IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Balk wordt weer president (politiek topic) Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2010 21:28 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 juni 2010 21:27 schreef Silence het volgende:
Ik vond Halsema eerst vervelend, daarna een tijd sympathiek en inderdaad behoorlijk intelligent. Maar tijdens de laatste weken heb ik echt een allergie gekregen. Dat tóóntje tijdens de debatten, bah!


Lekker boeiend! Het gaat om de inhoud.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-06-2010 21:30 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 9 juni 2010 21:28 schreef Onweerwolf het volgende:
Lekker boeiend! Het gaat om de inhoud.

Niet als we een discussie hebben over hoe Halsema overkomt
quote:
Op 9 juni 2010 21:27 schreef Silence het volgende:
Ik vond Halsema eerst vervelend, daarna een tijd sympathiek en inderdaad behoorlijk intelligent. Maar tijdens de laatste weken heb ik echt een allergie gekregen. Dat tóóntje tijdens de debatten, bah!

Weinig van de debatten afgelopen weken gezien, dat scheelt misschien Ontwikkeling daarvoor was inderdaad hetzelfde voor mij


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-06-2010 21:32 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 juni 2010 21:25 schreef ZelThoR het volgende:
Ik vind Halsema fantastisch tegenwoordig. Eerst vond ik het helemaal niks Maar op een gegeven moment begon ik door te krijgen dat daar veel inzicht, intellect en goede ideeën achterzitten. En begon ze het ook beter te doen qua presentatie e.d.

GL vind ik ook erg gegroeid in de laatste 3 á 4 jaar, en dat is naar mijn idee voor een groot deel aan Halsema te danken. Nog nooit zo'n realistisch programma gezien aan die kant. Blijft wat te ver weg voor mij, vooral omdat ze niet consequent hard kunnen zeggen wat ze vinden van bepaalde religieuze invloeden.

Halsema doet het weleens, maar als ze tegenover PVV/VVD staat houdt ze opeens in. D66 heeft daar helaas ook een handje van. Cohen had daar laatst wel een goed antwoord op, nou ja, hij zei in ieder geval op het juiste moment dat radicalisme aangepakt moest worden.
Ik vind Halsema goedkoop. Zeiken over "aanrechtsubsidie", terwijl het ook gewoon een goed doordachte (en verstandige) keuze kan zijn om zelf voor je kinderen te zorgen. Ronduit intolerant vind ik zoiets. En dan al dat gedram over mensen maar in het arbeidsproces krijgen. Alsof werken het enige is dat je een waardevol mens kan maken. Wederom niet erg tolerant en ook opdringerig en Jehova-achtig.
Het toppunt vond ik dat interview in Opzij waarin ze toegaf soms te flirten met andere politici om iets van ze gedaan te krijgen. En als onze JP dan zoiets doet bij een interviewster gaat ze meteen lopen twitteren over dat hij een "knietje" had moeten hebben. Het is gewoon een verongelijkt zeikerig Opzij-carrièrewijf, anders niet. Net als alle andere feministes en Groen Links-stemmers, ook de mannen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-06-2010 21:33 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 juni 2010 21:26 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee dan jij met je verkiezingsuitslag van Femke.
Lekker aan het hakketakken? We lijken wel een getrouwd stel onderhand.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2010 21:33 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 juni 2010 21:30 schreef ZelThoR het volgende:
Niet als we een discussie hebben over hoe Halsema overkomt


Oh sorry, ik dacht dat dit het politiek topic was.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 09-06-2010 21:35 by M. Profiel van M.

"Definitieve prognose": PVV 22 zetels.


WIE ZIJN AL DIE MENSEN???? Ik voel me weer een stukje minder thuis hier.

Ik vind dit toch wel erg .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-06-2010 21:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 9 juni 2010 21:32 schreef bastianus het volgende:
Ik vind Halsema goedkoop. Zeiken over "aanrechtsubsidie", terwijl het ook gewoon een goed doordachte (en verstandige) keuze kan zijn om zelf voor je kinderen te zorgen. Ronduit intolerant vind ik zoiets. En dan al dat gedram over mensen maar in het arbeidsproces krijgen. Alsof werken het enige is dat je een waardevol mens kan maken. Wederom niet erg tolerant en ook opdringerig en Jehova-achtig.

Dat kan, ja. Vind ik ook wel wat overdreven. Maar dat is wel de toon waarop nu het debat gevoerd dient te worden, naar het schijnt. Anders horen de media je niet; wat dat betreft begrijp ik het dus wel.

De onderbouwing van de aanrechtsubsidie is vooral dat hoe het systeem nu geregeld is het in de hand werkt dat vrouwen thuis blijven. Waar het GL om gaat is dat het systeem wat dat betreft neutraal wordt, zodat je inderdaad écht de keuze hebt om gewoon lekker thuis te blijven. Maar ja, dat kost je 4 of 5 zinnen en dan snapt nog niemand het. Dan maar een one-liner
quote:
Het toppunt vond ik dat interview in Opzij waarin ze toegaf soms te flirten met andere politici om iets van ze gedaan te krijgen. En als onze JP dan zoiets doet bij een interviewster gaat ze meteen lopen twitteren over dat hij een "knietje" had moeten hebben. Het is gewoon een verongelijkt zeikerig Opzij-carrièrewijf, anders niet. Net als alle andere feministes en Groen Links-stemmers, ook de mannen.

Dat had ze niet getwitterd, dat had ze volgens mij tegen JPB zelf gezegd nadat het gebeuren voorbij was. Volgens mij is dat een beetje overtrokken uitgemeten (net als dat die opmerking van JPB, hoewel onhandig, ook veel te groot gemaakt werd).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 09-06-2010 21:35 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 9 juni 2010 21:19 schreef bastianus het volgende:
Die Halsema daar krijg ik ook verkiezingsuitslag van, wat een zeikwijf zeg, met die omelettenkop.


Ik zou d'r doen. Als ze d'r bek houdt.


Bareuh...


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 09-06-2010 21:35 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 9 juni 2010 21:27 schreef ZelThoR het volgende:
Persoonlijk vind ik het een heel goed iets en zou je eigenlijk gewoon in het hele land moeten kunnen stemmen / al eerder dan de verkiezingsdag als je daar zin in hebt.

Dat je ID moet hebben hangt toch niet samen met die meerdere stemlocaties? Of wel?

Hoe dan ook; stemcomputers terug. Geen gezeik met stembiljettekorten
Het zou gewoon via je eigen computer moeten kunnen met DigiD.

Hangt wel samen, veel bejaarden hebben helemaal geen ID. Moeten voor de verkiezingen appart eentje aanvragen, verder hebben ze hem nooit nodig.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-06-2010 21:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 juni 2010 21:27 schreef Hypnos het volgende:
niet zozeer politiek eigenlijk, wel het politieke systeem,

te weinig transparantie, teveel staanblijven, teveel beloftes, ... het eeuwige sprookje


alleen zijn er nu al eeuwen geen revoluties meer en uit hem dat in pervers gedrag
Wilders is idd wel een logisch gevolg van de kloof tussen politiek en werkelijkheid. Maar ook een heel slecht antwoord daarop, zijn oplossing lijkt me nog slechter dan de huidige politiek.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2010 21:36 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 juni 2010 21:35 schreef M. het volgende:
"Definitieve prognose": PVV 22 zetels.


WIE ZIJN AL DIE MENSEN???? Ik voel me weer een stukje minder thuis hier.

Ik vind dit toch wel erg .


+1



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 09-06-2010 21:36 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 9 juni 2010 21:35 schreef De Ulk het volgende:
Ik zou d'r doen. Als ze d'r bek houdt.


Jij zou Ien Dales nog doen.




Oh nee wacht, dat was Crypt666.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 09-06-2010 21:36 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 9 juni 2010 21:35 schreef M. het volgende:
"Definitieve prognose": PVV 22 zetels.


WIE ZIJN AL DIE MENSEN????


Lezers van de Telegraaf en SpitsNieuws.


Bareuh...


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-06-2010 21:37 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 9 juni 2010 21:33 schreef Onweerwolf het volgende:
Oh sorry, ik dacht dat dit het politiek topic was.

Niemand zei dat ze daarom niet op GL stemmen, geen enkel probleem dus: niet zo huilen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 09-06-2010 21:38 by FireFox Profiel van FireFox

Wasn't me, ik heb pvdd gestemd.

Wel een beetje triest dat iedereen in mijn omgeving altijd maar denkt dat ik pvv stem, omdat ik een "skinhead" ben. (dit laatste was uiteraard niet gericht aan M.)


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2010 21:38 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 juni 2010 21:37 schreef ZelThoR het volgende:
Niemand zei dat ze daarom niet op GL stemmen, geen enkel probleem dus: niet zo huilen


"Het is niet wijs om tegen mij te zeggen dat ik niet zo moet huilen"


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-06-2010 21:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 9 juni 2010 21:35 schreef M. het volgende:
"Definitieve prognose": PVV 22 zetels.


WIE ZIJN AL DIE MENSEN???? Ik voel me weer een stukje minder thuis hier.

Ik vind dit toch wel erg .




ach toe, was er stemplicht, het aantal lag nog de helft hoger.



signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-06-2010 21:39 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 juni 2010 21:36 schreef De Ulk het volgende:
Lezers van de Telegraaf en SpitsNieuws.
Ah, Grey dus niet. Die leest alleen SpitsNieuws volgens mij.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-06-2010 21:39 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 9 juni 2010 21:35 schreef bokaj het volgende:
Het zou gewoon via je eigen computer moeten kunnen met DigiD.

Bijvoorbeeld, ja. Als je daar je hele hebben en houden met de overheid mee kunt regelen mag je er ook best mee stemmen.
quote:
Hangt wel samen, veel bejaarden hebben helemaal geen ID. Moeten voor de verkiezingen appart eentje aanvragen, verder hebben ze hem nooit nodig.

Ik heb zelf geen enkele relatie gelegd tussen het opkomstpercentage en het al dan niet moeten tonen van een ID, waar heb je het over? (je hebt denk ik wel gelijk hoor )

Ik zei dat het argument om nu om een ID te vragen niet was dat er nu meerdere plekken om te stemmen mogelijk zijn.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-06-2010 21:39 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 9 juni 2010 21:36 schreef bastianus het volgende:
Wilders is idd wel een logisch gevolg van de kloof tussen politiek en werkelijkheid. Maar ook een heel slecht antwoord daarop, zijn oplossing lijkt me nog slechter dan de huidige politiek.


een slecht antwoord is tenminste een antwoord.


het zal de doodszwijgers leren



signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 09-06-2010 21:40 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

quote:
Op 9 juni 2010 21:39 schreef bastianus het volgende:
Ah, Grey dus niet. Die leest alleen SpitsNieuws volgens mij.


Grey stemt VVD.

De enigen zover hier op ZM waarvan ik het weet zijn Kwijlgeest en Invictus.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 09-06-2010 21:40 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

nou politici, kom er maar eens uit bij de coalitievorming



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 09-06-2010 21:40 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 9 juni 2010 21:38 schreef Onweerwolf het volgende:
"Het is niet wijs om tegen mij te zeggen dat ik niet zo moet huilen"

Oh, lol Ik word bedreigd!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 09-06-2010 21:41 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 9 juni 2010 21:39 schreef Hypnos het volgende:
ach toe, was er stemplicht, het aantal lag nog de helft hoger.


Komt doordat we zo'n zeikland zijn. We hebben het nog nooit zo goed gehad, en het enige wat we doen is klagen over anderen. Inclusief ik trouwens hoor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 09-06-2010 21:42 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

VVD+PVDA+D66+GROENLINKS: 83 zetels


Hmm, ja.


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen