IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Snelcursus zweeds , noors , fins? Vorige pagina | Volgende pagina
just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 19-09-2005 22:53 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

ved du ikke noget morsommere?


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 19-09-2005 23:00 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

jeg vil ikke elske med dig uden kondom


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 19-09-2005 23:03 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Jeg tror jeg overhodet ikke vil elske deg.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 19-09-2005 23:09 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 23:03 schreef Gangrad het volgende:
Jeg tror jeg overhodet ikke vil elske deg.


ja ik vermaak me wel zoals ik al zij:jeg taler lidt dansk


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 19-09-2005 23:11 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

ik zou het egt niet weten zelfs nederlands kan ik niet goed alleen engels en dan wil ik deens erbij leren maar helaas geven ze dat vak niet op school


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 19-09-2005 23:24 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

heleu beun jeu eur neug gangrad? zo niet god afften


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 19-09-2005 23:25 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

quote:
Op 19 september 2005 22:24 schreef Gangrad het volgende:
Trøndersk is wel interessant vanwege de palatalisering... mannj, hunnj etc. Maar moeilijk te verstaan? Sognamål is waanzin...


Beste man, ik heb dezelfde opleiding als jij gedaan, en daardoor ook veel met noren gepraat om iets van de dialekten op te steken, en ik kan je verzekeren, dat jij als eerstejaars student noors geen fuck kan verstaan van iemand die plat trøndersk spreekt, zo wel dan praat je waarschijnlijk beter noors dan de noren zelf Het is echt wel wat meer dan alleen palatalisering....

[Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 19-09-2005 23:26]


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 19-09-2005 23:26 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik ben derdejaars beste man
En makkelijk is het niet, maar ik zou eerder een Trønder verstaan dan bv. iemand met zo'n plat Telemark dialekt.

[Dit bericht is gewijzigd door Gangrad op 19-09-2005 23:27]


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 19-09-2005 23:29 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

damn, dan was die eerste post al heel oud hehe Kut, dan zitten we op hetzelfde niveau, ik ben er na de derde mee gekapt, ik moet nu zelf een beetje door te chatten mijn niveau op peil houden...


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 19-09-2005 23:30 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Overigens, van mensen in Fredrikstad kan ik al geen fuck verstaan als ze dialekt spreken...hehe


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


just1me
"RhOôo !!!"
Usericon van just1me
Posted 19-09-2005 23:31 by just1me Wijzig reactieProfiel van just1meQuote dit bericht

heee ik ben ook 3e jaars


Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten!


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 19-09-2005 23:32 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ja, het mindere is toch wel dat je naar het tweede jaar nauwelijks nog iets met taalverwerving/begrip doet. Of je moet taalkunde van Harry kunnen waarderen


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 19-09-2005 23:32 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 19 september 2005 23:31 schreef just1me het volgende:
heee ik ben ook 3e jaars


maar toch schreef je de verleden tijd van 'zeggen' als 'zij'

Hoeveel studiepunten heb je nu?


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 19-09-2005 23:35 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Beter, Harry Perridon heerst! :bla Alleen moet je wel doorzettingsvermogen hebben om zijn colleges uit te kunnen zitten zonder in slaap te vallen hehe Die kerel weet zoveel van taalkunde dat het niet fraai meer is, hij gaat er dan automatisch vanuit dat iedereen ook op zijn niveau zit als hij iets uitlegt...


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 19-09-2005 23:38 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Klopt. Het was leuk om te zien en horen dat iedereen zich volledig stuk beet op die vakken! 'Ja ja, ik snap z'n uitleg niet', 'hij springt van de hak op de tak' etc. etc.

Harry doceert alleen voor fijnproevers

Ik doe hoe dan ook de letterkunde-master. Om een goede taalkunde scriptie te schrijven zou je hoe dan ook een lading vakken moeten volgen bij Nederlands, Duits etc.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 19-09-2005 23:39 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

en voor de deens sprekenden, Henk Van Der Liet heerst ook, zo trof ik hem eens een pijp rokend, filosoferend naar buiten kijkend aan in zijn kamer, de gelijkenis met Nietszche was meteen bevestigd


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 19-09-2005 23:42 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Henk is gaaf!

De troetelprofessor van Scandinavistiek!


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 19-09-2005 23:42 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

daar heb je gelijk in ja, taalkunde is niet alleen verstand hebben van Scandinavische talen, als je net als ik er op je vorige opleidingen met de pet naar hebt gegooid bij nederlands en duits, dan is dat echt een handicap....
Heb je ook Oud-IJslands gevolgd bij Aad Quack? Dat heerste top, die kerel kon zeer gave verhalen over IJsland vertellen, vaak kwam hij niet eens meer aan de lesstof toe hehe


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 19-09-2005 23:44 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Aad is extreem! Hij kan echt alles! Oud-Ijslands, Oud-Hoogduits, Sanskriet, Gotisch, Hitittisch etc

Zijn colleges zijn echt goed. Ik heb zowel Oudnoords als Runologie bij hem gevolgd.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 19-09-2005 23:46 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

Das idd niet te flauw hoeveel kennis die gast heeft! Ik ben helaas niet meer aan runologie toegekomen.... Hij had bijna nog een cursus IJslands gegeven, maar er waren niet genoeg gegadigden...


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-09-2005 23:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Jag är ny här... detta är mitt första inlägg


signature


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 19-09-2005 23:49 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Hij had het er dit jaar ook weer over ja. Maar inderdaad, ook nu waren er niet genoeg geïnteresseerden. Ikzelf ook niet trouwens. Ik leer ook nog een andere taal en anders wordt het me allemaal iets te veel.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 19-09-2005 23:51 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire

dat kan ik me voorstellen ja, IJslands is ook niet echt iets dat je even tussen de spreekwoordelijke soep en aardappels leert...
Ik bedenk me net dat jij bent begonnen toen ik daar ophield, dan heb ik jou net niet meer meegemaakt hehe Ik was daar 1 van de weinige metals hehe
En ik heb gemerkt dat Tanja niet zon liefhebber van Varg Vikernes is

[Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 19-09-2005 23:52]


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 19-09-2005 23:56 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Tanja...
Tsja, ik ben van haar af, laten we het daar maar op houden. En de metals die er zijn, haken gauw af omdat ze erachter komen dat dit toch niet de bedoeling was! Nadat ze de Stormblast-lyrics kunnen lezen vinden de meesten het wel best


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Mr. Cuntreaper
Heavy metal, Raise Hell!
Usericon van Mr. Cuntreaper
Posted 20-09-2005 0:01 by Mr. Cuntreaper Wijzig reactieProfiel van Mr. CuntreaperQuote dit berichthttp://www.myspace.com/Jack_Hellfire


Zo gauw ze de teksten van Stormblåst kunnen lezen komen ze er achter dat Noors interessanter leek toen ze nog niet begrepen wat er stond

Neem dan tenminste mijn beweegreden, dat het makkelijker dames versieren is als je Noors spreekt, vooral Stavangerdialect doet het goed


Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!!


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen