|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
LOL @ ontwijken democratievraag aan Wilders. Boeiender |
|
Jezus... bij de toespraak van GW was goed te merken wat voor tokkies er in zijn achterban zitten... Jammer dat de andere grote groep van zijn aanhang (goed opgeleide mensen die een tegengeluid aan de huidige politiek willen geven) zo ondergesneeuwd raakt. Leuk dat ie net lult over dat ie als "de grootste winnaar" recht heeft op deelnemen aan de regering... heeft hij niet gekeken naar wat er met de SP is gebeurd 4 jaar terug. Goed punt van de journalist over de democratie binnen de PVV. Heerlijk dat het CDA op zijn bek is gegaan, jammer dat de andere twee "usual suspects" (PvdA & VVD) niet weggespeeld zijn. Ik hunker eigenlijk naar vernieuwing in de politiek (dus een regering zonder de grote drie). @Progton: ik betwijfel dat de CDA de laatste jaren op hun christelijkheid is gekozen. [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 09-06-2010 23:07] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: bedankt ik heb het beste voor met Nederland, en persoonlijk denk ik dat de PVV niet positief eraan bijdraagt. Toch mag ik idd me wel iets inhouden Maar brinkman zorgt wel voor onverdeeldheid binnen de partij |
|
quote: Wat heeft dat in hemelsnaam met Verhagen te maken? Boeiender |
|
quote: niks maar waar baseer je op dat Verhagen een bagger vent is |
|
Hmm, Cohen geeft wel een waardige toespraak moet ik eerlijk zeggen. Boeiender |
|
quote: verhagen is toch wel een enorme gladjanus hoor |
|
quote: Op in het verleden behaalde resultaten en opmerkingen. Boeiender |
|
quote: oké nou ja dat kan |
|
Cohen is al aan het coalitie-flirten, zo te horen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: vind Cohen sowieso best wel geschikte kerel en komt ook wel goed over |
|
Mee eens... Verhagen is een creep. Edit: over creeps gesproken... gadverdamme Wouter Bos [Dit bericht is gewijzigd door Yirroth op 09-06-2010 23:12] "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: +1 Maar dat we van Balkenende af zijn is een mooi begin ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: denk niet dat er veel het zo lang volhouden, mijn respect heeft hij wel |
|
Je bevestigd mijn vooroordelen nog maar eens, Progton, dank je. Verder denk ik dat kabinet zonder de grote 3 voorlopig is. Ik hoop dat om te beginnen D66 of SP qua grootte de plek van CDA in gaat nemen. |
|
quote:Nou ja ach, het voelt wel goed om eigen baas te zijn, hoe fout dat in de ogen van sommige mensen ook moge zijn... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Haha, geweldig als ik ook een keer ongelijk krijg. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Lekker christen-bashen ook al in deze topic als ik er zo even doorheen blader. |
|
quote: ja zalig he er zijn er maar twee op ben jij er toevallig ook een ? Zou trouwens wel een machtige versterking zijn van 2 naar 3 |
|
quote: Wat heb je dan tegen onze niet-Westerse allochtone vrienden, die vaak ook eigen baas zijn? (eenmanszaak e.d.) Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Helegaar niets, net als de PVV eigenlijk. Kom je hier om te werken, prima, kom je hier de makaak uithangen, dikke doei. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
"Gemiddelde PVV kiezer is laag opgeleid" O RLY? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Laag tot midden he, 47% laag en 40% midden, 13% hoog-opgeleid. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Nee, ik ben niet religieus. Maar het neemt wel heel treurige vormen aan de afgelopen dagen. Ik zal niet snel iemand aanvallen op zijn levensovertuiging. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |