|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: . [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 12-06-2010 11:17] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Voordat iemand het zegt: nee, dat was ik niet She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Nee, jij hebt niet goed opgelet.... Boeiender |
|
quote: Hoge inkomens en hoog opgeleid is niet hetzelfde. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: LOL! Boeiender |
|
quote: Zolang ze maar extra betalen voor hun hoofddeksels! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Wat heeft kwelgeest voor opleiding genoten eigenlijk? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Blijkbaar! Ik miste de eerste grafieken... En stembiljetten op in R'dam? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
De PVV-plannen zijn volgens mij net zo'n grote ramp voor de Nederlandse economie als pak 'm beet de SP. Hypotheekrenteaftrek niet aanpakken, AOW-leeftijd krampachtig op 65 houden, prima hoor. Echt toekomstvisie. Combineer dat met een glansrijk gebrek aan visie op onderwijs en milieubeleid, hussel daar nog een anti-Europese mentaliteit bij waarbij we onszelf compleet isoleren binnen de EU en we gaan een paar prachtige jaren tegemoet . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Grootste overwinning. een glorieuze dag voor ZM. |
|
quote: Effe testen wie de NOS zat te kijken She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
@M. Ik betwijfel dat de PVV die eisen kan inwilligen... ze hebben daarvoor de VVD (of PvdA) nodig en die zijn pro-europees. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Nou, karnivoor vindt van niet. En psychonaut trouwens ook. Economisch links mag als je maar een xenofobische houding aanneemt. Waarom dan geen SP in de coalitie? [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 09-06-2010 23:31] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Hehe, guilty! Voor het eerst in 1 1/2 jaar dat ik de tv weer eens op een televisiekanaal heb staan.... Goeie test overigens. Boeiender |
|
quote: Ik zou er bijna spontaan weer Christelijk van worden Gewoon, omdat het kan. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Een hoog inkomen door het verhuren van je kinderen op straathoeken betekent niet, per definitie, een hoge opleiding. Hoewel kinderen van hoger opgeleiden wél lekkerder smaken. Hmm. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Quote van de week dit! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hey een pipo. Boeiender |
|
Ja erg lollig ja. |
|
quote: Walgelijke vent is dat toch die Brinkman. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Jamaar, hij is wel heerlijk naturel, zo fijn van het volk. Boeiender |
|
quote: vindt dit wel een mening die mij vreugde toebrengt dat mag je gerust weten maakt mijn dag weer stukje beter Sp gestemd :D ? |
|
quote: Nee, dat zal ik niet snel doen. |
|
quote: Hoe schat je hem in? Na de discussies op dit forum. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |