IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Balk wordt weer president (politiek topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 09-06-2010 23:42 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

HBO of WO- maar bij de laatste dan geesteswetenschappen en sociale wetenschappen uitgesloten. Daar rammen ze het denken in absoluten er vrij snel uit.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 09-06-2010 23:47]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2010 23:42 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Hey Ton, je held is op TV.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 09-06-2010 23:47 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 9 juni 2010 23:42 schreef Onweerwolf het volgende:
Hey Ton, je held is op TV.


chill, kzit niet voor de tv momenteel, nja 1 zetel minder het valt mee opzich. Had trouwens wel een lichte stijging verwacht



Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 09-06-2010 23:50 by Yirroth Profiel van Yirroth

Een lichte stijging? Van een regeringspartij?


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 09-06-2010 23:51 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

quote:
Op 9 juni 2010 23:50 schreef Yirroth het volgende:
Een lichte stijging? Van een regeringspartij?


Of van de onderbroek. Het leven kan raar lopen.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 09-06-2010 23:53 by Yirroth Profiel van Yirroth

Ik betwijfel dat Rouvoet daarvoor buigt. *grijns*


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2010 23:53 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

CDA nog maar 3,3% in de hoofdstad.

Het is wel een historische nederlaag voor de confessionelen hoor.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2010 23:59 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Die nieuwe grevo leider dude, wat een sjap zeg!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 09-06-2010 23:59 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 9 juni 2010 23:42 schreef Gemene Lepel het volgende:
HBO of WO- maar bij de laatste dan geesteswetenschappen en sociale wetenschappen uitgesloten. Daar rammen ze het denken in absoluten er vrij snel uit.


|Absoluten zijn fijn.|


pitboss
Ouwe pijp
Usericon van pitboss
Posted 10-06-2010 0:03 by pitboss Profiel van pitboss

Hier in A'dam PvdA grootste. Ik had niet anders verwacht. Jammer.


Por Vida


invictis
Usericon van invictis
Posted 10-06-2010 0:05 by invictis Profiel van invictis

woeh PVV, feessie !!!!


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 10-06-2010 0:06 by bokaj Profiel van bokaj

Kunstacademie lijkt me ook niks voor kwelgeest of valt dat ook onder sociale wetenschappen? En zit Witteman toch een keer met Wilders aan tafel.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 10-06-2010 0:07 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

ZM zal ook wel een linkse hobby zijn.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 10-06-2010 0:08 by Yirroth Profiel van Yirroth

En ook alleen maar met hem.

Ergens vind ik het wel typisch dat het meerendeel bij de achterban wilt blijven, terwijl GW hier zit.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 10-06-2010 0:09 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 10 juni 2010 0:05 schreef invictis het volgende:
woeh PVV, feessie !!!!


Kun je ook in exacte bewoording, met stapsgewijze punten, aanduiden waarom dan wel precies?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 10-06-2010 0:09 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

quote:
Op 10 juni 2010 0:08 schreef Yirroth het volgende:
En ook alleen maar met hem.

Ergens vind ik het wel typisch dat het meerendeel bij de achterban wilt blijven, terwijl GW hier zit.


misscihen laat het des te meer zien dat het een behoorlijke einzelganger is die het liefst in zn eentje een partij wil hebben.
Alhoewel ik wel vind dat hij zich netjes houdt jegens zn partijgenoten die hem eigenlijk in de rede vallen



WMP
Usericon van WMP
Posted 10-06-2010 0:09 by WMP Profiel van WMP

quote:
Op 9 juni 2010 23:15 schreef Greycloak het volgende:
Nou ja ach, het voelt wel goed om eigen baas te zijn, hoe fout dat in de ogen van sommige mensen ook moge zijn...




Eigen baas fout? Ik heb zelf een eigen bedrijfje, dus niks fout daaraan. Zelf de broek ophouden gaat prima, maar zoals wel vaker lees je zaken die er niet staan.

Verbaast me trouwens dat jij, als zelfstandige, de PVV zo'n warm hart toedraagt met hun economische waanbeelden. Of ben je zo verblind door die hoofddoekjes die bij jou in het dorp wonen dat je niks anders meer ziet? Landelijke trend lijkt het wel: de grootste winsten van de PVV komen uit gemeenten waar nauwelijks een moslim te vinden is. Zouden die stemmers nou de hoogopgeleide mensen zijn die schijnbaar ook op de PVV stemmen?

[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 10-06-2010 0:10]


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 10-06-2010 0:13 by stigma Profiel van stigma

.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 10-06-2010 0:14]


Subtiel kamerolifantje


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 10-06-2010 0:14 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 9 juni 2010 23:36 schreef MR. N het volgende:
Jamaar, hij is wel heerlijk naturel, zo fijn van het volk.


Waar heb jij ge-opstemd dan?
En ikke blij met de winst van Groenlinks en D'66



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-06-2010 0:29 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 10 juni 2010 0:07 schreef Ralph het volgende:
ZM zal ook wel een linkse hobby zijn.
Vraag je je al af wat ik hier nog doe dan?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Yirroth
Usericon van Yirroth
Posted 10-06-2010 0:33 by Yirroth Profiel van Yirroth

Het valt me op dat het CDA in christelijke plaatsen ook gigantisch op zijn flikker krijgt.


"Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!"


invictis
Usericon van invictis
Posted 10-06-2010 0:33 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 9 juni 2010 23:25 schreef Onweerwolf het volgende:
Invictus-?-Kwelgeest

?


hey da's grappig laat ik nou wel HBO hebben, en docent bevoegdheid hebben (Biologie)


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 10-06-2010 0:34 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 10 juni 2010 0:09 schreef WMP het volgende:
Eigen baas fout? Ik heb zelf een eigen bedrijfje, dus niks fout daaraan. Zelf de broek ophouden gaat prima, maar zoals wel vaker lees je zaken die er niet staan.

Verbaast me trouwens dat jij, als zelfstandige, de PVV zo'n warm hart toedraagt met hun economische waanbeelden. Of ben je zo verblind door die hoofddoekjes die bij jou in het dorp wonen dat je niks anders meer ziet? Landelijke trend lijkt het wel: de grootste winsten van de PVV komen uit gemeenten waar nauwelijks een moslim te vinden is. Zouden die stemmers nou de hoogopgeleide mensen zijn die schijnbaar ook op de PVV stemmen?
Groningen een dorp? Hiermee laat je maar weer eens zien echt geen ene fuck van me te weten en alleen maar Koning Oneliner te willen blijven. Succes met je titel knul. (of misschien ben je de mening toegedaan dat het beter "dingen verzinnen die er niet zijn" is dan "dingen lezen die er niet staan". In beide gevallen irrelevant want geen klap met welke waarheid dan ook van doen. Dat en op je oneliners happen is te simpel knul.)
En tsja, ook al heeft bijvoorbeeld een SP ook een aardig warm hart voor de kleine zelfstandige, mijn broodwinning moet betaalbaar blijven en als een auto hebben fors duurder gaat worden...
Hmneh.
En misschien willen de gemeenten die PVV stemmen graag zo blijven en niet afzakken naar het niveau van een Rotterdam, Utreg of Amsterdam? Wie zal het zeggen? En, wat boeit mij dat?



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


invictis
Usericon van invictis
Posted 10-06-2010 0:35 by invictis Profiel van invictis

quote:
Op 9 juni 2010 21:35 schreef M. het volgende:
"Definitieve prognose": PVV 22 zetels.


WIE ZIJN AL DIE MENSEN???? Ik voel me weer een stukje minder thuis hier.

Ik vind dit toch wel erg .


mooi, ga maar met alibaba naar de woestijn.
doei


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-06-2010 0:36 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 juni 2010 0:14 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Waar heb jij ge-opstemd dan?
En ikke blij met de winst van Groenlinks en D'66


Twijfelde over tactisch PvdA of D66, het is D666 geworden, vanwege mijn satatische geloofsopvatting.


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen