IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Snelcursus zweeds , noors , fins? Vorige pagina | Volgende pagina
Tongerloft
Usericon van Tongerloft
Posted 24-02-2006 11:31 by Tongerloft Wijzig reactieProfiel van TongerloftQuote dit berichthttp://www.baumstrunk.org/joensuu

OW, daar denk ik toch anders over.
Net als die ranzige taarten (met garnaal en veel boter derin) die je overal krijgt.
Verrotte vis is een potje, Julmust, sockerdrycka... zelfs één keer een drankje met beverballen gehad. Dat sloeg alles. Supermarktbier is ook een hel natuurlijk.

'Originele' smaak hebben die luitjes daar.


Back to the Baumstrunk


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-02-2006 11:41 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2006 10:51 schreef aerodis het volgende:
Apotekarens Julmust, dat is al een rede om in Zweden te gaan wonen


smerige zut man! Maar ja in december verslaat de verkoop van dit maltige goedje toch elk jaar weer de verkoop van COCA COLA....

drankje met beverballen??? holy shit, da heb ik nog nooit gehad!

waar ik hier helemaal van uit mijn dak ga is: RAGGMUNKAR MED FLÄSK OCH RÅRÖRDA LINGON.

Jammie!

of Pannbiff, of Wallenbergare, of Biff Rydberg!!!!


I Find That I Am Not There...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 24-02-2006 13:30 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

En ik ben er nog nooit geweest, al spreek ik wel Zweeds.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-02-2006 13:38 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2006 11:31 schreef Tongerloft het volgende:
Verrotte vis


sur-strömming


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-02-2006 13:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2006 11:41 schreef rvanderholst het volgende:
smerige zut man! Maar ja in december verslaat de verkoop van dit maltige goedje toch elk jaar weer de verkoop van COCA COLA....

drankje met beverballen??? holy shit, da heb ik nog nooit gehad!

waar ik hier helemaal van uit mijn dak ga is: RAGGMUNKAR MED FLÄSK OCH RÅRÖRDA LINGON.

Jammie!

of Pannbiff, of Wallenbergare, of Biff Rydberg!!!!
Damn met zo;n naam denk ik echt meteen aan een gedrochjt van een drank die gemaakt is een extract van ijsberensperma ... zal ebst lekekr zijn, maar die naam


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-02-2006 13:44 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2006 13:41 schreef Jenje het volgende:
Damn met zo;n naam denk ik echt meteen aan een gedrochjt van een drank die gemaakt is een extract van ijsberensperma ... zal ebst lekekr zijn, maar die naam


Hehe....

aan de LINGON in de naam denk ik dat dit goedje van rode bosbessen gemaakt wordt:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vossebes


...ook bekend als Lingonberries.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-02-2006 13:45 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ah cassis dus


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-02-2006 13:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2006 13:45 schreef Jenje het volgende:
ah cassis dus


Dat is zwarte bes: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwarte_bes



Enorme landbouwer die je bent!


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-02-2006 13:51 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach ... bosbes, rode bes, wha'evah


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 24-02-2006 19:23 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2006 13:44 schreef Chelman het volgende:
Hehe....

aan de LINGON in de naam denk ik dat dit goedje van rode bosbessen gemaakt wordt:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Vossebes


...ook bekend als Lingonberries.


jusstum! lekker joh, ietwat zure jam ervan! of gewoon de bessies zelf: "rårörda"

Raggmunkar zijn pannekoeken van aardappeldeeg.

fläsk is gewoon uitgebakken bacon!

jammie, honger!!!


I Find That I Am Not There...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-02-2006 20:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

bedankt voor de vertaling


signature


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 09-03-2006 6:34 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Tering, allochto's moeten in NL niet zo zeuren als ik zie wat er in noorwegen allemaal door de beugel kan....





aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-03-2006 9:36 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ze zouden de boel nog kunnen redden door te zeggen dat er 'schoon' wordt bedoeld, maar dat lijkt me wel erg sterk


Tongerloft
Usericon van Tongerloft
Posted 09-03-2006 13:04 by Tongerloft Wijzig reactieProfiel van TongerloftQuote dit berichthttp://www.baumstrunk.org/joensuu

Wit werken = belasting afdragen


Back to the Baumstrunk


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-03-2006 13:12 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Hmm, is dat in het Zweeds ook zo? Kan me niet herinneren dat ik dat ooit zo heb zien staan.


rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 09-03-2006 13:18 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

neen, dit is toch echt noors, en inderdaad is dat wit werken... (effe gecross checked met een noor!) wel rare manier van uitdrukken. maar ik denk dat de adverteerder niet veel geld aan de advertentie uit wilde geven.


I Find That I Am Not There...


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-03-2006 13:25 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

okay


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 11-03-2006 13:17 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2006 12:31 schreef Mikeee het volgende:
Ik heb ergens bij Control Panel --> Regional and Language Options --> Languages tabje --> Details en dan zit je bij "Text Services and Input Languages" ingesteld dat ik naast m'n Icon-Tray (of hoe 't ook heet, daar helemaal rechts onderaan) een blauw vierkant knopje krijg met de op dat moment gekozen taal (bijv. "EN" of "NL") die ik wil gebruiken, in dit geval kan ik gelijk kiezen uit 5 talen door op dat knopje te drukken. Je kan ook een hotkey instellen voor je gemak maar ik vergeet steeds wat dat is


VAAGHEID troef weer.
Ik moest noodgedwongen Windows opnieuw vers installeren. Deed precies hetzelfde als hierboven maar vergeet 't maar...deze methode wil ineens niet meer werken.
Nu zitten de tekens ineens onder:
RightAlt+z=æ
RightAlt+l=ø
RightAlt+w=å
RightAlt+p=ö
...enz...plenty andere tekens erbij ook ineens onder die RAlt. (tot nu toe geprobeerd met NL+US_Int'l en NO+US_Int'l layout)

Voordeel is wel dat ik nu wel wederom beschik over de ;'[":{ tekens die voorheen ingepikt/onbeschikbaar/weg waren.


[EDIT]
Best stom eigenlijk.
De eerste layout (zoals ik HIER zag) krijg je dus door ook de keyboard in te stellen op "Norwegian" ipv "US-Int'l" maar de eerste keer heb ik mij helemaal niet bezig gehouden daarmee. Gewoon afgedaan als onbelangrijk. Nu weet ik niet welk layout het prettigst is. Bij de ene moet je RAlt ingedrukt houden en bij de ander verandert je hele layout zodat je andere toetsen mist.



[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 13-03-2006 8:34]



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 17-03-2006 16:01 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Dit is wellicht interessant voor de scnadinavisten hier:

http://www.northvegr.org/main.php


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 17-03-2006 17:25 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 17-03-2006 17:25]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-03-2006 21:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



kan iemand mij dit vertalen?


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 18-03-2006 22:31 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Hehe, dat is in ieder geval leesbaar. Maar serieus...

Ik stop drop in mijn endeldarm.

Ik ben een kerel van 27 met een ongewone verstandhouding met Turkse pepers. Ik geniet van deze dropsnoep door het in m´n anus te stoppen. Dit zorgt voor een totale genoegdoening bij me en geeft me betere orgasmes dan ik ooit met een vrouw had. Vorige week ging een van de karamelsnoepjes kapot, wat enorme pijn opleverde. Ik dacht dat ik uitslag had in m´n darm. Ik heb me ingehouden, maar heb sindsdien nog wel enorme behoefte.
Heb ik een probleem of is mijn fetish heel normaal? Wat zal ik nu doen?

De Droptrol

Ik heb nog nooit gehoord van iemand die drop op deze manier gebruikt.
Als je iets in je anus stopt, moet je er wel een condoom omheen doen om schade te voorkomen. Misschien valt een condoom om de drop bij je in de smaak. Als de pijn na een paar dagen niet wegtrekt, moet je zeker medische hulp zoeken. Ik raad je Venhälsan in het Zuiderziekenhuis aan, als je in Stockholm woont, telefoonnummer 6162500. Zij zijn bekend met vragen over anale seks.





Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-03-2006 22:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 20-03-2006 0:12 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Serieus, waar vind je al die crap?


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-03-2006 10:31 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Haha, vooral de aanbeveling voor het soort condoom is geinig


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen