![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Het is duimen voor een VVD/PVV/CDA/(SGP)-coalitie. Komt 't toch misschien weer goed met dit land. ![]() |
|
quote: Ik denk dat het verstandig is om dat maar eens niet te doen. Brrr. ![]() |
|
Laten we even eerlijk zijn, M., dit gaat je duidelijk je pet te boven. Het volk heeft gesproken! (terug met de democratie van de oude Grieken, zeg ik..) [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
Grote bult, eigen schuld? Haha, wat een genie. ![]() |
|
quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote:Bokaj, de Progton van de legitimatie. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Heb je hem weer hoor. Koning oprui-oneliner. Tot over een maand of twee voor de volgende fantastische bijdrage. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: LOL!! ![]() ![]() |
|
We zijn trouwens wel definitief af van die achterlijke Verdonk als het goed is nu. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
bij de VVD denk ik Teeven en dan denk ik ![]() ![]() |
|
![]() jullie zijn eigenlijk wel grappig Wilders is nog niet half zo extreem als het Vlaams Belang en haalt niet eens zoveel stemmen al het Vlaams Belang hij zal druk uitoefenen op de andere partijen ja, goed toch? Dan kunnen de traditionele partijen de volgende keer ook gewoon samen kijken of ze goed bezig zijn adhv de uitslag van de PVV ![]() hebben ze eindelijk een waardige parameter [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 09-06-2010 22:39] signature ![]() |
|
quote:Ze is anders wel recht door zee hoor. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Niet te hard roepen, misschien zijn die 0 zetels nog zwaar nodig om een meerderheidscoalitie voor elkaar te boksen ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: nou jongen , neem jij nu maar gewoon afscheid van het land belgie met de NVA als de grootste ![]() |
|
quote: pardon ? ik vat hem denk ik wel maar ![]() |
|
quote: Ssstttt. Jezelf even niet zo serieus nemen. Dat doen wij ook niet. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Hell yeah, gaaf om Balkie nu live te zien. Oprottuh!!!! ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: verhagen hopelijk ook ![]() |
|
quote: +1. Je moeder. ![]() |
|
quote: Dat is ook een hond ja. Vertrouw ik net zover als ik die gladbek zie. Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |