|
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat hebben metalheads toch met al die Scandinavische landen en bands? Ik snap het niet, maakt dit je meer intelectueel, inteligent, bewust of metal, what gives ? |
|
Het is true en grim, hihi. |
|
Aahh, dat verklaart het ! |
|
Is het netzoiets als dat punkers iets met de UK en London hebben ? En nu allemaal boos worden, KOMOP !! |
|
wasda? signature |
|
Wat heb je gedaan met Pasen? Blablabla, werkloos, plaatsnaam: 'Ik heb alcohol gedronken.' hihi [typo] [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 05-04-2008 17:58] |
|
signature |
|
Nog meer? |
|
ja! w8 signature |
|
Als het maar geen breezer-Zweeds is, daar heb ik namelijk geen zin in. |
|
men om man tänker effter så kan man se det som självsanering i DNA stammen... Men va fan... skära av sig pungen är väll ganska sjukt? Värsta bilden på Gore, tycker jag. jag blir förbannad på sån skit... GHAAA Du är bara avundsjuk. önskar jag hade en sån fast liten pung gaat hierover http://pix.nofrag.com/e/8/0/8924357507fcd925dc565d2158829.jpg signature |
|
förmodligen så har fyllot i bilen kört på den stackars mannen så han flygit upp på rutan och sedan vidare över taket o landat på flaket:p Han ben ligger nog i någon buske en bit bort:p signature |
|
Hier Robin, een klassieker http://nl.youtube.com/watch?v=1KeG_QF3qys Blir jag hånad och bespottad för jag hyllar mitt land Varför jag ej säger, jag älskar mitt land, Blir jag hånad och slagen min själ sätts i brand I mina vener flyter blått och gult blod I mina vener flyter blått och gult blod (Chorus) För jag är gul och blå inuti och utanpå Jag är Gul och blå inuti För jag är gul och blå inuti och utanpå Jag är Gul och blå inuti Det där är konstigt med svenskan Årets tankesätt, när vi vunnit i hockey Älskar sverige med rätt Då kan du vifta med fanan och hylla ditt land Utan att bli slagen och kallad rasist I mina vener flyter blått och gult blod I mina vener flyter blått och gult blod (Chorus) För jag är gul och blå inuti och utanpå Jag är Gul och blå inuti För jag är gul och blå inuti och utanpå Jag är Gul och blå inuti I mina vener flyter blått och gult blod I mina vener flyter blått och gult blod (Chorus) För jag är gul och blå inuti och utanpå Jag är Gul och blå inuti För jag är gul och blå inuti och utanpå Jag är Gul och blå inuti (Chorus) För jag är gul och blå inuti och utanpå Jag är Gul och blå inuti För jag är gul och blå inuti och utanpå Jag är Gul och blå inuti........................... Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
@Hypnos: dat is een fijne verzameling onzinkreten over een bizarre foto, hehe. @Jon: eh, ja, vrij homofiele tekst, haha. Vooral dat stukje over hockey. Ik ben dat slachtoffergelul van die nationalisten een beetje zat . Voor intelligente, doch nationalistische, teksten: Svensk Ungdom. EDIT: http://nl.youtube.com/watch?v=gJjjxmoG7IU Fantastisch mooi nummer. Deze band deed mij Zweeds leren! [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 06-04-2008 0:38] |
|
haha, dat nummer heerst! Die tekst is geniaal zo dom, maar het blijft een fijne meezinger Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Ach, ik heb het er niet zo op, hehe. Dat nummer van die link, da's pas mooi. Echt honderden keren geluisterd. Goeie tekst ook, vrij treffend. Ik kan me niet in al hun teksten vinden, maar ze verwoorden het niet op zo'n homofiele manier. Buiten dat spreekt hij fraai Zweeds, en niet zo tokkie-achtig als die pik van dat nummer van jou. |
|
Esthetisch gezien zeker een beter nummer, maar dat nummer van Odins Engler is voor mij nostalgie ten top hehe Af en toe zijn dingen zo slecht dat ze weer geniaal zijn Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Dat is dan wel weer zo. Hier de tekst, trouwens: Minns du den tid som jag själv aldrig sett? Då folket var lyckligt, då folket var ett. Så säg mig nu, pappa hur känns det idag När du sitter i slagget av det som finns kvar? När du växte upp, sig mig hur var det då? Var en flicka nånting som man fritt gav sig på? Gick du på gatan och lyssna´ så smått Utan att höra ett ord du förstått? Var du nånsin tvungen att ensam gå hem Sen du rånats och slagits av främmande män? Säg mig hur kunde ni låta det ske? Ni blunda´ för det som en blind kunnat se! Känns det bra, käre far? Är du stolt är du glad? Och var kommer du stå i vår strid av idag? De flesta utav er var dumma som få, men några utav er var värre ändå. De såg det som allvar och inte som lek; De älskade att hata det folk som de svek. Nu kallar dom motståndet hat, hets och skrock men utanför jagar nu gängen i flock. Och de tackar nog er och skrattar och ler åt den dumhet och feghet som utmärkte er. Man ni borde ha vaknat, ni borde förstått. Ni borde sett allvaret, borde satt stopp. Ville ni föda en hel generation av mångkulturella och rotlösa hjon? Mot era planer stod en verklighet Där allt som var bra blev en stinkande smet. Nu tvingas vi axla det ansvar ni flytt. Ert samhälle ruttnar, vi bygger ett nytt! Och jag frågar dig pappa, om du har förstått Att din åldersgrupps skapelse nu måste bort. Och jag frågar dig: har du ditt samvete kvar? Gör du din plikt nu som man och som far? Nu tvingas vi axla det ansvar ni flytt. Ert samhälle ruttnar, vi bygger ett nytt! Är du med oss idag? Börjar tanken bli klar? Eller vänder du ryggen åt framtidens barn. Vooral dat eerste couplet, echt fantastisch. |
|
Een vader tot zoon gesprek, zoals het hoort Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote:Ik zit in Utrecht op de volks uni. daar heb ik 160 euro voor betaald voor een half jaar. Daarvoor heb ik thuis cursusen gedaan, maar met een docent merk ik dat ik er veel meer van opsteek en er veel meer voor doe. Daarnaast heb ik engelstalige thuiscursusen gevolgt en aangezien ons grammaticale systeem toch nét iets anders is dan het Engelse, was die omslag wel regelmatig lastig te maken. Bovendien die docente die ik nu heb, is echt een super mens en legt goed de verhouding tussen grammatica - woordenschat. Na 3 maanden merk ik dat ik al een redelijk vrijuit gesprek met Noren kan voeren. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hm, dat werd 364 dagen geleden gevraagd. Nuttige informatie Cada! |
|
Yo zelfde vraag, heb inmiddels al een jaartje of 2 een noorse vriendin (studeerde in NL). Nu een beetje in de toekomst aan het denken en ik wil ook een cursus gaan doen. de cursussen op het VU zijn eenmaal in de week, niet echt iets waar ik naar op zoek ben.. Iemand nog tips? (zelfstudieboeken, Cdroms.. roept u maar.) zzz |
|
Zoals bij elke taal: Ga niet voor één cursus of taktiek maar probeer op zoveel mogelijk verschillende manieren te leren, dat werkt het beste. Zelfstudieboeken, kinderboeken met plaatjes, films met/zonder ondertiteling, muziek luisteren, internet afstruinen, woordenlijst maken in MS Excel, kranten/tijdschriften lezen en vooral veel oefenen met je vriendin. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |