IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Snelcursus zweeds , noors , fins? Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-01-2007 23:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht




???




[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-01-2007 23:29]


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-01-2007 23:33 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2007 23:22 schreef Hypnos het volgende:
Vill du ha den nyss-utdragen-ifrån-fittan-ångande eller nyss-uppstigen-ur-badet-ångande?


Wil je de net-uit-de-kut-getrokken-stomende of de net-uit-het-bad-gekomen-stomende?

Denk ik. Ik kwam er niet helemaal uit, omdat het een onzinnige zin is. Een Zweedse kennis van me werd er ook niet veel wijzer van.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-01-2007 23:37 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik ben trouwens niet creatief genoeg dat stripje te vertalen, zijn allemaal woordgrapjes.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-01-2007 23:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

woordgrapjes?


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-01-2007 23:39 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2007 23:38 schreef Hypnos het volgende:
woordgrapjes?

Kennen jullie dat in België niet?

Woordspelingen, woordgrappen, etc.?


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-01-2007 23:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

oja, op die manier


en dit?

Alltså, jag är inte från Visby, men jag brukar dagdrömma om att bo där. Bor i Linköping annars, the home of the rondellhunds. Men visst är det lite sexigt med psykiskt sjuka? Jag har sjäälv nåt psykotiskt syndrom så det är väl det att jag är ute efter någon likasinnad. Har ni mycket troll i Trollskogen då? Mjau mjau


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-01-2007 23:45 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2007 23:42 schreef Hypnos het volgende:
oja, op die manier


en dit?

Alltså, jag är inte från Visby, men jag brukar dagdrömma om att bo där. Bor i Linköping annars, the home of the rondellhunds. Men visst är det lite sexigt med psykiskt sjuka? Jag har sjäälv nåt psykotiskt syndrom så det är väl det att jag är ute efter någon likasinnad. Har ni mycket troll i Trollskogen då? Mjau mjau



Dus, ik kom niet uit Visby, maar ik zou er wel graag willen wonen. Ik woon in Linköping, the home of the rondellhunds (weet zo gauw niet wat voor honden dat zijn). Maar het is zeker sexy met gestoorden? [Of: het is zeker sexy met gestoorden! - Dat vraagteken is een beetje vreemd.] Ik heb zelf ook een psychotisch syndroom dus ik ben op zoek naar een eensgezinde. Zijn er veel trollen in Trollskogen (Het Trollenbos), eigenlijk? Miauw miauw.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 22-01-2007 23:46]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-01-2007 23:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

super, zweedse trienen daten is cowl

Va gör man när man blir kär i alla snygga tjejer man ser? Nu har jag fått linser och jag ser babsena tydligare än någonsin när jag är ute och kör bil. Det är bara det att jag inte vågar prtata med någon tjej, för rädslan att göra mig till åtlöje är stor så därför fortsätter jag att runka av mig till Jenna Jameson på internet istället. En netbabe som nog måga känner till vid det här laget

tjejer komt wel veel terug


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-01-2007 23:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Jag är väl lite pervers men jag gillar det här! lägg gärna upp fler negresser.


???


signature


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 22-01-2007 23:58 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Dude ben je nou een Zweedse aan het versieren?


Member of the iso-betawuste crew!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-01-2007 23:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

euhm... op laaaaange termijn...


nol

nee, blijf bij de huidige...toestand


signature


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 23-01-2007 0:04 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht



btw: leuk 'dinnetje hoor!


Member of the iso-betawuste crew!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-01-2007 0:05 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

zis u bitje dinne ja...

lol



signature


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 23-01-2007 13:52 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Scand-o-fielen en ander tuig verwijs ik gaarna door naar de volgende festival aankondiging:
Cross-Linx Nördic Festival.
Ik ben zelf 3 maal van de partij.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 23-01-2007 13:59 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2007 23:46 schreef Hypnos het volgende:
super, zweedse trienen daten is cowl

Va gör man när man blir kär i alla snygga tjejer man ser? Nu har jag fått linser och jag ser babsena tydligare än någonsin när jag är ute och kör bil. Det är bara det att jag inte vågar prtata med någon tjej, för rädslan att göra mig till åtlöje är stor så därför fortsätter jag att runka av mig till Jenna Jameson på internet istället. En netbabe som nog måga känner till vid det här laget

tjejer komt wel veel terug

Dude, waar ben jij mee bezig?!
Even voor de duidelijkheid: Het betreft hier een ventje die over z'n masturbatiegedrag verteld, op een schizofrenie forum nog wel.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 23-01-2007 14:03 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 23 januari 2007 13:59 schreef Jällö het volgende:
Dude, waar ben jij mee bezig?!
Even voor de duidelijkheid: Het betreft hier een ventje die over z'n masturbatiegedrag verteld, op een schizofrenie forum nog wel.

PWN3D!!1!11


Zenial


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-01-2007 19:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

woops!


signature


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 23-01-2007 19:52 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

LOL


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 23-01-2007 19:53 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

looooooooooooooollll!!!

pwnd x 666


Member of the iso-betawuste crew!!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 23-01-2007 20:18 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 22 januari 2007 23:27 schreef Hypnos het volgende:






Ik was nieuwsgierig:

Hehe… This is very difficult to translate because the jokes are made out of Swedish sayings… So it makes no sense really to translate it. I’ll give it a try though… =P


”Welcome home. How was your flight?”

“It really sucked!! I was deafened.” (Although translated word by word he really says: “I’ve got lid in my ear”. Lid (=the cover on a casserole) in Swedish = “Lock. We have an expression in Swedish; “Jag fick lock för örat”, which means “I was deafened”, you know when you have bad hearing from the change in air pressure due to an air plane flight. So it’s sort of like having a casserole cover in your ear…)

“Shit! There’s really cream in this loudspeaker!” (In Swedish, if there is cream in something means it really rocks/boosts/has lots of you know..; sort of “OOMPF” in it. Most of the times you use it to describe for example a car engine. Let’s say you have a Ferrari; then you really have cream in that engine! Often you say it just after you tried it, so you accelerate 100 meters to 250 km/hour and then you say impressed: “wow there is really cream in this one!”. Just like the guy in the picture just tried his loudspeaker.

The joke part of it being of course the fact that he has indeed a tube of cream in the loudspeaker.. heheh… =)

[Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 23-01-2007 20:20]


Zenial


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 23-01-2007 20:24 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Whaha, hypnos is gesnapt :D.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 01-02-2007 0:40 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

LOOOOOL!!!


Påminner om mina toast jag nyss käka. Mums!

wasda?

ska man göra illa sig ska man göra det rejält...

När man är på fest kan man göra som stålmannen...

Då super man

Steppa på stumparna din jävla krympling! Steppa sa jag!!!
mycket man kan lägga på mackan där ja
Någon som vill dela på en korv....? en bajskorv?

Måste vara jobbigt att vara läkare ibland

Fast dom har rätt bra OB tillägg.


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 28-02-2007 22:52 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=751414

Ben net aan het kijken, gaat over talen in de wereld. Interessante p00p, zo beoordeeld na 2 minuten.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 28-02-2007 23:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Det var en gång för längesedan så var en KOMPIS... hör upp nu... KOMPIS sa jag... iväg för att köpa pizza. Taktisk som man är hade jag valt en Vesuvio för där känner man ju igen ingredienserna. Min KOMPIS (Mållgan) hade valt en Calzone.

Nå han försvann som en avlöning och kom tillbaka med ett par kartonger med spännande innehåll. Spännande var även den lätt framåtlutande gångart som han hade erhållit. Efter mycket lirkande fick vi ur oss historien.

Färden ner till den lokala deghökaren gick bra, beställningen likaså. Sängrökaren bakom disken hade en dotter som tydligen var klart PKB (PåKnullningsBar för er som inte förstår). Det pockade på och väl tillbaka till bilen igen så gick det inte att hejda begäret. Upp med Calzone-kartongen i framsätet på bilen. Ett par välriktade fingrar in i Calzonen och så ett frenetiskt juckande medan Calzonen sakta sjönk ihop under kroppstyngd och horisontella rörelser. Problemet var att värmen inte hade lämnat pizzan så att det uppstod lättare brännskador på pitten.

Nu blev det bråttom att kyla ner organet så de läsk som följde med leveransen lades runt så att de blev välollade. Något som inte berättades med en gång vid leveransen. På frågan om vad i helvete han hade beställt försökte han komma undan med Kebab-Calzone vilket då skulle förklara den vita såsen. Att hans pizza såg ut som en uppgrävd fornlämning var svårare att förklara och det kombinerat med brännskadorna på pitten... ja... han fick betala dyrt för vår tystnad.


HELP!


signature


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 01-03-2007 1:05 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2007 23:38 schreef Hypnos het volgende:
HELP!

Ik zou net zeggen... jij hebt zeker hulp nodig?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen