|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Bestaat wel in het Zweeds, "duka upp". Weer een woordje geleerd |
|
Hm, wist ik niet, grappig. |
|
quote: euwww..... dat moet toch echt zijn: Het succes zet zich voort, Dochter ZIET haar moeder doodgaan in vleesmolen såg, verleden tijd van se = ZIEN [Dit bericht is gewijzigd door rvanderholst op 18-04-2006 14:49] I Find That I Am Not There... |
|
Oja, sågade is de verleden tijd van zagen. |
|
pwn3d [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 18-04-2006 20:20] |
|
pwn Net is me door een Zweed uitgelegd hoe het precies zit met aanwijzende voornaamwoorden en adjectieven met betrekking daarop. Ik snap het nu ein-de-lijk. Ett roligt hus. En rolig skola. Roliga hus. Roliga skolor. [Dat snapte ik allemaal wel.] Det här huset. Den där skolan. Dessa hus. Dessa skolor. De där skolorna. De här husen. [Die regels van den/det/de här & denna/detta/dessa & den/det/de där & den/det/de snapte ik wel.] MAAR: hoe te combineren, dat snapte ik niet. Ik snapte niet waarom je... - Det här roliga huset. - ...schrijft. Ik was er altijd van overtuigd dat roliga alleen met meervoud gebruikt werd,maar blijkbaar niet. Ook is het nogal verwarrend dat van de vier manieren om zaken aan te wijzen, er 1 van (denna, detta och dessa dus) niet met de bestämd form geschreven wordt. Eeeeenfin, weer wat geleerd. |
|
HELP iemand? signature |
|
Advertentie in 'het Schrijfblok' [Vermoedelijk een titel van een blad.] Kat te koop Ik mailde en vroeg: Heeft de kat op de foto een ontwikkelingsstoornis? Katten kunnen dat hebben, heb ik gelezen. Deze ziet er wel uit als een geval van ontwikkelingsgestoordheid. De adverteerder antwoordde: Ben jij ontwikkelingsgestoord? Mensen kunnen dat zijn, heb ik gelezen. En dit klinkt als een geval van ontwikkelingsgestoordheid. Wat een grap. |
|
do'l signature |
|
Ik heb nog een cursus Deens liggen van de LOI... In perfecte staat met 5 cdeetjes. In de orginele map. Mail me maar ff bij intresse Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
kan iemand ongeveer vertelle wat hier wordt vertelt over greyline? BVD! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Waar? |
|
"Hier" Niks dus. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 05-05-2006 12:59] |
|
Voor de jongere gasten hier: ga naar ginder voor een EVS project ofzo. Een neef van me was na iets meer dan een half jaar volledig mee met dat Zweeds. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
EVS? Enne, jbassist neem eens die cursus over van Vikingblöd. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 05-05-2006 18:01] |
|
<Vaftrudner> Oj, my bad. Det där fungerar bara om det är två män och de lyckas befrukta varandra :| <Vaftrudner> Vänta <Vanilj> Alltså <Vanilj> Om man hade en tidsmaskin hade man kunnat bli sin egna pappa också <Vanilj> Fett med coolt diagram det kan bli <Vaftrudner> Jag menade förstås att du blir det nya barnets morbror, morfars farfar, morfars moster, morfars morfar, farfar, farmors far, farmors morfar och farmors morbror. Inget annat. <Vanilj> Åh vad söt den är <Vaftrudner> Om du åker tillbaka i tiden och blir din egen far blir du nyss nämnda barns morbror, morfars farfar, morfars moster, morfars morfar, farfar, farmors far, farmors morfar och farmors morbror, morbror igen fast på ett mycket, mycket sjukare sätt, morfars farfars far, morfars morfar igen :|, farfars far, farmors farfar, farmors morfars far och du blir din egen bror. iemand? signature |
|
quote: sorry, dat was idd, behoorlijk suf. Die cursus moet er ook idd maar eens komen, want ik vindt het ook een erg plezierig land, zeker om eens een paar jaartjes tevertoefen anyhoo: http://obscene.dk/debat/viewtopic.php?t=45 "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Kerel, dit heb ik al eens vertaald. |
|
fuck... het was een andere bladzijde, of ik ben er nu in weg en moet serieus wat minder gaan zuipen weekends, of ik heb de verkeerde link gepost.. moment. Sorry alvast "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Geen zin om dit te vertalen, het gaat echt nergens over. "Als je terug in de tijd gaat kun je je eigen pa worden." Blaaaaaaaaaablablablalba. "Ja, je vaders moeder, de moeder van de vader van je vader, je overgrootvaders moeder.........................................eeetcccceeeeeeeeetera." Domme humor. |
|
ok, toch bedankt leek al bedroevende commentaar te krijgen idd signature |
|
quote: 150 euries JB inclusief voice recorder..ken je lekker je eigen gelul aanhoren Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Hehe, jep. Het is sowieso irritant te vertalen. In het Zweeds kun je met één woord een familielid behoorlijk specificeren. 'Farfar' is opa, maar dan wel de vader van je vader. 'Farmor' is hetzelfde, maar dan van je moeder. Zo heb je nog héél veel mogelijkheden. Het vertalen van 40 van die woorden wordt een beetje vermoeiend. |
|
damn... om maar te zwijgen van nichten. ALs je daar notaris wordt... signature |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |