetten.

Zelf vind ik ook dat CDA het absoluut verdient en dat het ook goed zou zijn voor de partij zelf, maar ik vind het geen verplichting.


Het is geen verplichting, zeker niet, maar ook de zetels van de andere partijen die niet gaan regeren verdedigen een deel van de bevolking, ook als ze hebben gewonnen of quit hebben gespeeld. Het is dus logisch dat er eerst wordt gekeken naar een coalitie van partijen die niet een enorme klap voor hun bek hebben gekregen van het volk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen