|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: smerige zut man! Maar ja in december verslaat de verkoop van dit maltige goedje toch elk jaar weer de verkoop van COCA COLA.... drankje met beverballen??? holy shit, da heb ik nog nooit gehad! waar ik hier helemaal van uit mijn dak ga is: RAGGMUNKAR MED FLÄSK OCH RÅRÖRDA LINGON. Jammie! of Pannbiff, of Wallenbergare, of Biff Rydberg!!!! I Find That I Am Not There... |
|
En ik ben er nog nooit geweest, al spreek ik wel Zweeds. |
|
quote: sur-strömming KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Damn met zo;n naam denk ik echt meteen aan een gedrochjt van een drank die gemaakt is een extract van ijsberensperma ... zal ebst lekekr zijn, maar die naam |
|
quote: Hehe.... aan de LINGON in de naam denk ik dat dit goedje van rode bosbessen gemaakt wordt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vossebes ...ook bekend als Lingonberries. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ah cassis dus |
|
quote: Dat is zwarte bes: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwarte_bes Enorme landbouwer die je bent! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ach ... bosbes, rode bes, wha'evah |
|
quote: jusstum! lekker joh, ietwat zure jam ervan! of gewoon de bessies zelf: "rårörda" Raggmunkar zijn pannekoeken van aardappeldeeg. fläsk is gewoon uitgebakken bacon! jammie, honger!!! I Find That I Am Not There... |
|
bedankt voor de vertaling signature |
|
Tering, allochto's moeten in NL niet zo zeuren als ik zie wat er in noorwegen allemaal door de beugel kan.... |
|
Ze zouden de boel nog kunnen redden door te zeggen dat er 'schoon' wordt bedoeld, maar dat lijkt me wel erg sterk |
|
Wit werken = belasting afdragen Back to the Baumstrunk |
|
Hmm, is dat in het Zweeds ook zo? Kan me niet herinneren dat ik dat ooit zo heb zien staan. |
|
neen, dit is toch echt noors, en inderdaad is dat wit werken... (effe gecross checked met een noor!) wel rare manier van uitdrukken. maar ik denk dat de adverteerder niet veel geld aan de advertentie uit wilde geven. I Find That I Am Not There... |
|
okay |
|
quote: VAAGHEID troef weer. Ik moest noodgedwongen Windows opnieuw vers installeren. Deed precies hetzelfde als hierboven maar vergeet 't maar...deze methode wil ineens niet meer werken. Nu zitten de tekens ineens onder: RightAlt+z=æ RightAlt+l=ø RightAlt+w=å RightAlt+p=ö ...enz...plenty andere tekens erbij ook ineens onder die RAlt. (tot nu toe geprobeerd met NL+US_Int'l en NO+US_Int'l layout) Voordeel is wel dat ik nu wel wederom beschik over de ;'[":{ tekens die voorheen ingepikt/onbeschikbaar/weg waren. [EDIT] Best stom eigenlijk. De eerste layout (zoals ik HIER zag) krijg je dus door ook de keyboard in te stellen op "Norwegian" ipv "US-Int'l" maar de eerste keer heb ik mij helemaal niet bezig gehouden daarmee. Gewoon afgedaan als onbelangrijk. Nu weet ik niet welk layout het prettigst is. Bij de ene moet je RAlt ingedrukt houden en bij de ander verandert je hele layout zodat je andere toetsen mist. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 13-03-2006 8:34] |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 17-03-2006 17:25] |
|
kan iemand mij dit vertalen? signature |
|
Hehe, dat is in ieder geval leesbaar. Maar serieus... Ik stop drop in mijn endeldarm. Ik ben een kerel van 27 met een ongewone verstandhouding met Turkse pepers. Ik geniet van deze dropsnoep door het in m´n anus te stoppen. Dit zorgt voor een totale genoegdoening bij me en geeft me betere orgasmes dan ik ooit met een vrouw had. Vorige week ging een van de karamelsnoepjes kapot, wat enorme pijn opleverde. Ik dacht dat ik uitslag had in m´n darm. Ik heb me ingehouden, maar heb sindsdien nog wel enorme behoefte. Heb ik een probleem of is mijn fetish heel normaal? Wat zal ik nu doen? De Droptrol Ik heb nog nooit gehoord van iemand die drop op deze manier gebruikt. Als je iets in je anus stopt, moet je er wel een condoom omheen doen om schade te voorkomen. Misschien valt een condoom om de drop bij je in de smaak. Als de pijn na een paar dagen niet wegtrekt, moet je zeker medische hulp zoeken. Ik raad je Venhälsan in het Zuiderziekenhuis aan, als je in Stockholm woont, telefoonnummer 6162500. Zij zijn bekend met vragen over anale seks. |
|
signature |
|
Serieus, waar vind je al die crap? |
|
Haha, vooral de aanbeveling voor het soort condoom is geinig |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |