IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Balk wordt weer president (politiek topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-06-2010 1:22 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Blabla. Bevolkingsgroep ---> geloofsgroep, dat en CDA en CU mogen naar hartelust hun non-abortuspolicy opdringen aan niet-gelovigen...

Laat je stem eens vaker horen, gewezen VVD'er!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-06-2010 1:29 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-06-2010 10:54]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 11-06-2010 1:32 by bokaj Profiel van bokaj

Wat ga je stemmen de dertiende, Hypnos en is er een belgische stemwijzer?

NL heeft het over islamisering en BE over verfransing.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 11-06-2010 1:39]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-06-2010 2:17 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 juni 2010 0:00 schreef bastianus het volgende:
...
Maar nu puntje bij paaltje komt, en PVV kan regeren, zijn de "linkse" standpunten de eerste die Geert laat vallen, nog voor de onderhandelingen zijn begonnen. Dat kan toch haast geen toeval zijn? De man heeft gewoon een verborgen agenda. Slinks, maar ook niet eerlijk naar kiezers toe.


Waarschijnlijk heb je dit gemist, want het is allang geregeld:

http://www.rendement.nl/hr/nieuws/id1900-akkoord-is-rond-naar-66-in-2020-.html


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 11-06-2010 2:27 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 11 juni 2010 2:17 schreef Mutilator het volgende:
Waarschijnlijk heb je dit gemist, want het is allang geregeld:

http://www.rendement.nl/hr/nieuws/id1900-akkoord-is-rond-naar-66-in-2020-.html
Als er geen politieke wil is, gaat het alsnog niet door.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-06-2010 2:35 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

True, maar het zal me niet verbazen als -bijna- alle partijen met dit compromis wel zouden kunnen leven, zeker om een coalitie te vormen.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-06-2010 8:55 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 11 juni 2010 1:29 schreef Onweerwolf het volgende:
En dan 4 dagen geband zijn?

BELACHELIJK!

Optyfen met die mongool. Permban!


Idd, maar ja... dat is ZM. Mental mag nooit meer komen, maar Invictus krijgt het altijd weer voor elkaar. Terwijl hij alleen maar kan bedreigen. Sneue sukkel dat het is.

[edit]Nogmaals dan maar; mail het even met bladzijnummers en al want ik heb het momenteel echt té druk om alles na te kunnen lezen. Beetje zitten zeiken kan iedereen wel, maar actie ondernemen schijnt nogal moeilijk te zijn... Stemmen jullie allemaal PVV ofzo? [/edit]

Verder OT:
VVD-achterban wil coalitie met PVV
NOS Update: donderdag 10 jun 2010, 19:01

Van de VVD-stemmers heeft 57 procent een voorkeur voor een coalitie met de PVV en het CDA. Dat blijkt uit een peiling van het tv-programma EenVandaag onder 17.000 mensen, onder wie 3000 VVD-stemmers.

Een rechts kabinet scoort bij de achterban van de VVD veel hoger dan het zogenoemde 'paars-plus', een coalitie van VVD, PvdA, D66 en GroenLinks. Voor die optie kiest slechts 21 procent. Een coalitie van VVD, CDA en PvdA zien 18 procent van de VVD-stemmers zitten.



[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 11-06-2010 9:05]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-06-2010 9:08 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 11 juni 2010 8:55 schreef Staalman het volgende:
Idd, maar ja... dat is ZM. Mental mag nooit meer komen, maar Invictus krijgt het altijd weer voor elkaar. Terwijl hij alleen maar kan bedreigen. Sneue sukkel dat het is.

[edit]Nogmaals dan maar; mail het even met bladzijnummers en al want ik heb het momenteel echt té druk om alles na te kunnen lezen. Beetje zitten zeiken kan iedereen wel, maar actie ondernemen schijnt nogal moeilijk te zijn... Stemmen jullie allemaal PVV ofzo? [/edit]

Verder OT:
VVD-achterban wil coalitie met PVV
NOS Update: donderdag 10 jun 2010, 19:01

Van de VVD-stemmers heeft 57 procent een voorkeur voor een coalitie met de PVV en het CDA. Dat blijkt uit een peiling van het tv-programma EenVandaag onder 17.000 mensen, onder wie 3000 VVD-stemmers.

Een rechts kabinet scoort bij de achterban van de VVD veel hoger dan het zogenoemde 'paars-plus', een coalitie van VVD, PvdA, D66 en GroenLinks. Voor die optie kiest slechts 21 procent. Een coalitie van VVD, CDA en PvdA zien 18 procent van de VVD-stemmers zitten.




Ik had het ook al aangewezen, maar werd weggedit door Grey omdat het niet over Marokkanen ging. Hoop dat jouw post niet verkracht wordt.

Oh heeft 'ie al gedaan :').

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 11-06-2010 9:08]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-06-2010 9:08 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Laat de CDA/PVV/VVD-regering maar komen. Ik wil wel eesn zien hoe gelukkig een groot deel van de stemmers dan nog is over vier jaar.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-06-2010 10:22]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-06-2010 9:08 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

4 jaar redden ze niet


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-06-2010 9:10 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 11 juni 2010 9:08 schreef Jenje het volgende:
4 jaar redden ze niet


ook dat.. maar laten we eens gek doen en stel dat het toch lukt

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-06-2010 9:11]


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-06-2010 9:11 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 11 juni 2010 8:55 schreef Staalman het volgende:


[edit]Nogmaals dan maar; mail het even met bladzijnummers en al want ik heb het momenteel echt té druk om alles na te kunnen lezen. Beetje zitten zeiken kan iedereen wel, maar actie ondernemen schijnt nogal moeilijk te zijn... Stemmen jullie allemaal PVV ofzo? [/edit]






Tussen jouw Marokkanen post en een andere PVV post van jouw hand. Serieus, precies ertussen. :') Pagina 30.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 11-06-2010 9:11]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-06-2010 9:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 11 juni 2010 1:32 schreef bokaj het volgende:
Wat ga je stemmen de dertiende, Hypnos en is er een belgische stemwijzer?

NL heeft het over islamisering en BE over verfransing.



ik ben er ene aan het zoeken,


ik deze keer NVA


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 11-06-2010 9:13 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 11 juni 2010 9:11 schreef Gemene Lepel het volgende:
Tussen jouw Marokkanen post en een andere PVV post van jouw hand. Serieus, precies ertussen. :') Pagina 30.

Ja, maar je moet hem mailen, anders telt het niet.

Protocol must be followed.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 11-06-2010 9:13]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-06-2010 9:13 by M. Profiel van M.

quote:
Op 11 juni 2010 9:08 schreef attila_de_hun het volgende:
Laat de VDA/PVV/VVD-regering maar komen. Ik wil wel eesn zien hoe gelukkig een groot deel van de stemmers dan nog is over vier jaar.

Ik zeg Joran van der Sloot op Buitenlandse Zaken, Paarlberg op Financiën, Scheringa op Economische Zaken en Bouterse (NL paspoort geritseld) op ontwikkelingssamenwerking. Dan hebben we wel een representatief kabinet wat het doorsnee electoraat vertegenwoordigt denk ik .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 11-06-2010 9:16 by spectre Profiel van spectre

en de Toppers het land in met een bus om naar de burger te luisteren


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-06-2010 9:17 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 11 juni 2010 9:13 schreef ZelThoR het volgende:
Ja, maar je moet hem mailen, anders telt het niet.

Protocol must be followed.




Vrij geniaal hoe ZM een bureaucratiseringsproces in het klein laat zien. En Grey maar zeiken over ons logge impotente ambtenarenapparaat.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-06-2010 9:17 by M. Profiel van M.

En eindelijk een objectieve nieuwsrubriek gepresenteerd door Henny Huisman!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 11-06-2010 9:20 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

quote:
Op 11 juni 2010 9:16 schreef spectre het volgende:
en de Toppers het land in met een bus om naar de burger te luisteren

Nah, ik zie ze eerder als Europarlementariërs, misschien kunnen ze de portefeuille van Neelie overnemen, kan ze ook eens met pensioen.
Sieneke is vast een betere keuze als het gaat om het behartigen van nationale belangen.


Verrassend triviaal


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-06-2010 9:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 11 juni 2010 9:13 schreef M. het volgende:
Ik zeg Joran van der Sloot op Buitenlandse Zaken, Paarlberg op Financiën, Scheringa op Economische Zaken en Bouterse (NL paspoort geritseld) op ontwikkelingssamenwerking. Dan hebben we wel een representatief kabinet wat het doorsnee electoraat vertegenwoordigt denk ik .



Buitenlandse Zaken: Wilders
Binnenlandse Zaken: Paula De Mol
Economische Zaken: Terror Jaap
Ontwikkelingssamenwerking: De Jostiband
Justitie: Stichting Martijn
Financiën: Dirk Scheringa
Welzijn: De Tokkies
Onderwijs: hans Teeuwen (BOEIEND!)

Nederland is mooi


signature


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 11-06-2010 9:29 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Jostiband kan beter bij OCenW (onderwijs cultuur en wetenschap). Toch?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 11-06-2010 9:37 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 9 juni 2010 0:42 schreef ProgTon het volgende:
kan ik mij een beetje in vinden, alleen denk ik dat je een iets te radicaal beeld hebt over Christelijke scholen, er zit nogal een verschil tussen een Christelijke en een Christelijke school, is dit vanuit de gereformeerde gemeente of meer de protestante vorm.

Ik kom uit Kampen, en het verschil tussen dit soort stromingen is immens hier. En zoveel wordt er tegenwoordig niet gedaan met het Christendom (uitzonderlingen daar gelaten)
Waarom heb jij een niet bestaande Hyves in je signature staan?


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 11-06-2010 9:37 by Staalman Profiel van Staalman



[edit]Nogmaals dan maar; mail het even met bladzijnummers en al want ik heb het momenteel echt té druk om alles na te kunnen lezen. Beetje zitten zeiken kan iedereen wel, maar actie ondernemen schijnt nogal moeilijk te zijn... Stemmen jullie allemaal PVV ofzo? [/edit]

Ik heb je gister na jouw post gelijk een mail gestuurd. Dus actie heb ik ondernomen. Ik heb overigens D66 gestemd.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 11-06-2010 9:37 by Dentz Profiel van Dentz

Benno L. krijgt Jeugd en Gezin.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-06-2010 9:40 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 11 juni 2010 9:08 schreef Jenje het volgende:
4 jaar redden ze niet
En jouw punt is? Hoeveel kabinetten hebben dat wel gehaald?
In Nederland reageer je sowieso max drie jaar omdat laatste jaar iedereen last heeft van verkiezingskoorts en cadeautjes gaat uitdelen. Geen probleem als dan een kabinet valt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen