![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hey Ton, je held is op TV. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: chill, kzit niet voor de tv momenteel, nja 1 zetel minder het valt mee opzich. Had trouwens wel een lichte stijging verwacht ![]() |
|
Een lichte stijging? Van een regeringspartij? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
quote: Of van de onderbroek. Het leven kan raar lopen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Ik betwijfel dat Rouvoet daarvoor buigt. *grijns* "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
CDA nog maar 3,3% in de hoofdstad. ![]() Het is wel een historische nederlaag voor de confessionelen hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Die nieuwe grevo leider dude, wat een sjap zeg! ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: |Absoluten zijn fijn.| ![]() |
|
Hier in A'dam PvdA grootste. Ik had niet anders verwacht. Jammer. Por Vida ![]() |
|
woeh PVV, feessie !!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
Kunstacademie lijkt me ook niks voor kwelgeest of valt dat ook onder sociale wetenschappen? En zit Witteman toch een keer met Wilders aan tafel. ![]() ![]() |
|
ZM zal ook wel een linkse hobby zijn. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
En ook alleen maar met hem. ![]() Ergens vind ik het wel typisch dat het meerendeel bij de achterban wilt blijven, terwijl GW hier zit. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
quote: Kun je ook in exacte bewoording, met stapsgewijze punten, aanduiden waarom dan wel precies? ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: misscihen laat het des te meer zien dat het een behoorlijke einzelganger is ![]() Alhoewel ik wel vind dat hij zich netjes houdt jegens zn partijgenoten die hem eigenlijk in de rede vallen ![]() |
|
quote: Eigen baas fout? Ik heb zelf een eigen bedrijfje, dus niks fout daaraan. Zelf de broek ophouden gaat prima, maar zoals wel vaker lees je zaken die er niet staan. Verbaast me trouwens dat jij, als zelfstandige, de PVV zo'n warm hart toedraagt met hun economische waanbeelden. Of ben je zo verblind door die hoofddoekjes die bij jou in het dorp wonen dat je niks anders meer ziet? Landelijke trend lijkt het wel: de grootste winsten van de PVV komen uit gemeenten waar nauwelijks een moslim te vinden is. Zouden die stemmers nou de hoogopgeleide mensen zijn die schijnbaar ook op de PVV stemmen? [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 10-06-2010 0:10] ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 10-06-2010 0:14] Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Waar heb jij ge-opstemd dan? En ikke blij met de winst van Groenlinks en D'66 ![]() ![]() |
|
quote:Vraag je je al af wat ik hier nog doe dan? ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Het valt me op dat het CDA in christelijke plaatsen ook gigantisch op zijn flikker krijgt. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
|
quote: hey da's grappig laat ik nou wel HBO hebben, en docent bevoegdheid hebben (Biologie) ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote:Groningen een dorp? Hiermee laat je maar weer eens zien echt geen ene fuck van me te weten en alleen maar Koning Oneliner te willen blijven. Succes met je titel knul. (of misschien ben je de mening toegedaan dat het beter "dingen verzinnen die er niet zijn" is dan "dingen lezen die er niet staan". In beide gevallen irrelevant want geen klap met welke waarheid dan ook van doen. Dat en op je oneliners happen is te simpel knul.) En tsja, ook al heeft bijvoorbeeld een SP ook een aardig warm hart voor de kleine zelfstandige, mijn broodwinning moet betaalbaar blijven en als een auto hebben fors duurder gaat worden... Hmneh. En misschien willen de gemeenten die PVV stemmen graag zo blijven en niet afzakken naar het niveau van een Rotterdam, Utreg of Amsterdam? Wie zal het zeggen? En, wat boeit mij dat? ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: mooi, ga maar met alibaba naar de woestijn. doei ![]() Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. ![]() |
|
quote: Twijfelde over tactisch PvdA of D66, het is D666 geworden, vanwege mijn satatische geloofsopvatting. Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |